Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2011.03.05. 04:42 dyrtyho

Dirty Dance @ Rocktogon

Tegnap délután miután hazaértem a suliból,egyből leültem a gép elé,és elkezdtem az újra telepített gépemre felmásolni (amin mellesleg már nem Windows Xp Sp2 Black Sheep,hanem már egy Windows 7 starter operációs rendszer fut) az egyik dvd-re lementett mp4/mp5 lejátszómon lévő zenéket.Mivel,hogy délután fél4-4 fele értem haza,így majdnem egészen 18:00óráig csak az mp4-mp5 zenelejátszómmal voltam elfoglalva,és még nem is pihentem semmit az esti koncertig,de mivel már túlságosan is késő volt ahhoz,hogy le dőljek akármennyi időre is,inkább kértem egy csésze kávét a mamámtól,hogy pihenés nélkül valahogy kibírjam az esti Rock 'n' Roll koncertet.Este 19:15 fele aztán elkezdtem készülődni,megmosakodtam,megittam a mamámtól kért kávét,és olyan fél8 fele aztán végre valahára elindultam a Rocktogon-ba.

Negyed9 környékére értem oda a Rocktogonhoz,lent a ruhatárba még beadtam a kabátomat,plusz megvettem a belépőt a koncertre,és fekete karszalaggal a kezemen beljebb mentem a Rocktogon Pub & Roll-ba.A többiek még nem voltak sehol,ők csak utánam olyan 10-15' perccel jöttek,és mint később kiderült,az egyik csajnak a pasiján kívül én vagyok az egyedüli pasi a társaságba,a többiek mind csajok.A koncert előtt még jól be pezsgőztünk,meg persze dumálgattunk is mindenféléről.

Olyan 21:30'kor végre elkezdődött a koncert,(az az igazság,hogy soha életemben nem voltam még Dirty Dance koncerten,egészen tegnapig) a koncert eleje iszonyatosan jól indult,viszont a koncert közbe véletlenül kilöktem az egyik mögöttem álló csaj kezéből a piáját,először egy kicsit le blokkolt,én meg nem győztem bocsánatot kérni tőle,meg minden,de aztán egy idő múlva mondta,hogy semmi baj,és hogy nem haragszik rám (ritka az ilyen esett,hogy ha valakinek kilökik a piáját,akkor még meg is bocsájt annak az illetőnek aki kilökte a piáját

A koncert alatt kb 2 képet készítettem a telefonommal,meg egy videót,de az se lett valami hú de éles,meg alig hallani belőle valamit (mivel az első sorba álltam,és a közel az egyik nagy hangfalhoz,így nem is csoda,hogy alig hallani valamit a videóból :D)

A koncert egészen 23:00ig tartott,utána még úgy egy jó másfél órán keresztül dumáltunk,és még megismerkedtem egy csomó új arccal...és az a poén az egészbe,hogy a koncert alatt olyan emberekkel is pacseeztam,akiket nem is ismertem,és soha életemben nem is találkoztam velük.

Körübelül olyan hajnali 01:00 óra körül jöttünk el a Rocktogon -ból,kint az utcán még megvártam hogy az ismerősömnek rendelt taxija megérkezzen és felvegye őket,majd elindultam az Oktogonnál lévő éjszakai buszmegállóba.Szerencsémre pont jött is egy 906 éjszakai busz,amivel aztán elég hamar leértem a Blahára,és ott már csak 01:50' perces éjszakai 908 buszt kellett megvárnom,amivel hajnali negyed 3 körül értem haza :)

Szólj hozzá!

Címkék: budapest video hétvége bkv rock koncert fáradtság tél tömegközlekedés élménybeszámoló pihenés 2011 hétköznap rocktogon munkanapok


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr232711739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása