Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.12.11. 17:45 dyrtyho

December 11.

Ma egy éve annak,hogy megismertem a mostani volt barátnőmet.Az első közös randinkon olyan jól alakult minden,és akkor is ilyen hideg volt mint ma.Olyan 17:45 körül találkoztam vele a Vörösmarty téren,átöleltem,megpusziltam a kis édes fejét,majd egy kicsit sétálgattunk a Vörös Marty tér környékén,és amikor már úgy éreztük,hogy kezdünk fázni autóba vágtunk magunkat és elhajtottunk a Westendhez.

Egész úton udvarolgattam neki,és tök jól elvoltunk együtt aznap.Előszőr még túl is hajtottunk a Nyugatin (A GPS-ének köszönhetően a péntek esti csúcsforgalomba még dugóba is kerültünk,de addig is legalább jobban megismerhettem ezt a drága & szexi csajt).A csúcsforgalmi dugó után egy kicsit kénytelenek voltunk lefordulni az egyik utcába és megállni az egyik lakóház előtt (csóri csajszim egy kicsit besokallt a vezetéstől,de istennem olyan édes volt) Westendbe olyan 20:15 körül értünk oda,és a Páros Mellékhatás c. filmet néztük meg együtt,a film közbe a moziba még össze is bujtunk (már amennyire a lehetőségek engedték,még csókoloztunk is a film közbe :$). 

Aznap minden csodálatos volt,de aztán Augusztusba bevallotta,hogy megcsalt,és hogy szüneteltessük a kapcsolatunkat,majd amikor szeptember újra szerettem volna kezdeni vele,akkor még azt is bevallotta,hogy van 3 gyereke,és már 1x volt férj-nél (csak azt nem értem,hogy ezeket miért nem rögtön az elején mondta?) én még ezeket is elfogadtam,ahogyan azt is,hogy a kapcsolatunk alatt egész végig nem akarta felvállalni a kapcsolatunkat a King Of Pop klubba  én soha nem haragudtam rá,és ha mostanában ráírok facebookon vagy msn-en,akkor egyáltalán nem válaszol,de ha válaszol is,akkor viszont egy idő után nem ír vissza

8 hónapig voltunk együtt,és ez alatt a 8 hónap alatt csak 5-6x taliztam vele,de minden vele töltött percet élveztem.Az a durva,hogy már vagy egy éve ennek,de úgy emlékszem rá mintha csak tegnap lett volna.

 

1 komment

Címkék: budapest szerelem tél ismerkedés randi találkozó 2010 hétköznap munkanapok


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr982509171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vogon 2010.12.12. 11:57:00

8 hónap alatt 5-6? Miért is gondoltad te ezt KAPCSOLATNAK?
süti beállítások módosítása