Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.08.14. 23:55 dyrtyho

Sziget Fesztiválos Szombat

Ma aztán igazán korán keltem,na jó a viccet félre téve már hajnali 4kor felébredtem,még kimentem a mosdoba,aztán amikor vissza jöttem onnan,akkor valahogy már nem tudtam vissza aludni,pedig annyira próbáltam...de egy idő után már inkább feladtam az alvással próbálkozást,és inkább bekapcsoltam tv-t,hogy alvás helyett egy kicsit tévézzek,aztán meg hátha idöközbe elálmosodok és akkor vissza tudok aludni egy kicsit...(de nem igy lett,és igy még jóval fáradtabb vagyok mint szoktam :S).  Szinte az összes tv csatornát végig néztem,és egyiken sem volt valami érdekes a müsor,talán egyedül a Film + volt valami érdekes film...hátha érdekesnek nem is,de legalább valamennyire vicces volt. Aztán valamivel 6óra után végre elkezdtek ébredezni a tv adók,és igy már valamivel több müsort tudtam nézni,mint eddig...negyed hétkor még megnéztem a Győzike Show ismétlését a Cool Tv-n.

Sajnos aztán fél10kor muszály voltam kikelni az ágyból,és elkezdenem készülödnöm,mert M-el megbeszéltük hogy 11órakor találkozunk a Deákon és még jóval elötte vissza kelett vinnem egy mobiltelefont,amit még tegnap vettem meg a Moszkva Téri Mobil Adás-Vétel bolta.Na aztán tiz órakor sikerült nagy nehezen elindulnom a használt Gsm boltba,fél 11re már oda is értem.Elöször még igen nehezen akarták vissza venni a telefont,még a pénzt se akarták elsőre vissza adni,és még leakarták vásároltattni velem,de aztán annyira mondtam,hogy inkábbb a pénz szeretném vissza kérni,igy nagy nehezen vissza is adták,igaz 25ezer helyett csak 18 ezret kaptam vissza,de legalább igy is vissz adták a pénz egy nagyobb részét.

Miután végeztem a használt gsm boltnál,akkor utána dobtam is egy smst M-nek,hogy a Deák Tér helyett inkább a Batthiányn találkozzunk,mert az nekem sokkal közelebb van a Moszkva Tér miatt.Mire leértem a Batthiányira a telefonom már meg is csörrent,M volt az,és mondta,hogy fent a Hév elött várjam meg,mert ő jelenleg a Mexikoin van,és épp várja a kisföldalattit.Igaz hogy tizenegy helyett majdnem fél12kor találkoztunk a Batthiányin,de még igy is épp böven időn belül voltunk,hogy átvegyünk az ingyenes havervagytáncos sziget karszalagunkat.A Batthiányról elég hamar leszaladt a hév,de amikor leszálltunk róla a Szigetnél,még mindig nem voltunk ott egészen,még egy csomót kelett gyalogolni,hogy végre elérjük a Sziget Fesztivál területét,de aztán végül elég hamar oda értünk a Sziget Fesztivál bejáratához,már csak átkelett vennünk az ingyenes karszalagokat,meg még átkelett mennünk a biztonságiakon,és már végre elöttünk állt a híres SZIGET FESZTIVÁL BEJÁRATA 

Dyrtyho: Sziget Fesztivál 2010

Annyira,de annyira bejött nekünk a Sziget Fesztivál híres bejárata,hogy muszály volt,hogy csináljunk egymásról 1-2 képet M-el.Aztán végre elkezdtünk befelé csordogálni,de amikor észre vettem hogy a bejárat után nem sokkal ki van rakva nagy betükkel hogy B U D A P E S T,akkor azzal is kellett 1-2 képet csinálnunk a másikról,és amikor én végre lefotozhattam volna M-et,akkor egy igen szexi és kedves angol csaj megkérte M-t hogy csináljon róla és a barátnőjéről egy képet az ő Iphone-jával (Kár hogy a fotó után nem kértem el a csaj nevét,vagy valami elérhetőségét

A fotok készitése után egy kicsit elkezdtük bejárni a Sziget Fesztivál minden zeg-zúgát,de mindennek elött még megkelett keresnünk egy Szigetfone-os részleget,ahol végre kiválthatjuk a várva várt agyon reklámozott Szigetfone készüléket.Sikeresen ki is tudtuk váltani a kis drágát,és még vodafoneos táskát is kaptunk hozzá (olyan kis igazi sziget telefon ez,még soha nem volt ilyen ari készülékem :D) A vodafoneos pont melett egy isszonyatosan szép homok vár volt megépitve,sőt,szerintem az már nem is szokványos homok vár volt,hanem a homok vár épités egyik legkiemelkedőbb mestermüve,és azok közül is a legkiemelkedőbb,és az a durva,hogy még mindig dolgoztak rajta Dyrtyho: Sziget Fesztivál 2010

A Szigetfone beszerzése után egy kis időre letudtuk minden feladatunkat,és elkezdhettük bejárni a Sziget Fesztivál egész területét.Rengeteg mindent láttunk,pl egymást vizező külföldieket,az egyik nagyszinpadnál Iron Maiden koncertre várakozó arcokat.Amikor találtunk egy kulturáltabb mosdot,és amig M bent volt (én csak kezet mostam meg felfrisittem magam) addig én egy homokozó vödörböl hajat mosó lányokat is láttam,a csaj lefelé tartotta a fejét (hogy a haját könnyeben lehessen mosni),addig a barátnője a homokozó vödörben mosta a haját,amikor M végzett és kijött,akkor mondtam is neki,hogy mit láttam (még szerencsére a csaj haját még mindig mosta a barátnője) akkor utána még meg is jegyeztem neki,hogy ez már hajmosás mesteri fokon (azért durva,hogy egyesek milyen nomád élet képesek élni 1 hétig egy Fesztivál miatt).A mosdós kitérő után aztán tovább folytattuk a Szigeten lévő körülnézést,a végén már annyira előre mentünk a Szigeten,hogy a szinpadok,meg a kajáldák helyett már csak sátrak ezreit láttuk,úgy hogy inkább vissza fordultunk,egyrészt azért is mert kissé megéheztünk,másrészt meg egy na sár tenger volt elöttünk,és nem akartunk elmerülni a sárba.

Elég hamar visszajutottunk a Sziget végéből a kajáldákhoz.Az egyik lángososnál vettünk két lángost,meg két ásványvizet.Már csak egy árnyékos részt kelett keresnünk,ahol végre lepihentünk,és megehetjük a lángost.Az Open Civil Sátor meletti árnyékos részen le is ültünk.A lángosnak amit vettünk olyan papir íze volt,az Agárdi lángos valahogy sokkal jobb volt,de úgy ahogy megettük,viszon a végét már inkább kidobtuk,nem volt tovább gyomrunk hozzá.Az étkezés után még elmentünk kezet mosni,de aztán visszamentünk a Civil sátorhoz megnézni a Szeráj Hastánciskola bemutatoját,kissé rövid volt,de szerintem igy is megérte őket megnézni,és meg kell hagyni,hogy igazán tehetségesek voltak a hastáncos csajok

Dyrtyho: Sziget Fesztivál 2010

A Hastáncos müsor után aztán átmentünk a Honfoglalo.Hu sátorba.Gyorsan regisztráltunk is az Online Honfoglaló versenyre,hogy megnyerhessük a Honfoglalós társasjátékot.Elöször csak olyan 3-4 játékot játszottunk,de egyből a 12. helyre kerültünk.A játék után tartottunk egy pici szünetett és kimentünk Hennát festetni,én egy Monster logot festettem egy kissé gothos beütésü csajjal (Szerintem egész jó lett a Hennám,viszont a Henna festék,már az esti fürdésnél lejött,de a Henna nyoma azért szerencsére ott maradt

A Henna festetés után még egy picit vissza mentünk Honfoglalozni,csak hogy bebiztositsuk a helyünket az első 5be (mert csak az első 5 helyezett kaphatott társasjátékot) és furcsa mód a 12. helyről máris ott voltunk az ötödik helyen.

Dyrtyho: Sziget Fesztivál 2010

A bebiztositott 5. hely után végre picit fellélegezhettünk,és tarthattunk egy nagyobb szünetett.A Sziget Nagyszinpad melett haladtunk el,ésmár majdnem tovább mentünk,amikor észrevettem,hogy a nagyszinpadnál éppen tömeg hüsités folyik,és hát a nagyszinpad felől szóló zene sem volt rossz,épp a The Cribs együttes zenélt a szinpadon,igy hát mi is beálltunk a koncertett és a hüsitést élvező közönség közé (és amúgy is,egyszerűen baromi jó volt a koncert alatti hangulat,és egy ilyet hangulatu koncertett bün kihagyni)

Dyrtyho: Sziget Fesztivál 2010

Ugy egy olyan jó fél órán át élveztük a koncertett,hanem több ideig voltunk ott...ez alatt az idő alatt már mi is kaptunk jócskán a hüsitö vizből,még a telefonom is olyan lett,alig tudtam fotozni,de egy kamera törlés után már tovább tudtam folytatni a koncert alatti fényképezést.

Dyrtyho: Sziget Fesztivál 2010

Amikor már úgy meguntuk a koncertett,akkor elindultunk kifelé a koncertett élvező tömegből,és elmentünk venni ilyen nyelv festő jégkrémet.Megint a Civil sátor mellé ültünk le árnyékba,hogy ott együk meg a jégkrémet,közbe azért próbáltunk 1-2 jégkrémes képet késziteni (valahogy gázak lettek,igy inkább kitöröltük a jégkrémes fotokat a fényképezőgépböl) A jégkrémezés után még elmentünk gyorsan a mosdoba,majd vissza rongyoltunk a honfoglaló sátorhoz,de most már nem voltunk annyira a toppon,mint az első játszmáknál (közbe persze fel is állitottak minket,mert még mások is akartak játszani a honfoglaló versenybe)

Amig várakoztunk,hogy újra honfoglalós géphez jussunk,addig a nagyszinpad fellől meghalottuk a Twin Peaks főcimzenéjét élőbe,nagyon durván átjött,csak kár hogy nem játszották végig az egészet.Szerencsér még 18:00 óra elött tudtunk játszani két honfis játszmát,de sajnos valahogy vissza csúsztunk a 6.-7. helyre,igy nem nyertük semmit (de legalább megpróbáltuk). A honfis sátort elhagyva megkerestük a Cirkuszos sátort,mert elött volt valami tánc bemutató,ami egészen úgy este 19:00ig tartott.

A tánc bemutató után elindultunk kifelé a Szigetről,kifelé jövet még csináltam egy-pár képet a Szigeten.Igaz hogy elöször csak szét akartunk nézni M-el a Szigeten,de valahogy nagyon elszaladt az idő,és a programok sem voltak utolsóak.

Dyrtyho: Sziget Fesztivál 2010

Ha jövöre is lesz ilyen havervagytáncos gyakorlás az ingyenes szigetjegyért,én esküszöm hogy megyek.Ezért már megéri szenvedni a koreográfia gyakorlásával egy és negyedórán keresztül.Igaz hogy aznap rá 3 napig fájt a nyakam,de a SZIGETÉRT bármit.Mellesleg a kijáraton keresztül haladás közbe megláttam egy isszonyú szép természeti látványosságot,és nem hagyhattam ki,hogy ne fotozzam le,már csak a Sziget miatt is

Dyrtyho: Sziget Fesztivál 2010

A kijárat után egy csomoan oda jöttek hozzánk könyörögni a Sziget karszalagért,hogy oda szeretnék adni valamelyik haveruknak,és állitolag le is tudják venni úgy a karszalagot,hogy ne szakadjon el.Mi persze nemet mondtunk M-el.Amúgy a hév megállóhoz közeledve rengetegen jöttek velünk szembe a Szigetre haladva,szerintem még többen mentek az esti Szigetre,mint a délutánira.Már majdnem elérhetük a hévet,amikor a hév elött nem sokkal két buzeráns kaller kezdte el kérni a bérletünket.M meg is jegyezte hogy hát nem fogjuk elérni a hévet,én meg hozzá is tettem hangosan,hogy hát ez is a k****t bkv hibája,úgyan ugy mint az önkielégités (végkielégités) ezt a b*z* kaller is meghallota,és beszólt,de bezzeg a BKV-n szeret utazni,én meg válaszoltam rá,hogy hát nem,de hamarosan úgyis lesz kocsim...

Végül aztán csak a következő hévet értük el,amivel aztán csak az Árpád Hídig mentünk,és onann pedig az 1-es Villamossal mentünk hazáig.M aztán az Erzsébet Királyné útja aluljárónál szállt meg,én meg a Népstadionig tovább mentem.Olyan 21:30ra már itthon is voltam.Úgy hogy mindent egybevetve ez a mainap egy igazi nyári fesztiválos szombat volt :) 

Szólj hozzá!

Címkék: budapest tv hétvége bkv rock koncert metro fesztivál reggel nyár tömegközlekedés sziget fesztivál élménybeszámoló pihenés ébredés 2010


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr772222318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása