Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2012.08.25. 15:18 dyrtyho

A gumi óra rendelési mizéria

Egy teljes héttel ezelőtt a nyaralásom előtt 3nappal megrendeltem egy fekete színű kocka szilikon órát a gumiora.com weboldalról, de még azóta sem hozták, pedig a honlapjukon azt ígérték, hogy 2-3 munkanapon belül kihozzák.Jó én értem, hogy a múlthét szerda az már nem számít be a 2-3 munkanapba, mivel aznap rendeltem meg, és 20. pedig ünnep nap volt, de kedden már ki kellet volna hozniuk.

Mivel, hogy már ezen a héten szerdán bőven letelt a 2-3 munkanapos kiszállítási garanciájuk, ezért szerdán kénytelen voltam írni nekik a hivatalos facebook oldalukra, hogy most akkor mégis mi van, és hogy mikor hozzák ki. Először természetesen csak azt a szokásos választ kaptam, hogy írjam meg a rendelési azonosítóját, és a nevemet, és hogy a csütörtökön-pénteken leadott rendeléseket csütörtökön hozzák ki, én még aznap vissza is írtam nekik, hogy én már múlthéten szerdán megrendeltem, csütörtökön délután pedig azt válaszolt, hogy elméletileg már megkellet volna kapnom, mert 15-én át lett adva a csomag a futárnak.

Én meg közöltem velük, hogy pedig még nem kaptam meg, és aznap sem hozta a futár. Tegnap viszont azt a választ kaptam tőlük, hogy helytelen cím, és ezért vissza viszi neki a futár, és hogy nem értik ezt az egészet, mert még emailt sem kapott tőlük, de természetesen a saját költségükön újra elküldik nekem a cím egyeztetés, én meg vissza írtam azt a címet, amire először rendelve volt, mert az a helyes címem.

Szóval most már tényleg kíváncsi leszek, hogy mégis mikorra hozzák ki ezt fránya órát.....

Fekete_4ff9b2019e1e4.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: budapest vélemény hétvége internet facebook nyár 2012 pihenés rendelés gls futárszolgálat gumi óra szilikon óra gumiora com


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr934731155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása