Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2011.09.25. 18:19 dyrtyho

Random Trip With Special Guest @ A38

A múlthét elején,vagy a közepén (már nem emlékszem pontosan) facebookon kaptam egy meghívást a tegnap esti Random Trip Special az A38on-os koncertjére,és mivel hogy már olyan régóta elszeretnék jutni egy Random Trip koncertre,ezért úgy gondoltam,na most itt az alkalom rá,hogy végre eljussak egy koncertjükre.A koncert előtt még kénytelen voltam elmentem edzeni,de most a szokásos másfél-két óra helyett,csak 1 órát tudtam lent lenni az edzőteremben,és ennek köszönhetően a koncert elejét jócskán le is késtem,és a kezdéses 20:00óra helyett csak 20:45-re értem oda az A38 hajóhoz (A késésem a késői edzésre indulásnak,és az itthoni lassúságnak is betudható,na mindegy)

Amikor a Blahán vártam a 4-6os villamost a megállóba,akkor oda jött hozzám egy elég kulturált külsejű hajléktalan,és elkezdi,hogy ő egy újságot reklámoz,meg is kérdeztem tőle,hogy mégis mi lenne az újság témája,és akkor ő elmondta,hogy az újság címe a fedél nélkül,ebből az újságból lehet okulni,meg minden,én mondtam is neki,hogy akkor végűlis ő is hajléktalan,de erre azt válaszolta,hogy igen az,de ő rajta nem látszik,és ráadásul 4 gyereke van akit el kell tartani,és ő a bűnözés helyett úgy tartja el a családját,hogy az emberek előtt megalázkodik,mivel,hogy alig volt nálam pénz,a koncert belépőjére is kellet,meg valami üdítő italra is kellet,ezért sajnos nem tudtam pénzt adni neki,úgy hogy tovább állt,és majdnem mindenkihez oda ment a megállóba és elkezdte a Fedél Nélkül c. újságjának a promo-ját....de aztán szerencsére elég hamar jött a villamos,és nem kellet tovább azt néznem,hogy mindenki előtt ilyen mélyen megalázkodik,remélem én soha nem jutok majd erre a sorsra

A Petőfi híd,budai hídfőjéhez érve az A38 Hajó felé vettem az irányt,és elhaladtam a Zp előtt,ami most furcsa mód be volt zárva,és csak egy rácsos kapu állt a bejárat előtt,és az egész Zöld Pardon sötétbe volt burkolózva,és egyszerűen olyan rossz érzés fogott el legbelül,hogy egy igazi,klasszikus,nyári szórakozóhelyet csak úgy elpattintanak máshová a megszokott helyéről,és azon a helyen meg megszüntetik.

[Off : Komolyan mondom mióta a FIDESZ-KDNP van hatalmon,azóta mindent tönkre tesznek,megadóztatnak,megállók neveit átnevezik, stb...de gondolom ebbe az ügybe az ott lakó vén,szottyadt öregasszonyok keze is benne van a dologba,akiket az zavarja,hogy a fiatalság nyugodtan,és önfeledten egy olyan szórakozóhelyen bulizik amit könnyű megközelíteni,és ezért panaszt tettek az önkormányzatnál,mert én nem hinném,hogy a hangzavar miatt lenne gond a Zp-vel.Ha jól emlékszem,akkor a Budapest Parádét is a vénasszonyok miatt szüntették meg,akik nem bírnak ki egy délutánt,hogy ne dögölnének kussba...már bánom,hogy annak idején a Fideszre szavaztam,mert ha ezt tudom,akkor egy szavazatot biztos elveszítettek volna,nem baj,most legalább lesz hová levinniük az öregnyanyáknak a törpe csótányukat sz*r*tni,mert egy ilyen sz*r országba élünk,ahol egy volt focista irányítja az országot,de inkább hanyagolom is ezt a témát,mert csak felcs*sz*m vele az agyamat]

Szóval ott tartottam,hogy az A38 közelébe érve már lehetett hallani azt a chilles,lounge-os zenét,ami a terasz alatti bárból szólt,és ez csak még jobban extázisba hozott,a bejáratnál gyorsan megvettem az 1000ft-os belépő jegyet a koncertre,és egyből a színpad előtti első sorba furakodtam magamat.Maga a koncert egyszerűen lenyűgöző volt,még soha nem hallottam ilyen fajta rap & jazz keverékű zenét,a dj ismerősöm Q-Cee még észre is vett az első sorba,és köszönés képen még intett is nekem.A 20' perc után a zenészek tartottak pár-perc szünetet,hogy megbeszéljék,hogy miket fognak játszani a következő órában,a szünetben Q-Cee természetesen maradt,ő nem tartott a zenekar többi tagjával,és nekem az volt a szerencsém,hogy nem 21:30ig tartott a koncert,hanem egészen 22:00ig,úgy hogy a maradék 1óra 20perces koncert kárpótolt a kezdésről való lemaradásomról.

A koncert után még 1x visszajött a zenekar egy vissza-vissza kérésre,előadtak még pár számot,majd levonultak.Q-Cee spanom még szeretett volna zenélni,a koncert után,de nem engedték neki,és lelövették vele a zenét,amikor láttam,hogy oda megy a színpad elejére a dj haverjához,akivel amúgy általában együtt szokott scratchelni,úgy hogy én is oda mentem hozzájuk,ezek után Q-Cee behívott minket a backstage-be,és meghívott egy nagy pohár korsó sör-re,plusz még megkínált a vicces cigijéből is.Olyan 23:00 felé leléptünk a backstageből,mert állítólag hamarosan jönnek oda emberek.

Q-Cee spanomtól a bejáratnál elköszöntem,majd mentem a villamos megállóba,szerencsére még pont elértem az utolsó Gödöllői hévet,de amikor leszálltam a Mátyásföld Repülőtérnél,akkor azért egy kicsit elszörnyülködtem mert egy ilyen 23-25éves csaj egy 35-40éves kopaszodó,alkoholistával volt együtt,amúgy a csaj kissé hasonlított az egyik volt barátnőmre,de gondolom nem ő volt,csak hasonlított rá.

Szólj hozzá!

Címkék: budapest vélemény video hétvége jazz youtube koncert facebook ősz rap a38 élménybeszámoló zöld pardon pihenés hip hop backstage 2011 állóhajó random trip a38 állóhajó


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr103255706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása