Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.04.16. 19:38 dyrtyho

Húzos Hét........

A hét elején nem hittem volna,hogy ennyire húzós és fárasztó lesz ez a hét.A hét legelső felével úgy nem is volt gond.Csak reggelente ébredtem nehezen,és annyira nehezen ébredtem,hogy csomoszór le is késtem a 7:25 hévet....

A keddel amúgy volt úgy semmi különös,mert kedden csak annyi volt ,hogy délután 17:00 órakor elmenjek az Árkádba,hogy találkozzak azzal a sráccal,akivel már a múlt hét végén egyeztettem,hogy megvenném tőle a SAMSUNG GT S5230 mobiltelefonját,az üzletet meg is kötöttük persze.

A szerda az úgy viszonylag elég hamar elment,de a csütörtökökkel már akadtak gondok,pl elméletileg úgy volt,hogy a 7. óra után,amikor is véget ér nekem a suli,akkor haza jövök,hogy egy kicsit pihenjek a délután fodrászat előtt,hát ez sajnos nem úgy sült el,ahogy terveztem,mert muszály volt ott maradnom a suli után,hogy a fizika tanár egy kicsit korrepetáljon fizikából,meg mellesleg azért is kelett a korrepátálás,mert ma dolgozatot irtunk fizikából,és azért igy jóval többet tudtam,hogy egy kicsit felkészétitett a fizika tanár.

De igy el is késtem a fodrászomtól,amikor bementem hozzá a korrepetálás után,akkor azt mondta,hogy inkább ne jöjjek haza,mert akkor ő is csúszik a munkájával.A pénzt meg ráér később is oda adnom neki.Mire haza értem,meg vissza vittem neki a pénzt,és újra haza jöttem már volt vagy 16:00 óra is.

Ma meg úgye 17:00ig bent kelett lennünk a suliba,mert állitolag nagyon le vagyunk maradva az angol projectes órákkal,én megigértem,hogy viszek be filmet (de persze nem azt a filmet néztük amit én vittem be,hanem azt amit a tanár) és muszály volt még csütörtök délután neki állnom a film letöltésnek,és még igy is csoda,hogy legalább betudtam vinni valamit..mert egészen reggel 7:00 töltöttem le egy film,és igy hajnalba kénytelen voltam nyitva hagyni a gépet,hogy a film reggelre biztosan lejöjjön,plusz még ki is kelett irnom.Ma délután se tudtam aludtam semmit,mert ma este meg megyek koncertre.Talán a koncert után kitudom magam pihenni valahogy

Végre valahára vége ennek a hétnek is....

Szólj hozzá!

Címkék: tavasz internet bkv fáradtság reggel tömegközlekedés ébredés 2010 hétköznap számitógép munkanapok


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr811927635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása