Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2012.04.15. 22:51 dyrtyho

Elcseszett egy nap

Eredetileg úgy volt, hogy ma Sophieval, és Annával kimegyek a Tököli Repülőtéri Driftre, de ők már tegnap este lemondták a mai programot, úgy hogy kereshettem egy másik személyt, akivel ma kimentem volna a Tököli Repülőtérre, de végül sikerült találnom egy személyt, még hozzá Krisztit, akivel ma 12:00kor találkoztam a Mátyásföldi Repülőtéren, először 11:00órát beszéltünk meg a találkozásra, de reggel felhívott hogy nem lehetne-e inkább 12:00kor talizni.

Egy olyan 5-6percet késtem a megbeszélt időpontról, de eddig minden rendben is ment, az Őrsön még gyorsan bementünk az Árkádba, hogy vegyen magának egy cipőt a Deichmannba, ott elég hamar végeztünk, és mivel a leggyorsabb módszerrel akartunk kijutni a Tököli repülőtérre, ezért már a Népstadion megállónál leszálltunk, hogy ott át szálhasunk az 1-es Villamosra, amivel kb a Vágóhídig kell menni, és onnan már csak a Ráckevei hévvel kell elmenni a Tököli Hévmegállóig, de már a Vágóhídi megállóba ki volt írva, hogy csak egy darabig megy a hév, és a Szigetszent Miklós - Gyártelepnél meg át kell szállni hév pótlóra karbantartási munkálatok miatt. 

Eddig itt sem volt semmi probléma, bár egy picit bosszús voltam amiatt, hogy át kell szállni hév pótlóra, viszont annyira nem tört le, mint az, hogy Krisztivel csak a Tököli Hévmegállóig sikerült eljutnunk, ugyanis először alig akart jönni a busz (mivel hogy csak óránként 1x jár hétvégenként az ottani volán busz járat) aztán meg kiderült, hogy a volán buszon a féláras diákbérlet olyan 150-200ftba kerül, és nálam meg csak 300ft volt buszra, Krisztinél meg ugye csak kétszár forint, mivel hogy ő vett egy cípőtt 6.000Ftért, meg megvette az ehavi bérletét ami olyan 4000ftba kerül és így már csak 200ftja maradt.

Kijutni kitudtunk volna valahogy, de vissza már nem tudtunk volna jutni, és egyedül meg nem mehettem ki a Tököli reptérre, mivel Andrisnak megígértem, hogy vigyázok a Krisztire, szóval így kénytelenek voltunk vissza fordulni, és ezáltal nem csak hogy nem sikerült kijutnom az első szezon nyitó Tököli Driftre, de még se Szabybébyvel, se Szántó "NeroM3" Nikivel sem tudtam találkozni.
Szóval már most elhatároztam, hogy ha esik, ha fúj, ha busszal, ha vonattal, ha kocsival, ha véres verítékkel, de minden áron, 1000% hogy ott leszek a Kecskeméti Drift Majálison, mert nem fogok várni egészen Június 9.-ig, hogy ismét kimehessek a Tököli Driftre, úgy hogy senki se fog meg állítani, hogy Május 1. kijussak a Kecskeméti Drift Majálisra.

Miután vissza értünk a Vágóhídi hév megállóba egyből vettünk egy amerikai óriás hamburgert, amilyet csak a Vágóhídi hévmegállóba lehet venni, egy kis időre még el is ment a bosszúságom, hogy ma nem jutottam ki a Tököli Driftre, utána még átmentünk Andrishoz egy kicsit chillelni, hogy ha már a mai nap nem jött össze, akkor azért egy kicsit legyen jó kedvem, ott még egy 60cm-s pizzát is rendeltünk, és eddig minden szép és jó volt, de miután haza értem kiderült, hogy amikor fel akartam rakni a telefonomat a töltőre, a telefonomba lévő usb-s pöcök egy kicsit megvan hajolva, de nem csak, hogy az volt elhajolva, de ahogy rá akartam erőltetni a telefont a töltőjére, úgy még az usb kábelnek az usb pöcke is elhajolt. A telefonom usb-s  pöckét megpróbáltam egy kis ollóval vissza mozdítani a helyére, de ahogy rá raktam az LG GT540 Optimus usbs töltőjére, úgy meg már nem akarja tölteni.

Szóval a jövőhéten ezt is vihetem el valamelyik GSM szaküzletbe vagy a márka szervizbe, hogy kicseréljék a csatlakozóját

A bejegyzésben található kép Szabybébyről,Szabybéby hivatalos facebook oldaláról való, amit ma készített a Tököli Drift Gp-n

Szólj hozzá!

Címkék: budapest tavasz hétvége utazás busz drift tömegközlekedés hév 2012 tököl csalódottság nerom3 szántó nikolett tököli repülőtér szabybéby kecskeméti drift majális


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr934450197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása