Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2012.01.11. 07:30 dyrtyho

Csanádi Tigermancs Beatrix

Nem szokásom az ilyen csaj ügyeimre ennyire részletesen kitérni,nem hogy még egy egész bejegyzést csak ennek szentelni,de ez a tegnapi nap miatt kivételes eset lesz.Szóval az a bizonyos csaj akit tegnap délután láttam a Keletibe a pasijával,azt a csaj én annak idején ismertem,és azért csak ismertem,mert 2010 decemberébe lezártam a vele való emberi kapcsolatomat.

Ugyanis az történt,hogy Csanádi Beatrixot még 2009 tavaszán ismertem meg még a MyVip Randin,ott írtam először neki egyfajta bóknak szánt levelet,amire aztán később válaszolt,és elkezdtünk levelezni a Myvipen (Akkoriba még nem igazán volt ennyire elterjedve a facebook mint manapság) Olyan 2009 közepén felvettük egymást msn-re,tök jól  elvoltunk meg minden,akkor még nem volt pasija,de aztán egy idő múlva lett pasija,és többek közt egy ideig ezért is szakadt meg vele a kapcsolatom,mert a pasijáról megmondtam a frankót,és ez nem tetszett neki,de hát istenem...sok ember nem igazán szereti hallani az igazságot,ez a baj a legtöbb emberrel.

Aztán rá egy évre,egy olyan 2010 októberében újra felvettem vele a kapcsolatot,megpróbáltam újra megismerni,fűzögettem meg minden,és akkor azt hittem,hogy na talán most lesz esélyem nála,hát nem így lett....mert decemberben ismét lett pasija,furcsa mód a haveri köréből,és én ezen egy kicsit felhúztam magam,hogy mi az,hogy annak a pasinak add esélyt,nekem meg nem...ezt persze meg is kérdeztem tőle,erre azt válaszolta,hogy az ott volt mellette,amikor szüksége volt rá.

Dühömbe beírtam a csaj nevét a googleba,és furcsa mód az első találat egy puruttyás blogra mutatott,rá is mentem,hogy hátha írnak róla valami infot,de pont az a poén az egészbe,hogy abba a blog bejegyzésbe azt feltételezik róla,hogy esetleg Emo,vagy pedig Goth...mondjuk 1-2 komment elég erősen beoltja csóri csajt,mert a következőt írta róla AntiCsotány :

AntiCsótány | 2010.szeptember.15 13:16
"Jha én nem tudom mindenesetre nagyon csúnya szegény milyen táskái vannak már meg a haja kurva igénytelen"

Mondjuk ez egy kicsit erős róla,de azok után amit tett velem,én se hagyhattam ki,hogy ne írjak róla egy hozzászólást a blogbejegyzés alá,én a következőt írtam :

Dyrtyho | http://panelarc.blog.hu | 2010.december.28. 17:09

"Én ismerem ezt a gárét,hát nem is tudom,eléggé fúra....minden pasi ismerősének nyal,és szerintem a srác haverjai 80%-90% már járt is vele

Miután ő ezt elolvasta (mert hát miért is ne linkeltem be volna neki a róla szóló blog bejegyzést) egy kicsit ki volt rám akadva....de ahogy a mondás is mondja,kölcsön kenyér visszajár.Elkezdtem vele veszekedni facebookon,majd letiltottuk egymást,és azóta nem is igazán hallottam a csajról,nagy ritkán rá keresek iwiwen,hogy megnézem,hogy rakott-e fel újabb szánalmas képeket magáról és pasijáról,de ennyi....Viszont tegnap délután ugye láttam a Keletibe a pasijával dohányozni,úgy-hogy muszáj voltam megírni róla ezt a blogbejegyzést,hátha 1x ezt is elolvassa.

Azoknak a pasiknak csak azt tudom ajánlani,akik meg akarják ismerni,hogy nagy ívbe kerüljek el ezt a csajt,mert ennek a csajnak túl sok a lelki problémája,állandóan minden pasi haverjának benyal a facebookon,meg msn-en,és elég nehéz eset a csaj....egyszóval netk*rva,ja és még zenei ízlése se sincs a csajnak

Csanádi Tigermancs Beatrix Facebook adatlap

Szólj hozzá!

Címkék: budapest bkv facebook csaj tél emo 2012 goth keleti pályaudvar hétköznap közösségi oldal puruttya myvip randi csanádi beatrix csanádi beatrix tigermancs style blog


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr353534645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása