Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2012.12.14. 16:45 dyrtyho

2éve

Ma 2éve, hogy 2010. december. 16.-án 16:45.-kor elkezdtem edzeni a Jump Fitness edzőterembe, kezdetben elég fura érzés volt le menni a terembe, de mára már teljesen hozzá szoktam az ottani környezethez, meg az emberekhez, és azért azt is hozzá kell tenni, hogy amíg nem kezdtem el edzeni, addig nem igazán volt önbizalmam, meg úgy semmim, és akkoriban túl sokáig hagytam, hogy mindenki következmények nélkül belém rúgjon, de ez a helyzet azóta már teljesen megváltozott, 2 kemény éve edzek, és már nem vagyok ugyan az az ember, aki annak idején voltam, amikor elkezdtem ezt az egészet, szerencsére szereztem az edzőterembe egy pár jó arcot akikkel azóta együtt edzek.

Szóval sokat változtam, persze jó irányban, és mára már úgy vagyok az emberi kapcsolatokkal, hogy mindenkivel olyan vagyok, ahogy hozzám viszonyulnak, pl akik szemétkednek velem, azokkal én is szemét vagyok, de akik meg jó fejek, azokhoz én is jó arc vagyok, ennyire egyszerű a képletem. Mindent egybevetve remélem, hogy ebből a 2évből több is lesz, mert iszonyat jó érzés magamba szívni az edzőterem levegőjét, és közbe szanaszét edzeni magamat, és mindeközben nem csak az izmaimat építem, hanem a belsőmet is.

704857_4417849759405_960298624_o.jpg"Én itt vagyok verebek, és ti hol vagytok hozzám képest ? Akik velem vannak, azoknak a pacsi, a többieknek pedig ököllel gyomorba"

Szólj hozzá!

Címkék: budapest edzés tél edzőterem 2012 hétköznap munkanapok jump fitness


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr944953415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása