Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.04.05. 02:48 dyrtyho

Akkezdet Phiai Album Release Party

Na megjöttem a Akkezdetphiai album relase party-ról.Egy az ami hoth_biztos,egész jó kis rendezvény volt ez az album relase party.Mellesleg végre 1x sikerült majdnem késve n elindulnom.Szerencsére pont 20:00óra elött 10percel értem a Toldi mozihoz,de amikor oda értem,akkor aztán nem csalódtam a Magyar underground rap zene táborában (bár akkora sor azért nem volt mint múltkor a Hungexpo előtt,itt ahozz képest csak egy jóval kisebb sor állt). Amúgy meg nem is kelett sokat ácsingoznom a sorba,hogy végre valahára bejuthassak a Toldi moziba és kezembe kaphassam a már várt Akkezdet Phiai legújabb albumát.Amikor beléptem a Toldi mozi előcsarnokába,és ki fizettem a belépö árát,akkor már bejáratnál kezembe nyomták az albumot,és még egy jóféle karszalagot is kaptam.

Dyrtyho: Akkezdet Phiai album relase party

Bent már javában folytak a különféle kisebb csoportok trécselései,közben már 1-2 nevesebb U.G előadó is eljött,hogy tiszteletétt tegye a rendezvényen,igy kapva kaptam az alkalmon,és gyorsan kértem is tölük aláirást az album boritójára és belsejére,persze a többiek is követték a példámat,és ők is aláiratták az albumukat (hát persze miért is ne követné mindig mindenki az én példámat)

Dyrtyho: Akkezdet Phiai Album Relase Party

Körübelül csak 21:00ig kelett várni,hogy mindenki láthassa Akkezdet Phiai legújabb Hisz Sztori cimü videóklipjét,amit persze fél óránként újra és újra leadtak egészen 23:00ig.Meg kell hagyni látszik a videóklipen,hogy tényleg igényes munkát végeztek a srácok a klippel kapcsolatban.

Én személy szerint 2x is megnéztem a klipet.Viszont a második klip végén úgy döntöttem,hogy a klip után haza jövök,és a Toldi mozi elött nem belefutottam az egyik régi ismerösömbe,akivel még 2008ba spanoltam össze a Rocktogonos Wacuum Airs bulin,hogy mik vannak,és furcsa mód még Bomdsp-be is belebotlottam (aki nem mellesleg a másik oszlopos tagja a DSP rap csapatnak) Állitolag nem sokára lesz új albumuk,mert most veszik fel a hozzávaló cuccokat,hát kiváncsi leszek az új albumukra.

Amikor már sikerült elindulnom haza felé,akkor úgy az elején még semmi gond nem volt,amikor persze már a kisföldalattinál voltam,és vártam,hogy 1 üres kocsi legyen legalább,akkor persze nem volt,és igy kénytelen voltam elindulni a M2 metró felé,de ott meg bemondták,hogy az utolsó metró mindkét irányban már elment,hát marha jó,de szerencsére nem voltam egyedül ezzel a problémával,hanem még 1x is jött mögöttem,amikor kénytelen voltam kijönni a metróból,akkor nem tehettem mást,mint hogy elmenjek egészen az Astroiáig gyalog,ahol legalább már bent állt a 908-as éjszakai járat.Azzal aztán sikeresen haza tudtam jönni.

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: budapest zene video tavasz hétvége bkv metro busz tömegközlekedés rap élménybeszámoló 2010 akkezdet phiai autogramm album release party


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr391895323

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Toldi mozi 2010.11.08. 15:16:12

Helyszín: 1054 Bp., Bajcsy-Zsilinszky út 36-38. Látogatás: 2010. április 7. 18:40-23:00 > Ég a napmelegtől kopár sík szarja a Bajcsy-Zsilinszky útnak... Adatlap Elérhetőség: +36 1 4...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása