Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2011.06.23. 04:48 dyrtyho

Anna And The Barbies @ A38

Mostanában eléggé el vagyok maradva a blog írással,igaz hogy hétfőn posztoltam egy képet Ryan Dunn emlékére,de az teljesen más,mert előtte jócskán történtek dolgok.Múlthét hétvégén példának okáért elmentem az idei Offline Music Fesztivál buliba ami a Dürer kertbe volt,de arról egy kicsit később,mert hát tegnap este Anna & The Barbies koncerten voltam,ami ugye a gyönyörű A38 álló hajón zajlott,úgy hogy most inkább arról írók először.

A mai napon eléggé lazán indult (hát hogy is indulhatott volna másképp...). A suliba olyan 17:00 órára be kellet mennem évzáróra,meg bizonyítvány osztásra meg ilyen hülyeségekre,de amit vége lett siettem is haza,hogy itthon még gyorsan letudjak zuhanyozni,meg áttudjam venni a lazábbik koncertes ruhámat.Olyan 19:15 fele sikeresen el is indultam itthonról,és a busz megállóba nem is kellet olyan sokat várni a buszra,de az Örsön még gyorsan be mentem az Árkádba az egyik mosdóba,hogy picit meg igazítsam magamat,de utána már dzsaltam is metróhoz,olyan negyed9re már lazán oda értem a gyönyörűséges és fenséges A38 állóhajóhoz.

Lent a bejáratnál még meg kellet vennem a belépő jegyemet a koncertre,ami egy 500 forintosba került,de szerintem az Anna & The Barbies koncert sokkal több pénzt is megér,mint 500 Ft (ez persze csak zárójelesen teszem hozzá) Amikor felértem az A38 teraszra,akkor még csak a Manöken Art Proletárz zenélt a színpadon,de 20:30kor átadták a staféta botot (magyarán a színpadot) Szerencsére a MaPez után egyből elkezdtek hangolni a srácok (pontosítva Pásztor Samu,Hernádi Dávid) Aztán fél9 után valamivel végre elkezdték a koncertet,és hát Annára se kellet sokat várni a kezdés után olyan jóféle cuccba robbant be a színpadra,hogy csak néztem (Anna konkrétan úgy volt felöltözve mintha ö lenne az A38 hajó hajós kapitánya)

Dyrtyho: Anna & The Barbies At A38 Terasz - 2011.06.22

A koncert maga iszonyatosan jó volt.Anna a koncert közepén lement és átöltözött...sokkal dögösebben jött vissza,mint ahogy először berobbant,és pont az egyik kedvenc számomat kezdték el,amikor Anna visszajött átöltözve

Mellesleg Annáéknak ez a mostani koncertjük sokkal energetikusabb lett,mint amilyen a múltkori volt a Gödörbe.Amúgy a koncert után még egy kicsit beszélgettem Körmendy Dáviddal,és ő azt mondta,hogy Augusztusba valamikor (a pontos dátum: Augusztus. 18.) megint lesz ilyen kis banzáj,csak akkor Annáék előtt az ő zenekara fog fellépni,és lesz 1-2 meglepetés is a koncert alatt.Úgy hogy már várom azt a napot.Amúgy olyan háromnegyed11 felé jöttem el a hajóról,és tök lazán 23:30 fele már itthon is voltam :)

Szólj hozzá!

Címkék: budapest video youtube rock koncert nyár a38 élménybeszámoló 2011 hétköznap pásztor anna anna and the barbies munkanapok a38 állóhajó


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr493007597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása