Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2011.12.09. 15:13 dyrtyho

Komolyan mondom,ezt nem hisszem el...

Ma reggel nem kicsit elaludtam a suliból,mert a szokásos 7:00 - 8:00órás ébredés helyett csak olyan 9:00 fele keltem,és mivel,hogy késésben voltam,gyorsan felkaptam magamra egy tiszta utcai ruhát,és irány a hévmegálló.De mivel negyed órási hév pont az orrom előtt ment el,és a 44-es is csak olyan 23' fele jött.A busz megállóban erősen elgondolkoztam,hogy érdemes-e még bemennem a harmadik órára úgy,hogy még arról is elkések.így kénytelen voltam lógni a suliból.

A Mátyásföld repülőtéri busz megállóból elindultam a Zsélyi Aladár utcai játszótér felé,először persze nem oda akartam menni,hanem haza jönni,és megmondani,hogy mivel elaludtam,így a suliba is csak késve értem volna be,de valahogy inkább egy kicsit leültem a játszótéren az egyik hintába,hogy a telefonomon egy kicsit kockulhassak az Angry Birds Rio nevezetű Androidos játékkal.

Egy kis idő múlva arra lettem figyelmes,hogy egy hajléktalan kinézetű ember közeledik a hinták felé,amikor közelebb ért a hintákhoz,akkor a mögöttem lévő padkáról felvett egy ilyen fényesebb dolgot.Elkezdi mondogatni,hogy de jó lesz ezt neki beváltania piára,meg cigire.Meg is kérdeztem tőle,hogy mi az,és hogy mutassa már meg nekem is.Hát nem egy aranyozott pecsét gyűrű volt ? Ha jól láttam,akkor valami bizsu volt,mert a gyűrű-n egy kis papírka volt rárakva,hogy 7500ft.A valódi arany gyűrű az nem 7500ft-ba kerül,hanem egy kicsit többe.

Amikor a hajléktalan (csöves g*ci) látta,hogy úgy érdekel engem a gyűrű,akkor ilyet szól nekem,hogy jó lesz mikulásra vagy karácsonyra,és hogy mennyi pénzem van rá.Közöltem is vele,hogy most egyáltalán nincs rá pénzem,és hogy semmi pénz nincs nálam,ezt még minimum megkérdezte 2x,majd tovább állt.

Egy kicsit mérges is voltam magamra,hogy miért nem vettem én előbb észre a gyűrűt a padkán,mert akkor már rég az enyém lehetne.Dühömben inkább eljöttem a játszótérről,és mivel már kicsit fázott a kezem,meg hideg is volt az utcán,inkább bejöttem a lépcsüházunkba,szerencsére a hátsó bejárati ajtó nem volt teljesen becsukva,úgy hogy lazán be tudtam rajta jönni.Déli 12:30'-ig vártam a lépcsőházban amíg vissza nem jövök a lakásba,és addig meg teljesen elvoltam a jó meleg lépcsőházunkban

De egyet már most megfogadok.Ha legközelebb ilyen lesz,hogy egy hajléktalan (csöves g*ci) előbb talál valamit előttem,mint én azt észre venném,akkor felállok neki és össze pakolom.Plusz ha az aluljáróba látok valamelyiknél pénzt a gyűjtő pohárba,akkor azt majd észre vétlenül kiveszem majd a poharából...hát azért már mégis csak sok,hogy a hajléktalanok ilyeneket találnak,a normális emberek meg nem....grrr :@

Szólj hozzá!

Címkék: budapest utca busz tél hajléktalan hév gyűrű csöves játszótér ébredés 2011 talált tárgy hétköznap pecsétgyűrű munkanapok angry birds rio


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr923451148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása