Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2013.01.25. 13:49 dyrtyho

Csősál mániám

Sajnos kénytelen vagyok beismerni, hogy nagyon le maradó ember vagyok a divat terén, ráadásul a téli kollekcióknál, hiszen nálam még csak most jelentkezett az a mánia, hogy cső sálat akarok venni. A mai nap még csak 2 plázában voltam, az egyik az Árkád volt, és ott majdnem az összes 1. szinten lévő férfi ruhaboltba megkérdeztem, hogy kapható-e náluk olyan cső sál, amit fel lehet húzni az ember fejére, kezdve a C&A-val, de ott csak ilyen mintás volt, és az se mondható nagyon cső sálnak, mert egy csősálnak nincs két végződése, annak meg volt, a következő a Zara volt, na ott meg egyáltalán nem volt, még a Springfield nevű boltba is megkérdeztem, de ott is pont elfogyott. A Retro Jeansba viszont volt, de ott meg nem volt olyan amilyet a fejre fel lehet húzni.

Még a New Yorkerbe is bementem megkérdezni, de ott sem igazán volt fejre húzható csősál. Ezek után már kénytelen voltam a Sugárba is átmenni, hogy a földszinti boltba esetleg találok, mivel ott a nagymamám szerint minden féle sál van, és volt is minden féle sál, de amikor megkérdeztem, hogy csak azok vannak-e amik ki vannak rakva, meg hogy van-e fejre húzható, és azt mondta a hölgy, hogy volt olyanjuk, csak már ott is elfogyott. Még a Sugár előtti árusoknál is megpróbáltam rákérdezni hogy van-e olyan cső sáluk, de nekik se volt. Utolsó és végső elkeseredésemben ki írtam a facebookra, hogy "Olyan csősálat keresek amit fel lehet húzni a fejre. Esetleg valaki nem tudja hogy hol és mennyiért lehet kapni olyat ?" Erre szerencsére az egyik ismerősöm a segítségemre siettet, és hozzászólásban megírta, hogy ő az Ázsia Centerbe vette a sajátját, ami fejre is húzható.

Mellesleg az egész csősál mániám akkor kezdődött, amikor a hét elején a  recorder blogon rá találtam az Újra Össze Áll Az Árral Szemben cikkre, és cikkbe beágyazott videón pedig rögtön meg akadt a szemem, és többek közt azért is, mert Bootsien megláttam a csősálat, és rögtön gondoltam is magamban, hogy hát ez qrva jó, ilyen nekem is kell.

ÁSZ 2013 DJ Bootsie Benskifater DJ set_1.jpg

Aztán tegnap este, amikor megnéztem Majka új klipjét, ami a Ha Menni Kell, akkor már rögtön úgy voltam vele, hogy inkább egy ilyen kell, mintsem a fentebb emlitett, mert az már túlságosan is elterjed a városban, de most rá kérdeztem a Favescarves nevű facebookos oldalon, és ott meg azt mondja az oldal kezelője, hogy ami Majkán van az egy hosszú sál lehet, mert körbe van még tekerve a nyakán is. Úgy hogy most nem tudom, hogy mi legyen


Mja.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: budapest video youtube facebook divat majka tél pláza springfield videoklip sál hétköznap new yorker c&a az árral szemben dj bootsie retro jeans 2013 munkanapok sugár üzletközpont csősál benskifater árkádbudapest ázia center favescarves recorder blog


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr965042294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása