Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2013.04.14. 16:43 dyrtyho

PlayIt 2013

A tegnapi nap kinéztem életem első PlayIt Showjára, ami a Millenáris Park, B csarnokjába került megrendezésre, igaz hogy 2009-ben már voltam egy hasonló rendezvényen, de az Gameshow néven futott, és azt a Papp László Sport Arénába rendezték meg, plusz a PlayIt teljesen különálló a Game Showtól.

Szóval a tegnapi napomat direkt úgy szerveztem, hogy mindenképpen kijussak a PlayIt-re, és már csak az akciós árban lévő játékok miatt is mentem ki, bár eredetileg 11-12 fele akartam kimenni, de aztán egyéb problémák miatt csak 2óra előtt 10-15perccel indultam el itthonról, és még az út elején betértem a közeli MOL kútra, hogy feltöltsem a telefon kártyámat, hogy ha bármi van, akkor haza tudjak szólni, vagy hogy az esemény közbe tudjak internetezni a telefonomról.

Olyan 14:35re értem oda a Millenáris Park B csarnokjához, és a hírekkel ellentétben, én a pénztár előtt nem igazán tapasztaltam túl nagy sort, sőt egész hamar be is jutottam, de még a rendezvény körbe járás előtt megakartam venni azt a Lego Star Wars : Complet Saga pc-s játékot, amiatt a leginkább mentem ki az eseményre. Már a bejáratnál össze futottam az egyik volt Neumannos haverommal, akinek először köszöntem, majd megkérdeztem tőle, hogy hol is lehet megvenni az akciós játékokat, és ő közölte velem, hogy ott lehet megvenni, ami előtt olyan hosszú, és kanyargós sor áll.

Na amikor beálltam az 576 stand előtti sorba, akkor még nem gondoltam volna, hogy kemény 3 fél óráig fogok sorban állni egy olyan játékért, amiről később megtudtam, hogy még a nap végén is volt belőle, miután már lement az a nagy sor, de hát honnan is gondoltam volna, hogy még utána lesz belőle, és bevallom, hogy én féltem, hogy egyáltalán nem fog maradni abból amiért kimentem a PlayIt-re.Mellesleg az a durva, hogy  a sorban állás közbe nem egy emberrel szóba elegyedtem. Az egyik sráccal, akivel a sorban állás utolsó 1 órájában kezdtem el beszélgetni, azzal pl. arról dumáltunk, hogy Magyarországon kordon nélkül nem is lehet élni, és hogy Magyarország címere akár egy kordon is lehet, és poénból még azt is megjegyezte nekem, hogy náluk mindenhol kordon van, csak a konyhában nem, mert aki kordon nélkül akar valahová bejutni, az már vandalizmusnak számít.

Mikor végre valahára éreztem, hogy sorra kerülök, és már csak 3-4 ember volt előttem a sorban, akkor egy olyan érzés futott át rajtam, mintha indultam volna az olimpián, és célba értem volna, mert egyszerűen leírhatatlan volt az az érzés, amikor 3,5 óra sorban állás után a pénztáros hozzám szólt, és megkérdezte hogy miben segíthet. A pénztárostól direkt meg is kérdeztem, hogy kapok Monster energia italt ? Erre azt felelte hogy adunk. Amikor a pénztártól kb. 6óra fele eljöttem az egyik sráccal, és kibontottuk a Monster Energia italunkat, amit még a vásárlásnál adtak, akkor koccintottunk egy nagyot, és a győzelem édes ízére meghúztuk az energia italt, majd elváltunk, mert ő ment ki cigizni, én meg mentem a színpadhoz, ahol valami zombi szépségverseny volt, amit egy olyan csajt nyert meg, akinek a testvére is indult a versenyen, de az meg csak a 2. helyezett lett a szépségversenyen.

Ezt követően olyan 18:38 felé a színpadon volt tombola sorsolás, majd Dead Space 3 játékbemutató, amire valahogy nem voltam kíváncsi, mert egyrészt még soha életemben nem játszottam az egyik részével sem, másrészt pedig ahogy hallom a 3. részt eléggé elrontották a játék fejlesztői, úgy hogy inkább eljöttem onnan, és kicsit bejártam a rendezvény területét. Amikor haladtam a B csarnok másik végébe, és megláttam a Gears Of War : Judgement standot, ami ilyen bunkernek volt beállítva, akkor be is tértem oda, picit várnom kellet hogy valamelyik Xbox360nál felszabaduljon a hely, de amikor felszabadult, akkor is várnom kellet, mert csak egy két játékos géphez tudtam oda kerülni, de pár perccel később már egy számomra ismeretlen sráccal kezdtem el játszani a Gears Of War-sal, és lehet hogy nem ismertem a srácot, de olyan volt, mintha már ezer éve ismerném. Nagyon zúztuk a játékot, csak az volt a baj, hogy nem voltak székek az Xboxok előtt, és azért 1 órás játék után az ember lába eléggé elfárad, főleg hogy előtte még 3,5 órán át álltam sorba, szóval már picit kezdtem érezni a lábamat, úgy hogy úgy döntöttünk a sráccal, hogy abba hagyjuk a játékot, és mind ketten eljöttünk a standtól. A színpadig egészen együtt mentünk, de aztán én előrébb mentem, ő meg hátul maradt.

De mivel hogy akkor se volt olyan esemény a színpadon ami úgy érdekelt volna, mert a Fifa13 bajnokságának a döntője zajlott, így picit vissza mentem az 576 standjához, ahol most már csak alig voltak, és a kordonok is feleslegessé váltak, és azon elmélkedtem, hogy milyen durva már, hogy napközben csak úgy tolongtak itt az emberek, most meg szinte alig vannak a standnál

558846_10200272723275761_241434624_n.jpg
Még tettem 1-2 kört a rendezvényen, és amikor megláttam, hogy a legújabb Need For Speed : Most Wantedet is kilehet próbálni az egyik sarokba lévő Xbox-okon, akkor gyorsan oda rohantam az egyikhez amelyik gép épp szabad volt, és elkezdtem vele játszani, hát mit ne mondjak, nem volt rossz, de azért nem adta vissza azt az érzést, amit a régebbi Most Wanted adott, és már a tuningolási lehetőség sem volt meg benne, helyette viszont lehetett zúzni majdnem teljesen a verdákat, de ez már nem ugyan az volt, mint régen.

Amikor meghallottam hogy a színpadnál végre valahára Xbox 360, és Gamestar ajándékokat kezdenek el dobálni, akkor gyorsan én is oda rohantam, hogy hátha szerzek valamit, és szereztem is, az egyik az egy lila színű Xbox 360 gumikarkötő volt, a másik pedig egy World Of Warcraft : Mists Of Pandariás plakát volt.De amúgy embertelen nagy tömegnyomor volt a színpadnál, és olyan volt mintha több ezer zombi küzdene 1db élő húsért, nagyon durva volt, és amikor megszereztem a plakátot, akkor a többiek, majdnem megöltek miatta, úgy kellet rájuk kiabálnom, hogy engedjék már el, szerencsére el is engedték.

Minek után láttam,hogy ez a két ajándék szerzésem is nagy csoda volt, mert a gumi karszalagot is úgy szereztem, hogy több gumikarszalagot dobáltak a közönség felé, és úgy az egyik pont mögöttem esett le, és amikor mindenki elkezdte keresni a karszalagot, én meg láttam hogy a lábamnál van, úgy hogy gyorsan ráléptem, és akár lett volna ott kéz, akár nem, én mindenképpen ráléptem volna arra is, és akinek ezek után fájt volna a keze, az magára vethetett volna, mert azt nem lehet mondani, hogy nem küzdök meg az ajándékokért, amiket a rendezvényeken szerzek.

A nap végén még volt egy nagy Diablo 3 molino, amit olyan versennyel döntöttek el 20 ember között, hogy kinek van a legördögibb nevetése, és ezt kb 3-4 körön keresztül csinálták, míg végül az egyik gyereknek a közönség meg szavazta, ugyan is úgy dönt el, hogy a közönségnek kellet véleményeznie az elhangzó nevetéseket.

Amúgy az egész rendezvény nem tartott este 9ig, ugyanis már 20:50 fele vége volt az egésznek, és a biztonsági örök elkezdtek mindenkit ki tessékelni a B csarnokból, én még csináltam 1-2 képet a rendezvényről, majd elindultam kifelé, és az a durva hogy kint is össze futottam azzal a régi Neumannos haverommal, akivel a nap elején, és azt hittem, hogy ő már a rendezvény közepén eljött, de nem.

Mellesleg a Moszkva Tér, akarom mondani a Széll Kálmán Tér felé haladva, a metrótól érkező bulisabb csapatból az egyik f*szfej jancsi direkt  belém jött, gondolom azt hitte, hogy na majd lesz egy jó balhés estéje, majd összever valakit, azt ő lesz a pillanat császára, de amikor meglátta, hogy milyen vállas vagyok, és izmos, így láttam az arcán a ledöbbenést, hogy lehet hogy rossz emberbe kötött bele, rosszkor, rossz percben, úgy hogy inkább tovább haladt a barátaival. Ezt követően tovább beszélgettem a haverommal, még haza kisértem, és én is jöttem haza felé, és olyan 22:50 fele már itthon is voltam.

Mindent egybe vetve nem volt olyan rossz a tegnapi nap, és lehet hogy novemberbe is kimegyek rá, de ez attól is függ, hogy milyen akciók lesznek :)

Szólj hozzá!

Címkék: pc tavasz hétvége tömeg közönség rendezvény ajándék show élménybeszámoló pihenés nyereményjáték sor millenáris park xbox360 gamestar need for speed gears of war playstation3 2013 576 kbyte playit monster energy drink ajándék dobálás


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr485221738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása