Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2011.12.07. 23:27 dyrtyho

NekedValós Szereplésem

A VV4 ideje alatt mindig is el szerettem volna jutni a NekedValó valamelyik adásába,de ez valahogy nem igazán jött össze a Való Világ 4. szériája alatt...aztán hirtelen idén a VV5 alatt olyan történt,amire nem is számítottam..

A múlthét közepén (November 30-án) a már kiesett VV Dya a hivatalos Facebook rajongói oldalán kitett egy olyan felhívást,hogy : "Aki valójában szereti őt,és szeretne vele találkozni a NekedValóba jövőhét szerdán,az vagy a bejegyzés alá kommentben írja le,vagy pedig e-mailben küldje el neki a telefonszámát" Mivel privát dologról volt szó,ezért én inkább az utóbbi módon küldtem el neki a mobilszámomat.Hétfő délig nem is igazán kerestek,amit kissé furcsáltam is,mert én először azt hittem,hogy már másnap,vagy még minimum azon a héten fognak keresni az RTL KLUB-tól,de egyáltalán nem kerestek azon a héten,viszont ezen a héten hétfő délben is pont akkor kerestek amikor épp órán voltam,így akkor nem tudtam felvenni a telefont.

Viszont később olyan 16:00 óra fele újra felhívtak a mobilszámomon,és akkor már szerencsére tudtam beszélni az egyik NekedValós szerkesztő hölggyel.Megkérdezték,hogy nekem mégis mi tetszik a Dyába,meg hogy hány éves vagyok,mit dolgozok,hol dolgozok,meg hasonló kérdéseket tettek fel,majd 1óra múlva,amikor már épp majdnem elaludtam,akkor újra felhívtak,hogy megkérdezzék,hogy mégis mi a vezetéknevem,és hogy akkor másnap akkor 14:00óra után ismét felhívnának,hogy megbeszéljük a pontos részleteket.

Másnap vártam-vártam,hogy 14:00 óra után megszólaljon a mobilom,de egyáltalán nem hívtak fel,és már-már kezdtem feladni a reményt,hogy akkor még sem fogok ma szerepelni a NekedValóba.De ma angol órán hirtelen megszólalt a mobilom.Gyorsan kikérezkedtem a teremből,hogy fel vehessem a telefont,és szerencsére pont az a hölgy volt a vonal másik végén,akivel hétfő délután is beszéltem,és megkérdezte,hogy suliba vagyok-e még,és hogy meddig van ma órám,én azt feleltem,hogy negyed3ig vagyok ma a suliba,erre a szerkesztő hölgy megkérdezte,hogy eltudnék-e előbb jönni a suliból,és hogy oda tudnék-e menni a NekedValó stúdiójába fél3ra.

Ennek úgy megörültem,hogy azonnal igent mondtam a kérdésekre,és a két egybe tartott infó óra utáni két óráról eljöttem a suliból,gyorsan haza jöttem,lezuhanyoztam és átöltöztem,hogy azért még se az iskolai ruhámba menjek a tv-s felvételre.Délután 14:00óra előtt egy olyan 10percel indultam el itthonról,a busz megállóba pont jött egy 161E jelzésű busz,ami hát viszonylag elég hamar leszaladt az Örs Vezér Terére.Az Astoriánál át kellet szállnom a 233E jelzésű buszra,ami elméletileg úgy volt,hogy fél3 után 1 perccel fog jönni,de ehelyett csak olyan 41 körül futott be a busz megállóba,és egy jó 20percen keresztül zötykölődtem át vele a városon,már azt hittem,hogy soha nem fogok oda érni,és hogy már rég elkéstem a felvételről.

De amikor leszálltam a lépcsős utcánál és felhívtam a NekedValós szerkesztő csajt,hogy most akkor mégis mi merre hány méter,akkor mondta,hogy egy kicsit jobb oldalt található az RTL KLUB székháza,és inkább a busz pályaudvarhoz vannak közelebb,és ott vannak ahol van a rácsos kapu.Amikor oda értem az RTL KLUB székházának a bejáratához,akkor az ajtóban már várt a szerkesztő hölgy.Mikor beléptünk az RTL KLUB székházába,akkor a portán még felírták a nevemet,majd az öltözök felé haladva a szerkesztő csaj mondta,hogy nem kell izgulni,meg hogy szedjem össze a gondolataimat,és hogy nyűgözzem le Dyát,plusz hogy küzdjek érte,és akkor 10perc múlva megbeszéljük,hogy akkor mit is mondjak.

10'perc múlva visszajött értem az öltözőbe,és átbeszéltük,hogy akkor mit is fogok bent mondani a stúdióba,és még hozzá tette azt is,hogy legyek dumagép,és hogy legyek vicces is,ráadás kép a kezembe nyomott egy doboz Milkás Bon-Bont,hogy ezt kell majd oda adnom a Dyának,de ne mondjam el neki,hogy nem is én vettem,hanem a kezembe nyomták...Miután tisztáztam a szerkesztő csajjal,hogy mit mondok majd a Dyának,vissza mentem az öltözőbe.Ott már egy papír fogadott,amin az állt,hogy elfogadom,hogy szerepelek a NekedValó c. műsorba.Később amikor vissza jött érte a csaj,aki hozta a papírt,elmentem vele a sminkbe,ahol felraktak rám egy tv képes sminket.Először furcsa volt,hogy egy tv adásba sminkelnek,de végül is megtudnám szokni,hogy mindennap a tv-ben szerepelek.Mellesleg eredetileg úgy volt,hogy nem volt szabad a Dyának meglátnia engem,mert meglepetésnek szántak,de sajnos ő is ott volt a sminkben.

Amikor vissza mentem az öltözőbe,akkor egy kicsit még beszélgettem azzal a 3-4 emberrel akik még ott voltak az öltözőbe velem együtt.Az egyik csaj aki szintén ott volt az öltözőbe,az mondta,hogy nagy karrier VV Dyának az udvarlója lenni,és hogy ha szerintem VV Dya jó csaj,akkor én még nem láttam jó csajt....erre úgy nem igazán reagáltam,mert valahogy nem érdekel másnak a véleménye....

 Mikor végre elkezdődött az adás felvétele,akkor hárman kimentünk a ruhatár előtti kis plazma tv elé,hogy lássuk,hogy mi is bent a helyzet,és akkor láttam életemben először,hogy hogy hergelik a közönséget az adás előtt.Mivel,hogy én csak a második részben voltam benne,így a többieket értelem szerűen előbb behívták mint engem.Én olyan fél5körül mentem be a NekedValó stúdiójába,és ott bent jobbnak gondoltam magamat,mert amikor vissza néztem a neten az adást,akkor nagyon gáznak találtam magamat...

Az adás után,egy kicsit még beszélgettem Shadival s Dyával,plusz elnézést kértem Annamaritól,hogy az adás alatt azzal azt mondtam neki,hogy úgy néz ki,mint egy fiú.Gigi-t meg Dyát még megvártam,Gigi-t többek között azért is vártam meg,mert mindenképpen szerettem volna vele egy közös képet,ami hála istennek össze is jött,majd Dyát megvártam és velük együtt jöttem el az RTL KLUB székházából.Utána még bementem a Camponába lévő Tescoba,hogy vegyek magamnak valami üdítő italt,majd a busz pályaudvaron felszálltam a 233E jelzésű buszra és haza jöttem.

Olyan fél7-7 fele értem haza,amikor haza értem,akkor olyan boldogság volt bennem,hogy végre valahára szerepelhettem a NekedValóba.Remélem máskor is mehetek még a műsorba,mert egyszerűen imádok szerepelni,imádok a kamera fényében úszni :))

Szólj hozzá!

Címkék: budapest video busz facebook tél talkshow élménybeszámoló 2011 tv műsor hétköznap való világ munkanapok vv gigi nekedvaló prizma tv vv5 vv dya


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr943446995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása