Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.05.10. 22:50 dyrtyho

Május 10.

Hiába volt ma a születésnapom,igy se indult valami könnyedén a reggel.Egyrészt el is aludtam,a hévet is lekéstem,és még a suliból is késtem vagy 15percet,ha nem többet.Az első óra viszonylag hamar elment,a második és harmadik óráról nem beszélve.A 3. és 4. óra közti 20' perces szünetében végre megkinálhattam az osztálytársaimat abból az ételekből és italból,amit ma direkt a születésnapom miatt vittem be az osztálytársaimnak.

Az a poén az egészbe,hogy az osztályba nem csak én ünnepeltem a születésnapomat,hanem egy másik osztálytársam is.Amikor a 20' perces szünetröl becsöngettek a magyar tanárnő ismét hozta a formáját,most annyira azért nem volt megzakkanva mint ahogy nagy ritkán,de azért igy is hozta a formáját...

A két magyarórája után már csak csak egy angol órám volt,amin most szinte alig csináltam valamit,picit dolgozgattam,de nem eröltettem meg magam túlságosan.Valahogy ma annyira nem volt kedvem semmihez se

Órák után kiérve a suliból elkezdett egy kicsit csöppörögni az eső,de valahogy nem igazán érdekelt se engem,se néhány osztálytársamat akikkel az Örsig utaztam.Viszonylag elég hamar haza értem,még a buszon is volt ülöhelyem,itthon már várt az unokatesom,aki a nagyszüleimmel együtt köszöntött fel,egyszerű kis alkoholizálás és torta evés volt.

Szólj hozzá!

Címkék: budapest tavasz bkv ünnep fáradtság reggel ébredés 2010 hétköznap munkanapok


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr11991250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása