Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.10.24. 14:32 dyrtyho

Ludditák Utshow @ Gödör

A tegnap esti utolsó Ludditák koncertre nagyon rá akartam készülni, minden tekintettben. Még az mp4/mp5 lejátszómat is frissíteni akartam, mert már kissé unalmas volt, hogy csak azokat a zenéket tudtam rajta hallgatni,amiket még 3 hete raktam rá,így fogtam magam,és leformáztam az egész lejátszót,de mire meglett az összes mp3 zenefájl, amiket rá akartam rakni,addigra már időhiányába voltam,plusz még fel is kellett volna töltenem az akksiját…úgy hogy felejtősé vált az egész. Este 7óra után meg már nem akartam neki látni, mert mire végeztem volna vele addira lett, volna vagy fél9,és nem értem volna oda pont 9re a Gödörhöz.

Negyed9 fele indultam el itthonról,a buszmegállóba várakozva pont jött egy 276E,de úgy gondoltam,hogy tavalyhoz hűen idén is VOLVO busszal fogok utazni az Örs Vezér Teréig,igy nem is kellet sokat várni,és a 276E busz után nem sokkal pont jött egy 44es Volvo busz,ami úgy egész hamar leszaladt az Örsre. Fél9 után 5 percre értem ki az Örsre,és onnan már csak a metróval kellett utaznom egy jó pár megállót a Deák Térig.

Olyan 21:00 fele már Gödörnél voltam,és bent a nagyszínpadnál még csak a hangszerek voltak felállítva. Hiába vártam hogy valami végre valami elkezdődjön 21:00kor,egy jó ideig semmi nem kezdődött el.

Dyrtyho: Ludditák @ Gödör Klub - Utshow - 2010.Október.23

 

Háromnegyed10 körül aztán végre elkezdődött koncert. Buppa és a Tour De Funk nevű együttessel kezdődött el a koncertet.A koncert elején alig lehetett hallani,hogy Buppa mit szövegel,mert annyira rossz volt a hangosítás,hogy a beszéd az alig hallatszott,viszont a zene meg annál hangosabb volt.

Dyrtyho: Ludditák @ Gödör Klub - Utshow - 2010.Október.23

Olyan fél11re fele aztán már a csajok is feljöttek a színpadra,és meg kell hagyni,hogy a stylistjuk nagyon oda tette magát,mert a csajokon most ilyen Rokokó kori ruha volt,még ilyen fehér rokokó kori paróka is volt a fejükön.

Dyrtyho: Ludditák @ Gödör Klub - Utshow - 2010.Október.23

Szóval meg kell hagyni, hogy erre az utolsó (állitolag csak a pár éve összekovácsolodott koncert felállás búcsúzik...) koncertre nagyon rákészültek a csajok.A csajok egyből a L.U.D.D.I.T.A c. számmal kezdtek

A L.U.D.D.T.A c. szám után pont a Kamu következett.A második vagy harmadik szám után aztán Buppa bácsi lelépett egy kis időre,de a koncert alatt még vissza jött jó párszor,egyszer még le is Madafakáztam szegényt,erre Tita ilyet szól neki :

- Te,az első sorrba egy gyerek le madafakázott téged !

Buppa csak annyit válaszolt rá,hogy :

- Melyik volt az ? Az a szemüveges ?

Nem hiába,hogy birom,hissz nagy forma az már 1x biztos....Mellesleg a koncert elején kellett pont kiderülnie annak,hogy lemerülőbe van abba a digitális fényképezőgépembe lévő k*b*sz*t elem....megpróbáltam az elemcserés megoldást is,de az se segitett valami túl sokat.Koncert közbe aztán pont oda jött mellém az első sorba egy csajjal azzal a szöveggel,hogy :

- Most komoly,hogy vizet isznak ? Miért nem vodkát ?

Egy ideig úgy tök jól elvoltam mellette,de amikor úgy idő után direkt hozzám simult,akkor már  nem hagyhattam ki,hogy ne álljak mögé,és ne karoljam át hátulról. Egy három-négy szám után még meg is kérdeztem tőle,hogy van-e pasija,erre azt felelte,hogy

- Igen van,ott áll hátul……de komolyan !

Ezzel a dumával aztán elég szépen lekoptatott, pedig már annyira kezdtem azt hinni, hogy végre valahára becsajoztam,de akkor ezek szerint mégsem. Úgy hogy inkább visszaálltam mellé és úgy élveztem a koncertet.Pár perc múlva azzal a dumával búcsúzott tőlem ez a drágaság,hogy

- Csápolj te is……Na szia mi ?

Ezt a dumáját nem igazán értettem,de biztos,búcsúzás kép még rá csaptam egyet a fenekére.Majd a csajszi eltünt a tömegbe,de végül is jobb is,hogy lelépett.A koncerte alatt még valami Zsiga nevezü arc is tisztelettét tette a színpadon (ő róla még egyáltalán nem halottam)

Dyrtyho: Ludditák @ Gödör Klub - Utshow - 2010.Október.23

 

Amúgy csajok a koncerten még előadták a A Sehova Tanúi cimü nótájukat,aminek elég szomorú a hangulata,majd leléptek a színpadról.A közönséggel együtt még sikerült vissza visszázni a csajokat egy dal erejéig,ami után aztán már tényleg leléptek.

Dyrtyho: Ludditák @ Gödör Klub - Utshow - 2010.Október.23

 

A koncert után egy kicsit még vártam a csajokra,hogy hátha megkérhetem őket,hogy egy közös képet hadd készitsek velük,de olyan 0:00 után már nem vártam tovább rájuk,igy aztán már leléptem a Gödörből.

A Bkv-nak köszönhetően nem sikerült elérnem az első éjszakai 908as buszt,igy kénytelen voltam az Astoriától felgyalogolni a Blaháig,de közbe majdnem sikerült egy  907 buszról is lemaradnom,de nagy nehezen aztán még pont elértem,és még fel tudtam rá szállni. Olyan háromnegyed1 után 3percel már az Örsön vártam a 908ast, ami olyan hajnali 1óra után 6percel már jött is. Durván negyed2re értem haza

1 komment · 1 trackback

Címkék: budapest video hétvége youtube bkv koncert ünnep busz ősz október 23 tömegközlekedés rap élménybeszámoló pihenés ludditák 2010 gödör klub


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr32395115

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gödör klub 2010.11.06. 16:15:49

Helyszín: 1051 Bp., Erzsébet tér Látogatás: 2010. szeptember 1. 18:20-20:30 > Az igazi neve Erzsébet téri Kulturális Központ és Park! Amolyan zseb Central Park, vagy mi. Adatlap Elé...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2010.12.12. 10:19:20

Az a lényeg, hogy ha kisebb zűrök (buszról való lemaradások) árán is, de végül valahogy hazaértél. ;-)
süti beállítások módosítása