Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2012.06.17. 17:55 dyrtyho

A nagy találkozás

Tegnap este, 7év után végre valahára találkoztam azzal a lánnyal, akit még kb 7-8 éve ismertem meg a Hüvösvölgyi gyermekotthonba, azt viszont mindenképp tudni kell a lányról, hogy annak idején, amikor bekerültem a gyerekotthonba, akkor ő volt az a lány, akibe akkor annyira szerelmes lettem, hogy életemben először, csak neki verset írtam, igaz hogy nem saját kútfőből, hanem Petőfi Sándor - Szabadság, Szerelem c. versének egy részletét írtam le neki egy papírra, de akkor már az is nagy szó volt nálam, hogy verset írok egy lánynak, plusz még szívecskét is rajzoltam neki, igaz akkor még csak 14éves voltam, ő meg 16, szóval már akkor is volt köztünk 2év kor különbség, sajnos abban az időben volt pasija, de abba nem szívesen mennék bele, hogy ki volt akkor éppen a pasija, mert azt az embert, mind a mai napig egy sz*r embernek tartom, de ezt inkább tényleg hagyjuk.

A fent említett lány annyira mély nyomott hagyott bennem, hogy amióta kijöttem Hüvösvölgyből, azóta egyszerűen mindenképpen találkozni szerettem volna vele, és egészen március 22-ig nem igazán beszélgettünk facebookon, csak amolyan ismerősként volt fent nálam, és akkor is úgy kezdtünk el beszélgetni, hogy ő írt rám, és nem én ő rá, és megkérdezte hogy esetleg nem érdekelne-e egy munka lehetőség engemet, és megkért, hogy mivel nekem úgyis annyi ismerősöm van fent facen, ezért én is osszam meg az üzenőfalamon amit ő kiírt facera

Én annyira megörültem neki, hogy végre rám írt facebookon, hogy elkezdtem beszélgetésbe elegyedni vele. Április 20-ig nem is igazán beszélgettünk olyan intenzíven, hogy miért én magam sem tudom rá a választ, de utána már jóval intenzívebben írogattunk egymásnak mint előtte.

Viszont a múlthét hétvégén szombaton amikor jöttem haza a Soul Of The Game Hip-Hop és Kosárlabda rendezvényről, akkor úgy írt rám, hogy na mikor bulizunk, én meg azt válaszoltam rá, hogy amikor ráér, rögtön jött is a válasz, hogy a múlthét vasárnaptól kezdve egészen e hét vasárnapig ráér, azt viszont rám bízta, hogy lepjem meg azzal, hogy hová, melyik nap, és hogy milyen zenei stílusú buliba viszem, de mivel hogy nekem a jövőhét hétvége felé szóbeli érettségim van, ezért muszáj volt neki megemlítettem neki azt is, hogy nekem a jövőhéten szóbeli érettségim van, mikor ezt megtudta, inkább úgy gondolta, hogy tegyük át későbbre a talit, mert nem akarja, hogy pont ő miatta ne sikerüljön, de mivel én már olyan régóta akarok talizni vele, ezért szóltam neki, hogy én ezen a hétvégén amúgy sem a tanulással foglalkoznék, hanem buliznék, és már amúgy is olyan régóta várom ezt a nagy találkozást, és nem tudom, hogy mégis mikor fog ráérni legközelebb, ezért meggyőztem, hogy akkor mégis csak találkozzunk ezen a héten valamikor.

Szerdán reggel egy olyan üzenet fogadott, hogy akkor még sem ér rá ezen a héten, mert valami közbejött, és le kell utaznia vidékre, emiatt sajnos nem fog összejönni a tali, még aznap este meg is kérdezte, hogy semmit reakcióm nincs rá, de aztán szerencsére kiderült, hogy nem jött közbe semmi, csupán csak azért nem akart talizni velem, mert nagyon rövidre lett vágva a haja, én meg mondtam neki, hogy engem nem csak a külseje érdekel, hanem a belsője is.

Mivel, hogy csütörtökön Viva Cometre, pénteken meg eredetileg Anna & The Barbies koncertre megyek, ezért végül azt beszéltük meg, hogy akkor szombaton este felé talizunk. Igaz, hogy szombat este két programom is lett volna, az egyik az Offline Music Fesztivál 8 lett volna a Dürer Kertbe, a másik pedig a Nyers Erő c. pankrációs müsor lett volna a tv6-on, de én miatta mind a kettőről lemondtam, hogy végre valahára találkozhassak vele.

Tegnap délben a találkozó miatt elég korán ébredtem a szokásoshoz híven, mert most nem ilyen délután 2-3ig aludtam, hanem már reggel 10órakor fel keltem, hogy délelőtt még elmehessek edzeni egyet a tali előtt, még azt is beterveztem, hogy az edzés után elmegyek még gyorsba a Bp Shopba egy pulóverért, de mivel egy pöppet későn indultam el edzeni, és csak olyan délután háromnegyed3ra értem haza az edzésről, ezért már nem volt érdemes elindulnom a boltba, mivel az szombaton csak délután 4ig van nyitva, és így inkább aludtam egy keveset, hogy azért még se úgy menjek találkozni Gibivel, hogy hulla fáradt vagyok az edzésnek köszönhetően, kb 1,5 órát aludtam, de az pont elég volt, hogy egy fokkal kipihenten menjek el a talira.

Olyan 20:15 környékén indultam el itthonról a Móricz Zsigmond körtérre, de előtte még gyorsba lezuhanyoztam, fogat mostam, és valahogy lehet hogy emiatt indultam el olyan későn a Móriczra. De mivel, hogy a héten csütörtökön a lánnyal azt terveztük be, hogy akkor bulizás helyett elmegyünk a Gellért hegyre, és olyan 20:30 - 21:00 környékén talizunk a Móricz Zsigmond körtéren a McDonalds előtt, ezért nem is öltöztem ki olyan túlságosan is nagyon, csak amolyan lazán, egy fekete-barnás farmer, és egy fekete mintás pólót vettem fel, plusz elvittem magammal a pókhálós pulóveremet, hogy ha este hűvös lesz, akkor még se fázzak.

A picit késői induláshoz képest, csak pár percet késtem a megbeszélt időponthoz képest, de amikor felhívtam a villamoson a lányt, akkor kiderült, hogy ő is fog egy picit késni, a McDonalds előtt kb majdnem vártam fél órát, csak hát később kiderült, hogy ő nem a Meki előtt várt rám, hanem az egyik villamos megállóba. Amikor taliztunk akkor olyan jó volt látni olyan hosszú idő után, még meg is öleltem, mert örültem neki, hogy végre valahára tudtunk talizni, és mivel a tali előtt nem tudtam venni piát, ezért útközben be kellet térnünk az egyik éjjel nappali boltba, mert a lánynál is volt pia, csak nála sima Martini volt, én meg piros Martinizni akartam, de az éjjel nappaliba sajnos nem volt vörös Martini, ezért inkább vettem egy 600-700 Ftos édes vörösbort, és utána elkezdtünk elindulni a Gellért hegy irányába.

Ha nem is mentünk fel egészen a Gellért-hegy legtetejére, hanem csak a közepéig, az is bőven elég volt, mert ott is tudtunk nyugodtan beszélgetni az elmúlt 7évről, meg hogy azóta mik történtek velünk, amióta nem láttuk egymás, sok mindenről beszélgettünk, többet trécseltünk ez alatt az egy tali alatt, mint amikor még bent voltam a gyermekotthonba.

533323_3673605073753_398943580_n.jpg

Egészen hajnali 3-ig a Gellért-hegyen beszélgettünk, meg hülyéskedtünk. Majd olyan hajnali fél4 felé elindultunk a duna part irányába, és a Petőfi hídtől nem is olyan messze leültünk a Duna parton az egyik kőre, és még ott is folytattuk a beszélgetést, egész végig olyan aranyos volt, még bújt is hozzám, sőt azt is felajánlotta, hogy aludjak nála az új lakásban, először kissé gondolkodni kezdtem rajta, de végül is elfogadtam az ajánlatát, mert ilyet nem mindennap ajánl fel egy lány, hogy aludjak nála, és hát az ilyen lehetőségekkel élni kell.

Hajnali negyed5 környékén indultunk el a Móricz Zsigmond körtér felé, de kiderült, hogy háromnegyed5nél előbb nem indul villamos a Móricz Zsigmond körtérről, és éjszakai busz sem közlekedett már olyankor, ezért 1 megállót le is gyalogoltunk, hogy azzal is menjen az idő, aztán a Tas Vezér utcai megállóba leültünk a megállóba lévő padra, ő meg úgy feküdt el a padon, hogy a fejét a térdemre rakta, itt is olyan cuki volt.

Nagy nehezen aztán olyan háromnegyed5 felé jött is a 61 villamos, és elég hamar oda is értünk arra a környékre, ahol Gibi új lakása van, de előtte még bementünk az egyik közeli éjjel nappali boltba, hogy vegyünk egy kevéske kis kaját, meg valami inni valót, aztán utána elindultunk az új lakásának az irányába, maga a környék az valami csodálatosan szép, van egy nagy park is, a közelben vannak kocsmák, amik azért nem elhanyagolandók egy kellemes környéken. 

Az új lakása, ami még nincs teljesen kész, és leginkább még csak a régi lakó bútorai vannak ott, de Gibi elmondása szerint azok hamarosan repülni fognak onnan, nem is olyan csúnya, én valahogy sokkal rosszabbra gondoltam, amikor legelőször megemlítette, hogy még nincs teljesen kész a lakása. Amit úgy a régi lakóról megtudtam, az az hogy egy idős ember volt aki a Petőfi Csarnokban dolgozott mint valamilyen pakoló munkás, úgy halt meg, hogy pakolás közben összeesett, és hogy nagy jobbikos volt. A lakásba csupa olyan cuccok vannak amik hát nem tudom, pl a nagyszobában pl egy nagy kék Sony feliratú világító reklám tábla van, amit le és föl lehet kapcsolni, meg a szobában találtam egy német zászlót, szóval tényleg nagy jobbikos volt a régi lakó.

Gibivel kihajtottuk a kanapét, meg megcsináltunk 1-1 párizsis zsömlét, majd lefeküdtünk aludni, és mivel hogy nem volt se takaró, se párna, ezért a pulcsijainkkal takaróztunk be, de olyan aranyos volt, mert párna hiányában a mellkasomra hajtotta a fejét, és úgy aludtunk el, hajnali 5től egészen 9:25ig tudtam nyugodtan aludni, mert akkor felhívott a mamám, hogy mégis hol vagyok, stb, stb....de én mondtam neki, hogy a lánynál vagyok, és hogy majd dél körül érkezem haza.

Pár óra múlva meg a haverom is felhívott, hogy nem lenne-e kedvem talizni olyan 3-4 óra körül, én meg mondtam, hogy hát nem tudom, majd hívjanak vissza később, aztán vissza majdnem vissza aludtunk, de amikor megmondtam Gibinek a pontos időt, akkor mondtam ,hogy neki lépnie kell, vagyis lépnünk kell, de amikor elkezdte keresni a telefonját, és nem találta akkor picit kiakadt, és valljuk be, én is picit kiakadtam, hogy hová tűnhetett a telefonja, mert ha jól emlékszem akkor a Gellért-hegyen még megvolt, és ha minden igaz akkor a Duna Parton is, és még a villamos megállóba is nézte, hogy mikor jön a villamos, amikor mentünk az új lakása felé..

Szóval elkezdhettük keresni a telóját, végig azon az úton mentünk vissza felé, ahogy mentünk az új lakása felé, de semmi, se a duna parton, se a villamos megállóba nem volt, Gibi még a Gellért hegyen is megnézte, hogy hátha ott van a telója, de ott sem volt....szóval szegény csajszim teljesen feladta, hogy valaha meglesz a telefonja, pedig az a furcsa az egészben, hogy akárhányszor felhívtam a telefonját, mindig kicsöngött.

Aztán amikor vissza értünk a Móricz Zsigmond körtérre, akkor 14:45 felé elváltunk egymástól, ő ment vissza a Hüvösvölgybe, én meg haza jöttem, és kb olyan háromnegyed4re értem haza. Azt viszont mindenképp meg kell hagyni, hogy számomra eddig ez volt a legeslegjobb tali amit egy olyan lánnyal tölthetem, akivel már 7éve szerettem volna találkozni, és végre valahára találkozhattam vele. Remélem fogok még talizni vele, mert én tényleg jól éreztem magamat a vele való tali alatt :)

Szólj hozzá!

Címkék: budapest hétvége facebook reggel nyár hajnal ismerkedés lakás duna érettségi 2012 pihenés találkozó duna part gellért-hegy hüvösvölgy 12.ker garzon lakás


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr714595021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása