Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2012.12.05. 16:00 dyrtyho

Tavaly ilyenkor

Ma 1éve, hogy az első komolyabb tv-s szereplésem megvolt a Prizma tv-n futó NekedValó c. műsorban, ahová úgy kerültem be, hogy előtte 1-2 héttel héttel VV Dya kiirt egy olyan felhívást a facebookra, hogy aki szeretne vele találkozni, az vagy emailben, vagy a bejegyzés alá hozzászólásban adja meg a telefonszámát, hogy később eltudják érni a további információkkal kapcsolatban, és mivel én annak idején, és azóta is kedvelem VV Dyát, így hát kapva kaptam az alkalmon, és jelentkeztem is.

A rá következő 2. héten hétfőn a suliba nem igazán tudtam, hogy ki is hív azon a bizonyos számon, amin kerestek, de amikor vissza hívtam őket itthon, akkor mát tiszta volt a kép, hogy a NekedValó főszerkesztője hívott, és közölte hogy később még vissza hívnak, amikor le tettem a telefont, akkor úgy voltam vele, hogy ebből már nem lesz semmi, de aztán mint derült égből a villámcsapás, a felvétel napján a reggeli-déli órákba vissza hívtak, és megmondták, hogy hová és hogy hányra kell menjek, egyből megörültem a hírnek, és az utolsó óráról el is jöttem a suliból, hogy még legyen időm készülődni itthon.

Olyan 13:50perckor indultam el itthonról a megadott címre, és  15:10 után néhány perccel értem oda a Campona melletti Való Világ stúdióba, ott egyből találkoztam a főszerkesztővel, és elmondta a fontosabb tudni valókat, és még azt is mondta, hogy legyek rámenős, és vicces, utána egyből vissza kísért az öltözőbe, ott még alá kellet írnom egy arra az alkalomra szóló szerződést, de utána még a sminkes szobába is el kellet mennem, hogy azért még se csak úgy smink nélkül menjek le a tv-ben.

Ott a sminkes székben tisztára úgy éreztem magam mint valami műsorvezető aki a talkshowjának a felvételére készül, amikor vissza értem a sminkestől az öltözőbe, az ott lévő emberek, akik szintén szerepeltek az adott adásban, elkezdtek kóstolgatni, hogy nagy karrier lehet VV Dya udvarlójának lenni, én természetesen kiálltam magamért, és Dyáért is.

A felvétel 16:00 óra után pár perccel kezdődött el, de én csak a második részben voltam benne, és igaz hogy több negativ kritikát kaptam az adás utáni hetekben, mint pozitivat, de abba nem gondolnak bele a véleményezők, hogy ez az egész végig megvolt rendezve az elejétől a végéig, viszont az igazat megvallva én azért örültem volna, hogyha Dya velem jön össze, és nem Shadival, bár az ő kapcsolatuk nem is tartott túl sokáig, max 2-3 hétig.

A felvétel után vissza mentem az öltözöbe, és még egy picit elidőztem ott, majd mielőtt eljöttem volna, még megkerestem VV Gigit, hogy vele is legyen egy közös képem, hiszen a Való Világ 4 idején leginkább őt, és Bécit kedveltem a legjobban, és az utóbbival már van közös képem, akkor nehogy már Gigivel ne legyen

Miután eljöttem a Való Világ studiójából, még átmentem a Camponában, hiszen olyan régen nem voltam már ott, meg vettem valami üditöitalt, hiszen nagyon kiszáradtam a felvétel közben, meg meg is szomjaztam egy picit. Amikor a Campona melletti 233E buszra felszálltam akkor nagyon boldog voltam, hogy végre valahára teljesült egy olyan álmom, amire már 1éve várok, de egy picit izgultam is, hogy hogy fogják majd fogadni a szereplésemet az ismerőseim. De mint később kiderült, a NekedValós főszerkesztő nőnek annyira tetszett a szereplésem, hogy még másodjára is vissza hívtak a következő hét hétfőjére :)

346291_1290955459_598x448.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: budapest tél talkshow 2012 hétköznap való világ munkanapok vv gigi nekedvaló prizma tv vv5 vv dya


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr574953443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása