Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.08.28. 21:13 dyrtyho

OSG | 11

A tervezett egy kicsit később keltem ma,mert hát a mobiltelefont 10:00re állítottam be,hogy ébresszen fel,ehelyett fél1kor keltem,na egyből kaptam is az SMS-t M-től,hogy nem tud már felhívni,és ehelyett csak egy SMS-t tudott dobni,és hogy 2kor a Westend vízesésénél találkozunk,így egyből bele gyorsítottam a reggeli szokásos tevékenységeimbe,mint amilyen például a reggelizés.Megpróbáltam megenni 2db kalácsot,de csak 1 bírtam enni....aztán gyorsan még bekapcsoltam a gépet,hogy elindulás előtt még elintézzek 1-2 dolgot a neten.

Olyan 13:15kor nagy nehezen eltudtam indulni itthonról,szerencsére amikor oda értem a busz megállóba,akkor még nem jött semmiféle busz,csak rá egy olyan 5-6 perc múlva jött egy 44-es busz,ami aztán elég hamar leszaladt az őrsre,onnan még átkellet szállnom a metróra,azután meg a 4-6 villamosra,de végül 14:15re ott voltam a megbeszélt helyen.M & P & Á már ott ültek a Westend vízesésénél lévő egyik bőrkanapén,üdvözöltem is a rég nem látott P haveromat,még mielött felmentünk volna a Westend Tetőkertjére azelőtt még beraktuk egy pár dolgot a ruhatárba.

Onnan aztán már a Tetőteraszra mentünk,ahol elméletileg 15:00-kor elkellett volna kezdődnie a Funktasztikus koncertnek,ehelyett még javába folyt az It's Break Battle,ezután még mindig nem a Funktasztikus koncert jött,hanem helyette Siska Feenochi lépett fel egy gyors koncert erejéig (az egész Tetőteraszi program úgy csúszott ahogy volt,Siskának már 14:30kor felkellett volna lépnie,ehelyett csak 15:00kor tudott koncertet adni,és igy se a teljes koncertjét nyomta le)

Dyrtyho: OSG | 11

A Siska koncert után aztán elmentünk kajálni a Mekidonaldsba.P & Á két sajtburgert vett magának,mig M & Én két darab csibe hamburgert vettünk magunknak.Meg kell hagyni elég hamar végeztünk a Mekis kajáldázással,a kajálás után aztán vissza is mentünk Tetőteraszi színpadhoz.De 16:45kor még javába folyt az It's Rite Break Battle Középdöntője,egészen 17:05ig...mikor végre befejeződött a Tetőteraszon a Break Battle,után átadták a legjobb Tech Deck Fingerboardosoknak a díjakat,de az a poén,hogy a színpadon csupa óvodás szintű gyerek volt,és persze a színpad előtt hirtelen ott teremtek a gyerekek szülei is (és ilyenek kis pisiek tolják a fingerboardott :D ? Valami nem tudom milyen nevű pöcsike nyerte el a legjobb Tech Deck Fingerboardosoknak járó díjjat,de ez egy vicc komolyan mondom :D) Viszont a régóta várakozó Funktasztikus koncertre váro arcok mind röhögtek ezeken az óvodás kinézetű pöcsökön,még én is röhögtem rajtuk egy jót.

Dyrtyho: OSG | 11

Funktasztik fél4 helyett csak durván délután 5óra után 10 percel jutott csak mikrofonhoz,ahozz képest hogy ő is csak rövidített koncertet adott mint ahogy Siska is,ahozz képest iszonyatosan ott volt a koncertje,szinte a közönséggel együtt végig kiabáltam a koncertjét.Aztán Funk a fellépése után még kijött a színpad mellé a "rajongóihoz",és mi is da mentünk hozzá egy kicsit dumázgatni,meg közös képet csinálni vele...

Dyrtyho: OSG | 11

Funk koncertje után aztán gyorsan vissza mentünk a Westendbe melegedni,meg akartunk inni valami felmelegitő italt,és megint a Mekibe kötöttünk ki,M vett magának egy Cappucinot,én meg vettem magamnak egy teát (ami hát már korrentse volt olyan meleg ital amilyenre én vágytam,de ez nem lényeg)

A Makidonáld után még vissza mentünk a ruhatárba,hogy M kivegye a kabátját,mert már nagyon fázott,és végül is igaza volt,mert az idén se volt valami túl kegyes az O.S.G-hez az időjárás,de már tavaly is ilyen borongós időjárás volt,ahogy az idén is,de idén valahogy hűvösebb volt mint tavaly.Még egy picit vissza néztünk az OSG-re,de most a Tetőparkoló felé mentünk vissza.Fent a Tetőparkolónál nem volt túl sok látni való,amit meg látni lehetett volna,azt meg azért nem lehetett látni,mert annyian nézték azt,hogy így végképp nem lehetett látni,és amúgy is már este felé jóval hűvösebb lett,így aztán még körbe néztünk a Tetőparkolónál,és olyan 19.15 fele elindultunk hazafelé.

Dyrtyho: OSG | 11

A Westendbe még összefutottam 1-2 OSG Bloggos arccal,egy pár szót váltottam velük,aztán mentem M-ék után (mert közbe a többiek nem vártak rám,hanem lassan mentek tovább,amíg én váltottam 1-2 szót a bloggos arcokkal) A Westend előtt aztán még megdumáltuk M-ékkel,hogy mindenki hazamegy enni,felfrissülni,meg felöltözni egy picit melegebb cuccba (csak kivétel P nem ment haza,hissz ő Hajdú-Bihar megyébe lakik) és akkor olyan 21:00 körül megint talizunk,csak akkor már az Aréna Plázába.Én olyan 20:10re már itthon is voltam.

Mellesleg az a nagy durvapara van,hogy idén az OSG-n sokkal több PÓZER volt és EMO-s,mint a tavalyi OSG-n,és arra a megfigyelésre jutottam,hogy évről évre több az ilyen hulladék ember ezen a Hip-Hop zenei sport rendezvényen.Állítólag az idei OSG-n valami 50ezer ember volt,hát lefogadom hogy annak egy nagyobb része emos volt és pózer.

Szólj hozzá!

Címkék: budapest zene video hétvége sport youtube bkv koncert metro busz rendezvény nyár tömegközlekedés rap élménybeszámoló ébredés 2010 osg offline sports games


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr72255188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása