Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2012.01.10. 16:37 dyrtyho

Arabok sheftelése a keletibe

A mai napom elég szarul indult,07óra:50kor ébredtem fel,és ráadásul még a hó is elkezdett esni,ha ez mind nem lett volna elég,akkor nem az őszi cipőmet vettem fel,hanem a télit,amit iszonyatosan utálok,többek közt azért is,mert egyrészt iszonyú nehéz benne járni,másrészt pedig nem az én stílusom,na mindegy.Mivel reggel elég rossz kedvel ébredtem fel,ezért egy kicsit elkezdtem tévézni,és véletlenül megláttam,hogy van Nickelodeon adónk,amin épp a Spongya Bob ment,az első felét meg is néztem,és csak aztán indultam el a suliba,de így csak a 8óra 25'perces hévet sikerült elérnem,és azt is csak úgy,hogy futottam utána,de legalább elértem.

A suliba egy olyan erős 20perces késéssel sikerült csak beérnem,az első két töri órán majdnem bealudtam,de az utánuk következő 3órán már magamnál voltam.Szerencsére a második matek óráról előbb elengedtek minket egy 20'perccel,Krisztivel és Szuszival még átmentünk ebédelni a Neumannba (kedden,és csütörtökön a Mezőbe vagyunk,többek közt azért is,mert a Neumannba nincs elég szabad terem a mozgássérültek számára)

Ebéd után Krisztivel és Szuszival bementünk az Örs Vezér Téren lévő Sugárba,hogy az ottani GSM szaküzletben megpróbáljuk eladni Kriszti régi Nokia telóját,de ott nem vették meg,szóval az Örsről mehettünk be a Keletibe,mert ott talán több esély lesz arra,hogy az ottani GSM szaküzletek megveszik majd a telóját.

Szuszi viszont a Keletibe levált rólunk,mert ő a 7es busszal ment tovább a Hungária körútig,mi viszont csak a Dózsa György útig mentünk,ott megvették volna Kriszti telóját,de ott nem akarta eladni,így bementünk a Keleti Pályaudvaron lévő "GSM" szaküzletben (ami belülről kicsit sem tűnik GSM boltnak) ahol az arab eladó 2000ftért lazán megvette,meg se nézte alaposan,csak megnézte,hogy minden oké-e vele,és kiperkálta érte a kétezer forintot,meg előtte sheftelt egyet a másik arab haverjával,aki viszont egy Samsung S5230 La Fleur telót adott el a formának.Esküszöm a fazonnál több pénz volt mint amennyi valaha nálam lesz,de kajak.

Mikor jöttünk ki a Keletiből,akkor egy furcsa ismerős arcba botlottam,gondolom ő is megismert engem,mert én megismertem őt,de valahogy nem igazán törődtem vele (A teljes sztorira nem igazán akarok itt kitérni,de a következő bejegyzésembe mindenképp megírom a teljes sztorit) inkább siettem Krisztivel a Metróhoz,mert az Örsön már várt minket az Andris.Amikor vissza értünk az Örsre,akkor Cinkének megemlítettük az arabos sheftes sztorit,és jöttünk haza.

U.I.: Nem egy eseménydús nap volt,de az arabos sztori miatt szerintem megérte megírnom.

Szólj hozzá!

Címkék: budapest üzlet bkv metro fáradtság mobiltelefon tél élménybeszámoló 2012 keleti pályaudvar seft hétköznap munkanapok gsm szaküzlet


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr283534644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása