Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2011.04.23. 15:00 dyrtyho

Életemlegjobbrandijaaaaaa

Nagyon úgy nézz ki,hogy tegnap volt életem legjobb randija,mert tegnap este végre valahára találkoztam azzal a lánnyal,akit még március 5.-én ismertem meg a Dirty Dance @ Rocktogon -s koncert alatt (amúgy Zitának hívják) A randevúnk előtt még el kellet mennünk abba kocsmába,ahol neki még aznap délelőtt munka megbeszélése lett volna,csak hát véletlenül elaludt a drága.Szóval elmentünk abba a kocsmába (ahol neki délelőtt munkabeszélése lett volna) ott a pultos nő valami olyan hihetetlen szinten bunkó volt,hogy simán kilehetett volna állítani róla egy bunkósági oklevelet

Miután eljöttünk onnan,megbeszéltük hogy mégis hová,vagy hogy merre menjünk az este folyamán,ő be szeretett volna ülni valami kis beülős,piálgatós helyre,én meg sétálni szerettem volna,így hát összeraktuk a két ötletet,és az sült ki belőle,hogy elmegyünk a Deák Térre,ott veszünk valami sörfélét,majd elmegyünk sétálni a Duna partra,és közbe megismerjük egymást.Ráadásul a Deák Térre gyalog mentünk,úgy hogy közbe is volt miről beszélgetünk

A Deák Tér 6. szám alatt van egy kis Match üzlet,oda bementünk és megvettük a sört (csak egy egyszerű Borsodi dobozos sör volt,mivel az üvegest nem tudtuk volna kibontani) majd elmentünk a Duna partra,előtte még megmutattam neki a híres,nevezetes Michael Jackson fát (ami a Deák Téren a Kempinski Hotellel szembe található) le volt döbbenve rendesen,és később mondta (persze miután eljöttünk a fától),hogy ő nem tudna ilyen fanatikus módon rajongani egyik zenészért sem,én meg elmondtam neki annak az okát,hogy mégis miért kerültem a Michael Jackson rajongók közé.

A Duna parton aztán leültünk az egyik padra (előttünk pont a Primadonna hajó horgonyzott,de ez mellékes) és összebújva elkezdtünk beszélgetni,és rengeteg vonás van bennünk,kb egy olyan jó fél órát-órát ültünk ott a padon,és annyi,de annyi mindenről beszélgettünk,egy kis idő múlva azt felálltunk,és átsétáltunk a Lánc hídon,olyan gyönyörű volt a Lánchídról nézve a város,főleg így este.

A Budai oldalon el sétáltunk egészen a Gellért-hegy lábáig,de onnan aztán már vissza indultunk,mert nagyon elfáradt a kis drágám.Visszafelé már nem gyalog,hanem villamossal jöttünk,először a 16 Villamossal elmentünk egészen a Móricz Zsigmond körtérig,ott meg átkellet szállnunk a 4-6 villamosra.Ott elkezdtünk beszélgetni a csokikról,meg a gyümölcsökről,erre az egyik ülésen lévő hajléktalan öreg asszony megszólalt,és elkezdett valamit dumálni,de nem értettük igazán,mert annyira hülyeségeget mondott,hogy nem is figyeltünk rá annyira,de aztán később előre mentünk,mert már picit zavart a hülyesége,és valahogy nem voltunk a hülyeségére kiváncsi.

A drágám a Rákoczi Téren szállt le,én meg eggyel utána a Blahán.A Blaha aztán szerencsére pont jött a metróm,és durván olyan 23:15 - 23:30 felé értem haza,de komolyan mondom ez volt életem legjobb randija.Amúgy mellesleg ma is talizok a csajszibarackkal,mert ma megyünk Disco Express koncertre,ami furcsa mód pont a Rocktogonba lesz (:

♥♥ A baloldalon ülő csajszi az én drágám.Hát nem ariiiii ? ♥♥

Szólj hozzá!

Címkék: budapest tavasz ismerkedés tömegközlekedés randi pihenés 2011 hétköznap


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr652858314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása