Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2012.08.11. 23:28 dyrtyho

Strandok éjszakája az Aquaworldben

Eredetileg a hét elején még úgy volt, hogy most pénteken Anna And The Barbies koncert megyek, de tegnap este rám írt az egyik volt osztálytársam, aki egyben az egyik legjobb barátom is, hogy mi lenne hogy ha pénteken este elmennék az Aquaworldbe a Fürdők Éjszakájára, mert csak 990ft a belépőjegy, és hogy jó buli. Először nagyon elgondolkoztam az ajánlatán, de aztán végül úgy döntöttem, hogy benne vagyok a buliban, mert amúgy sem voltam még az Aquaworldben, és valahogy mindig is szerettem volna elmenni oda, meg kiváncsi is voltam rá.

Tegnap este aztán abba maradtunk Attilával, hogy akkor pénteken délben felhív, mert még megkérdezi a szüleit, hogy elengedik-e. Tegnap délben nem hívott fel, nekem meg ugye be kellet mennem az új suliba, hogy elintézzem diákigazolványomat. Amikor haza jöttem a suliból, akkor a gyorsan leültem a géphez, és felmentem a facebookra, hogy megkérdezzem Attilát, hogy akkor ma este megyünk-e, és ő azt felelte, hogy akkor igen, és hogy minimum oda kéne érnem hozzájuk 20:00-ra, mert 20:30 után 6perccel jön a busz, ami kivisz az Aquaworldhoz.

Én már olyan 19:45kor ott voltam náluk, úgy hogy még bőven volt időnk egy kicsit beszélgetni, meg pakolászni. Már a busz érkezése előtt 10perccel kimentünk a busz megállóba, hogy azért még se késsük le a buszt, a busz pontosan jött, de annyira tele volt, hogy talán már csak mi négyen fértünk fel rá (Attila, akkor barátnője Zsófi, akkor Attila öccse Balázs, és én mentünk el az Aquaworldbe, mi Krisztiéket is hívtuk, de ők azt mondták, hogy nincs pénzük, és így nem tudnak eljönni) mert annyian voltak rajta, de ez végül is érthető mert 990ft-os áron ki az a hülye aki nem akar elmenni és egy jót a híres Aquaworldbe.

Az Aquaworldhoz érve, amikor leszálltunk a buszról, akkor mindenki elkezdett rohanni az Aquaworld bejáratához, hogy mindenképp ők legyen az elsők, szerencsére mi még pont az elsők közt voltunk, és csak mögöttünk lett nagy sor. Viszonylag nem kellet sokat várni, hogy beengedjenek a jegy pénztárokhoz, ahol már csak pár méter választott el minket a vízi csúszdáktól, gyorsan még megvettük a jegyünket, amiért cserébe ilyen mágneses órát kaptunk, ugyanis csak azzal lehet kinyitni az öltözőszekrényeket, az enyém a 428 számú szekrény volt, hamar átöltöztünk fürdőruhára, és már mentünk is befelé a vízibirodalomba.

Jwb8PsokZoK9GK3o0l21o0tMvB6lcxTgOnvl6ZGo1vI.jpg

Ahhoz képest, ahogy anyám lefestette, hogy milyen ronda, meg hogy egy légtérbe van az egész, szerintem egész jó, sőt, nekem kifejezetten nagyon is tetszik. Először csak a meleg vizes medencébe voltunk, meg 1-2x lecsúsztunk azon az egyszerű és egyenes csúszdán, de később Attila barátnőjével Zsófival, kipróbáltam a kamikaze nevezetű csúszdát, először tényleg úgy voltam vele, hogy jó, cső, ennyi volt, most megfogok halni.Kiss Ádám szavaival élve, elkezdtem mondogatni magamba, hogy "Hős vagyok, hero vagyok, hős vagyok, hero vagyok, és a zöld lámra jelzésére elindultam a csúszdában (A videóban 6:12-től, egészen 9:07-ig beszél az Aquaworldről)

Konkrétan tényleg sötét van az egész csúszdában, néhol viszont vannak ilyen zöld lámpák, de tényleg csak annyi az egész, és a vége fele pedig egy irdatlan meredek csúszda rész van, amikor azon kijöttem, akkor teljesen úgy éreztem, hogy újjá születtem, és hogy a pulzusom 220ra felment.

Mondtam is Attila öccsének, Balázsnak, hogy ez valami állati volt, és hogy a pulzusom 220ra felment. Ő valahogy úgy volt vele, hogy nem megy le rajta (Gondolom félt, de ezt teljes mértékben meg is értem, hogy félt) A Kamikaze csúszdától visszaérve a meleg vízes medencéhez, ahol már Ati várt minket, elújságoltuk neki, hogy mekkora állat volt a Kamikaze csúszda, még egy picit elvoltunk a meleg vízes medencében, majd átmentünk a hullámtörő medencébe, de amikor éreztük, hogy milyen hideg, akkor inkább úgy gondoltuk, na jó, akkor ezt inkább kihagyjuk, és helyette inkább jacuzzizuk egyet. Természetesen a jacuzziba alig volt hely, de még pont elfértünk benne.

Mivel, hogy Ati öccse nem tud nyugton ülni a fenekén, ezért muszáj voltam átkisérni a gyerek medencéhez is, amiről kiderült, hogy olyan alacsony a víz szintje, hogy amikor az ember lecsúszik a gyerek medencénél lévő csúszdán, akkor egyből beveri valamijét, én pl a fenekemet vertem be a medence aljába, Ati öccse pedig a lábát, úgy hogy elég hamar ott is hagytuk a gyerek medencét, és inkább vissza mentünk Atihoz.

Még indulás előtt egy jó fél-háromnegyed órával Ati öccsével még párszor lecsúsztunk a normális egyenes csúszdán, legalább olyan 6-7x minimum, rólam az egyik csobbanás után, még egy parti fotót is csinált a helyi fotós. Háromnegyed11 felé jöttünk a vízből, mert Ati apja 23:00re jött az Aquaworld elé, és hát nem szerettük volna megvárakoztatni.

23:00óra után pár perccel már ki is értünk az Aquaworldből, és onnan már percek alatt Atiéknál is voltunk, ott még kértem egy Ice Teát, meg Attila oda adta a sátrát, amit majd jövöhéten viszek le Gárdonyba, majd elindultam a 196 busz megállójába, ahol csak 15percet kellet várnom a 196 buszra, és azzal olyan 0:00re értem ki az Újpest Központig, és mivel, hogy már nem járt a metró, ezért kénytelen voltam az 914A jelzésű éjszakai busszal utazni egészen a Nyugatiig, ahol meg át kellet szállnom a 6-os villamosra, pont akkor ért be a 914A éjszakai busz a Nyugati Pályaudvar megállójába, amikor a Combino villamos is, úgy hogy picit rohanhattam a villamoshoz, hogy még elérjem, és még pont elértem, és azzal egészen a Blaháig mentem.

A Blahán már csak 908 éjszaka buszt kellet megvárnom, ami majdnem hazáig elhozott, amúgy a Blaha Lujza téren össze találkoztam két ismerős arccal is, akik éppenséggel Anna And The Barbies koncertről jöttek, amire eredetileg én is mentem volna, csak hát időközben kaptam egy jobb, és nagyobb buli ajánlatot, amit hát vétek lett volna kihagynom.

Olyan hajnali 1óra körül értem haza, itthon picit még meséltem, hogy milyen volt, meg hogy hogy éreztem magamat, majd lezuhanyoztam, és lefeküdtem aludni :)

Szólj hozzá!

Címkék: budapest video youtube bkv busz nyár uszoda élménybeszámoló 2012 strand pihenés fürdő újpest hétköznap aquaworld ramada resort strandok éjszakája


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr934706455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása