Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2012.03.31. 20:18 dyrtyho

Autó-Motor Tuning Show 2012

Ma egy olyan dolog történt velem az idei Carstyling Autó-Motor Tuning Show 2012-n, amiről nem hittem volna, hogy 4év után (kb 2008 óta amióta a Tuning Show létezik a Hungexpo területén) egyszer még megfog velem történni, de ma megtörtént...ugyanis az történt, hogy ma tök gyanútlanul 10:00óra környékén kimentem az idei Autó-Motor Tuning Show 2012 rendezvényre, és még akkor se reménykedtem ebben az egészben, amikor a rendezvény területén fotóztam, miközben a két pavilon közt járkáltam, hogy pont a mai nap fog megvalósulni ez az álmom, amire már oly régóta vágytam, de megtörtént 

A 12:30-as Carstyling Dolls Show-n kezdődött az egész, mert a Tuning Show hivatalos moderátora, azaz Száraz Ferenc (aka Dj Dry) megkérdezte a közönségtől, hogy ki akar felmenni a színpadra, hogy testközelből láthassa és átérezhesse azt, amit a Carstyling Dolls lánycsapat alkot a színpadon, én meg természetesen egyből feltettem a kezemet, hogy én szeretnék felmenni a színpadra és V.I.P helyről fotózhassak, persze rajtam kívül más is feltette, de állítólag én voltam a leggyorsabb aki feltette a kezét, úgy hogy végül is én mehettem fel a színpadra és kaptam is egy előkelő V.I.P helyett, ahonnan jobban láthatom a Carstyling Dolls showját.

Azt tudni kell,hogy még mielőtt felmentem volna a színpadra fotózni, az előtt még nyertem egy Éden Hotel 2 nyereményjátékban egy táskát, aminek a tartalma nem is volt olyan lényeges, volt benne egy strandpapucs, meg valami naptár, de amikor felmentem fotózni a színpadra, úgy döntöttem, hogy azt a nyereményemet ott hagyom, és a show végén vagy ott lesz, vagy nem, nem érdekel, hiszen valamit valamiért...úgy hogy azt ott hagytam az első sorba a közönségnek.Amikor felmentem a színpadra, és már elkezdődött a show, akkor láttam, hogy 1-2 ember olyan szúrós tekintettel figyel rám, gondolom irigyek voltak azért mert én kerültem fel a színpadra, és nem ők, de nem is igazán törődtem velük, inkább kiélveztem azt, hogy most az egyszer velem is történik olyasmi, ami nem mindennap történik meg az emberrel. 

Szerencsére a Carstyling Dolls lánycsapat nagyon kedves volt velem, végig mosolyogtak rám, miközben csinálták a showt, de annak örülök a leginkább, hogy az egyik nagyon kedves ismerősöm is tagja a Carstyling Dolls lánycsapatnak, és már csak ezért is jó volt ott a színpadon testközelből fotózni a showt, mert egy kicsit közelebb lehettem az ismerősömhöz, mint tavaly, amikor csak az első sorból élveztem a showjukat, és nem ennyire közelről mint ahogyan az idén.Amikor vége lett a déli 12:30 Carstyling Dolls Shownak, akkor Száraz Feri megkért, hogy mutassak a kamerának 1-2 képet, amit a V.I.P szektorból csináltam.

Száraz Feriék elégedettek voltak azokkal a képekkel amiket mutattam, de a közönség egy része nem igazán volt oda értük, de az ő véleményük nem is nagyon érdekel, az a fontos, hogy szereztem egy felejthetetlen emléket az idei Tuning Show-n. Amikor a Carstyling Dolls Showja után lejöttem a színpadról, akkor valahogy úgy éreztem magamat, mint Tony Montana a Sebhelyes arcú c. filmbe, amikor mondja, hogy : "Én Tony Montana vagyok, aki velem b*sz*szik, az a legjobbal b*sz*kszik".

Az első Carstyling Dolls Show után nem nagyon akartam túl messze menni a színpadtól, úgy hogy végig a színpadhoz közeli autókat fotózgattam, mert tettem 1-2 kört, mert a következő show 14:30kor kezdődött, és addig meg csak másfél óra volt hátra, azt is beleszámítva, hogy már fél órával előtte oda kell állni a színpad elé, hogy legyen helye az embernek az első sorba.

Viszont a 14:30kor kezdődő Carstyling Dolls Show-t már a közönség soraiból élvezhettem végig, azon belül is az első sorból. Mondjuk jó lett volna a második showjukat is a színpadról végig nézni, de ezt a lehetőséget másnak is meg kell adni. Személy szerint szívesen elcseréltem volna az én első színpados showmat azzal a sráccal, akinek a második shown adatott lehetőség, mert a 2. Carstyling Dolls Shown már autó mosás is volt, meg sokkal több minden mint ami nekem volt az elsőn. 

A második show után sikerült szereznem egy Carstylingos Pólót az egyik Dollhouse csajtól, amit majdnem elhagytam, hála annak, hogy nem vittem magammal táskát, és így azokat a dolgokat nem volt hova raknom amiket szereztem, pl Poszter, CKM magazin, póló, stb, de mivel hogy találékony a magyar, így sikerült feltalálnom magamat, és mindent a pulóverem ujjába raktam, még hozzá úgy hogy először a pólót bele raktam a pulóverem ujjába, ezzel is elállva a dolgok hamarabbi elvesztését, és csak utána raktam rá a posztereket, és az energia italt, de idén megfogadtam, hogy jövőre mindenképp viszek magammal valami táska féleséget, hogy legyen majd hova pakolnom a dolgokat.

A második Carstyling Dolls Show után egy kicsit több időm volt, mint az első után, mert már csak egy utolsó Dolls Show volt, és az is csak olyan 18:00kor kezdődött, addig meg bőven volt időm, így most nyugodtan átnézhettem a B pavilonba, ahol többnyire épített motorok voltak, meg tetoválok, de azért 1-2 szebb Hot Rod is akadt a pavilonba, 1-2 egy- kettőt le is fotóztam, aztán vissza mentem a Tuning Shows pavilonba, hogy nehogy az legyen, hogy a végén már nem lesz hely az első sorba.

Amikor vissza értem az A pavilonba, akkor nyugtával dicsértem, hogy még senki sincs a színpad előtt, és így elfoglaltam a helyemet az első sorba, és a nap végéig nem is mozdultam onnan. A 18:00, azaz a harmadik, egyben a nap utolsó Carstyling Dolls Showjánál már csak a Sony Ericsson Live With Walkman WT19i készülékemre voltam utalva, mivel, hogy már a digitális fényképezőgépemnek az aksija elég alacsonyan volt, így azt kénytelen voltam offolni, és ennek köszönhetően csak 4db videót tudtam csinálni a mobiltelefonommal.Az utolsó Carstyling Dolls Shown nagyon oda tették magukat a Dollhouse-os csajok, és összevonták az első és a második verziós showjukat, ezzel egy olyan finálés showt kreáltak a közönségnek, hogy nem csak hogy nekem, de szerintem a közönség többi tagjának is tátva maradt a szája a csodálkozástól.

A nagyszínpad olyan olyan 18:30-18:45 környékén zárta a szombati napot, és nem csak hogy a színpad zárta be a bazárt, hanem a tuningolt autók tulajdonosai is lezárták a kocsijukban a hang és fénycuccokat, és bezárták az autóikat, elvétve 1-2 standon még javában folyt a buli, de én már valahogy nem akartam ott maradni a standoknál, ezért úgy döntöttem, hogy egy kicsit kinézek a Gymkhana pályára, mert ott még úgyis nyomatták a Gymkhanat, de gondolom már nem versenyszerűen, hanem már csak élvezetből ameddig teljesen be nem zár az egész Tuning Show, kb olyan 19.12-ig nyomták a gázt a srácok, szerencsémre még Szántó NeroM3 Nikit is láthattam ahogy nyomta a gázpedált, és már csak ezért is érdemes volt még ott maradnom a Tuning Show-n, és kinéznem a Gymkhana pályára. 19:20 körül jöttem el a Tuning Show helyszínéről, és olyan 20:00 óra után nem sokkal értem haza.

Szóval meg kell hagyni, hogy az idei Autó-Motor Tuning Show sokkal jobb volt mint a tavalyi, vagyis inkább, akkor úgy fogalmazok, hogy évről évre egyre jobb és jobb lesz a Tuning Show, már most kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz jövőre a Tuning Show :) 

Szólj hozzá!

Címkék: budapest video tavasz hétvége fáradtság élménybeszámoló 2012 pihenés ébredés carstyling dollhouse rúdtánc pole dance tuning show gymkhana carstyling tuning show carstyling dolls autó motor tuning show


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr74352653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása