Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2013.04.19. 18:30 dyrtyho

Ma a Tv2-Pro4 Studiójában jártam

Na, ma voltam a Tv2-be, igaz hogy nem adásba, de találkoztam 3 Pro4 műsorvezetőnővel, még hozzá Dórival, Kingával, és Emesével, aki nem tudná, hogy kikről is van szó, azoknak a figyelmébe ajánlom a Pro4 csatornán futó Topless Időjárás c. műsort, ami mostanában már sajnos csak péntekenként van.

De ne rohanjunk ennyire előre, kezdjünk szépen mindent az elejéről. Március elején a Pro4 csatornán futó Topless Időjárás meghirdettek egy olyan nyereményjátékot, hogy Fotózza le magát a topless-időjósokkal, aminek az a lényege hogy :

"Ha valaki szeretne részt venni a játékban, akkor nincs más dolga, csupán annyi, hogy töltsön fel magáról egy fotót a műsor hivatalos Facebook-oldalára, amelyen közösen szerepel a műsorvezetőkkel! Hogy ezt a képet milyen programmal készíti el, az teljesen mindegy. Annak a fotónak a gazdája, amely a legtöbb like-ot gyűjti össze, egy fantasztikus nyereményben részesül; élőben találkozhat a topless-időjósokkal."

Na most én ezen a nyereményjátékon elindultam, és még azon a héten, amikor kihirdették, és mivel az én képem volt az első pálya mű, ezért abban bíztam, hogy hátha valakit inspirál a képem, és más valaki is elindul ezen a nyereményjátékon. Sajnos nem így történt, és mivel hogy csak én egyedül indultam ezen a játékon, ezért a Topless Időjárás oldal kezelői úgy döntöttek, hogy leveszik a játékot, és nyertest sem hirdetnek ki, mert az hogy ha valaki egyedül elindul egy játékban, és más nem, azt nem lehet versenynek nevezni. Viszont az én képem alatt már volt 13. like, ezért azt hittem, hogy én nyertem, hát nem, a Topless Időjárás privát üzenetben bővebben kifejtette nekem hogy miért is nem nyertem, és hogy a megértésemet kérik.

De én valahogy ebbe nem akartam beletörődni, és vissza írtam a levelükre, hogy kérem értsék meg az én állás pontomat is, miszerint már annyira beleéltem magamat, hogy megnyerem a versenyt, és hogy a műsorvezetőnőkkel is találkozok, nem mellesleg még soha életemben nem nyertem semmit se így facebookon, és még ezt a kis örömöt is elveszik tőlem. A sok billentyű leütésemnek, és a jó pár üzenetemnek végül meg lett az eredménye, mert végül aztán azt írták vissza, hogy amit megígérhetnek, az az, hogy megkérdezzik a műsorvezetőiket, hogy ők milyen vigaszdíjjal jutalmaznának meg engemet, mint a meghirdetett játékuk egyetlen résztvevőjét.

Múlthét vasárnap pedig jött az előző bejegyzésemben szereplő üzenet, amit végső válaszként kaptam a Topless Időjárás oldal kezelőitől. Szóval már a hét elején elkezdtem lelkileg felkészülni a pénteki napra, és szinte már nagyon vártam ezt pénteki napot, hogy végre valahára találkozhatok a 3 csodálatos műsorvezetőnővel. Ez a nap végre valahára ma eljött, igaz hogy a régi osztálytársnőmnek, aki nem mellesleg az egyik legjobb barátom, picit izgultam, hogy nem fogok oda érni 16:30 a Tv2be, mert még délbe el kellet kísérnem őt az egyik diákszövetkezetbe, ami a Nyugati Pályaudvarnál található, és már nagyon az általam behatárolt időszűkében voltam, de aztán a jó istennek, és a szerencsémnek köszönhetően 15:38kor sikerült itthonról elindulnom, és hála az égnek, a Bkv-val se voltak gondok, úgy hogy pontosan oda tudtam érni 16:30-ra

Már akkor elkezdtem megörülni, amikor beléptem a Tv2 ajtaján, és oda mentem a recepcióhoz, mert közbe észre vettem a ViP öltözőbe érkező 3 műsorvezető hölgyet, persze még be kellet regisztrálnom magamat, hogy ott vagyok, és hogy én vagyok, de aztán utána oda jött hozzám egy forma, aki valószínűleg az Topless Időjárás oldal kezelője volt, és miközben elkísért a VIP öltözőbe, megjegyezte ,hogy gratulálok, én meg csak annyit feleltem rá, hogy én csak a dolgomat tettem. A ViP öltözőben már vártak a műsorvezetőhölgyek, először is gratuláltak, majd átnyújtották azt az ajándék csomagot, amire nem is számítottam, majd elkezdtem velük közös képeket készíteni, és először mindegyikükkel külön-külön képet készítettem, és legvégül egyet mindhármójukkal.

DSC01158.JPG
Az elkészült képek után még egy picit dumáltam Dórival, meg Kingával, majd eljöttünk a Tv2-től. Dóriék is mentek haza, meg én is, csak annyi volt a különbség hogy ők kocsival, meg taxival, én meg trolibusszal.Ahhoz képest, hogy fél5re mentem a Tv2-be, már olyan negyed6 fele haza is értem, és ez még mind semmi, mert még nincs vége a napnak, szóval este még megyek Compact Disco koncertre is az egyik ismerősömmel. De már most megmondom, hogy rég volt ilyen jó napom, mint amilyen a mai :)

Szólj hozzá!

Címkék: budapest tavasz tv2 hétköznap mészáros dóra időjárás jelentés müsor 2013 munkanapok pro4 aleska diamond dósa kinga topless időjárás tv2 studió müsorvezető nők


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr425235363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása