Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.03.19. 19:16 dyrtyho

Soha-rosszabbat

Az elmúlt két napról nem igazán szeretnék nyilatkozni,mert eredetileg úgye úgy lett volna,hogy még a szerda nap el tudom intézni a jegy elővételt,és a mobiltelefon feltöltést.Hát nem igy lett,mert amikor szerdán elmentem a Pólus Centerbe,hogy megvegyem elővételben a jegyet,akkor tudtam meg,hogy 2000ft helyett 2500 ftért árulták,és annyiért már nem akartam megvenni,inkább feltöltöttem volna a vodafonos mobiltelefonomat,de a Pólusba lévő Vodafoneos boltba,pedig közölték velem,hogy az annak idején olyan jól fogyó 1500ftos feltöltés már megszünt.Igy kénytelen voltam üres kézzel haza térni a Pólusból.

Még aznap este itthon átgondoltam a dolgokat,és még reménykedtem abban,hogy hátha még az újságárusnál létezik az 1500as feltöltési mód,de ott is csak a rossz hír fogadott,na jó mondom,ha már a feltöltés nem jön össze,akkor inkább megveszem elővételbe 2500ftért a Tuning Showra szóló jegyet,de ott közölték velem,hogy már tegnap befejezödött a jegy elővételi lehetöség (és igen,én itt szúrtam el,mert ha ezt tudom,akkor még előzö nap megveszem 2500ftért a jegyet).

Kénytelen voltam felhivni a Lurdy házat,abban reménykedve,hogy ott talán még kaphatok,de ott is csak úgyan az a válasz fogadott,mint a Pólusba.Elkeseredtéségben felhivtam a Tuning Show kommunikációs osztályát,mert ilyen esetekben a kommunikációs osztályok mindig tudnak segiteni,de ők legalább egy fokkal jobb hirrel fogadtak,és közölték velem,hogy ők már kint vannak a Tuning Show helyszinén,és ő szerintük nem lesz drágább a belépőjegy mint 2500Ft.

Szóval a mai napom az utóbbi kétnaphoz képest már sokkalta jobban sült el,mert ahogy tegnap meghalottam,hogy ma lesz egy ilyen Gyurcsány Ferenc évértékelő beszéd a Syma csarnokban,ahol még dvdn ki is adják az Öszödi beszéd & Gyurcsány Ferenc Vs Orbán Viktor vitát azonnal felcsillant a szemem,mert hát mindig is megszerettem volna szerezni legálisan Gyurcsány Öszödi beszédét,és igy most erre alkalmam nyilt.

Habár amikor elindultam itthonról,akkor még nem is selytettem,hogy ott mi fog engem fogadni.Előszőr is kiderült,hogy a Syma csarnok helyett a beszéd a Syma csarnok mögötti csarnokba lesz megtartva,ami már mellesleg dugig megtelt,és a biztonsági örök már senkit sem engedtek be a csarnokba (ez persze érthető is,mert a biztonság szempontjából tényleg senkit sem szabad ilyenkor be engedi egy csarnokba) 

De ez még mind semmi,mert amennyire én ráértem,úgy dühöngtek mögöttem az emberek,hogy miért nem engednek be több embert a beszédre.Valaki hátúlról még azt is mondta,hogy ö csak emiatt jött fel Zala-megyéből,egy dühös kis öreg asszony még át is akart törni a biztonságiakon,de az egyik biztonsági őr meg is jegyezte neki,hogy "itt úgyan nem fog". Egy később mellém keveredő dagatabb pacák is eléggé fel volt paprikázva,de annyira hogy már azt is megjegyezte,hogy : Fletókám,ezt már megint elkurtad,sőt nem is kicsit.Erre egyszereün már kénytelen voltam valamit reagálni,hogy igen,ti elkurtátok,de mi nem (ha ebből nem vágták le,hogy én nem oda való vagyok,akkor szerintem semmiből se) 

Végül nagy nehezen az egyik dvdket áruló hölgy oda hozott egy pár dvd lemezet  a fémkereső kapukhoz,hogy ha már mások be nem mehetnek,akkor legalább megtudják venni.Amint sikerült megszereznem 1db "relikvia" dvd-t egyből indultam is kifelé,és nem fogjátok elhinni,hogy kifelé menet kit láttam meg....Pontosan a hires-hirhedt BALÓ GYÖRGY-öt,aki nem mellesleg a JOBBIKOS Morvai Krisztina volt férje,vagy minek is nevezzem.Amint kijutottam a helyszinről és környékéről egy kicsikét bele húztam,hogy minél hamarabb letudhassam az utolsó feladatomat a hétre,amit viszonylag elég hamar sikerült le tudnom.

Ezek után a fárasztó rohangálások,keresgélések után most már nagyon várom a holnapi napot.Remélem,hogy megérte mindenért ennyit rohangálni

U.I.: Most már tényleg végleg végeztem a Youtubal,tegnap este úgyan is kaptam egy olyan felszólitást/levelet hogy a Youtubetól,hogy 5db olyan videómat tőrlik a feltötéseim közül,amik a Magyar RTL Televízió Zrt. tulajdonában álnak.De könyörgöm azok a videók már több mint 1évesek,és azt a videómat is levették,amikor a Szabó Dézi gyilkosságával kapcsolatban nyilatkoztam a Fókusznak.....Pffff....Innetől én már csak az indavideóra fogok feltölteni,a youtubera inkább már csak feljárogatni fogok,feltölteni már nem........

Szólj hozzá!

Címkék: budapest tavasz internet youtube fáradtság 2010 carstyling hétköznap tuning show népstadion munkanapok carstyling tuning show


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr961852971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása