Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2012.05.05. 15:22 dyrtyho

Elballagtam

Most, hogy 5év után elballagtam, elég sok mindenen jár az agyam, maga az ünnepség az úgy jó volt, meg szép volt, elég hamar le is ment ez az egész, pl azon is kattog az agyam, hogy miért nem úgy sikerült a ballagásom, ahogy én azt elterveztem, már mint ez alatt azt értem, hogy csomó ismerősömet meghívtam a facebookon, és élőben is, de furcsa mód csak két ismerősöm tudott eljönni a ballagásomra, az most egy teljesen más kérdés, hogy ők egy idő után elmentek a ballagásomról, de ők legalább ott voltak, és a két ismerősöm közül az egyik még csomó képet is csinált a ballagásomról, én inkább arra a két-három emberre haragszok igazán, akik megígérték hogy ott lesznek, de még sem jöttek el.


A reggelem elég nyűgösen indult, főleg azért mert tudtam, hogy ma fogok elballagni a szakközépiskolából, és ez eléggé ráfogja nyomni a bélyegét az életemre, mert innentől egy új szakasz fog kezdődni az életembe, igaz hogy az érettségi még hátra van, de jövő szeptembertől már valahová máshová fogok járni, és nem ebbe az iskolába.

Szóval reggel fél8-háromnegyed8 felé keltem fel, még gyorsba meg reggeliztem, hogy azért még se üres gyomorral menjek el a ballagásra, amint bekaptam 1-2 falatott, utána rögtön le is zuhanyoztam, és csak azt követően vettem fel az öltönyömet, és a zakómat. Olyan fél9 fele indultam el itthonról.

A Mátyásföldi repülőtér hévmegállóba derült ki, hogy se ma, sem pedig a holnapi nap nem jár a hév, hanem helyette csak hévpótló buszok közlekednek, gondoltam is magamban, hogy na f*sz*, hogy fogok így beérni pontban 9.00-re a suliba, de aztán szerencsére elég hamar jött is egy 44-es busz amivel sikerült pont beérnem a suliba kilenc órára.

A suli előtt már ott voltak az osztálytársaim, egy kicsit még kint voltunk az iskola előtti bejáratnál, de utána aztán bementünk az osztályterembe ami meg kell hagyni, hogy egész szépen fel volt díszítve, most nem kritizálni akarom mások munkáját, de valahogy mi tavalyi ballagó osztálynak sokkal szebben és jobban feldíszítettük a termet, ez persze csak egyéni vélemény. 

Amíg hivatalosan nem kezdtük el az utolsó osztályfőnöki órát, addig ki-be jártam a teremből, egy részt azért, hogy felhívjam az ismerősöméket, hogy mégis merre járnak, aztán olyan fél10 után pár perccel el is kezdődött az legutolsó osztályfőnöki óra, az osztályfőnöknőnk elég sok jót mondott rólunk, meg úgy az elmúlt és együtt töltött 5 évről is, és ahogy ő fogalmazott, mi tényleg egy olyan osztály voltunk, ahol leginkább a spontaneitás volt a legjellemzőbb ránk, mert tényleg minden magától jött, semmi nem volt előre megbeszélve, mindig minden magától jött, szóval hiányozni fog ez az elmúlt együtt töltött 5év, mert 5év tényleg elég komoly idő mind az osztályfőnöknőnk, mind pedig a mi életünkben.

Miután az osztályfőnöknőnk befejezte a ballagás előtti osztályfőnöki órát, még gyorsan kimentem a teremből az ismerőseimhez, hogy készüljön 1-2 közös kép az én drága pici rockangyalkámmal.Olyan negyed11 körül indultunk el az osztályteremből, szépen, lassan és komótosan végig vonultunk az iskolán keresztül, és legvégül az udvarra mentünk ki, mivel hogy ott volt a ballagási ünnepség.

Az ünnepség elég hamar lement, nem volt túl hosszú, ez után egy picit még kint kellet maradnunk az udvaron, hogy mind a hivatalos iskolai fotós, mind pedig a szülők, és a rokonok készíthessenek rólunk képeket, a fényképezés végeztével aztán vissza mentünk a termünkbe, ott még egy picit beszélgettünk, majd negyed1kor Andrissal és Krisztivel eljöttem a suliból.

Az első utunk egyből a közeli McDonaldsba vezetett, ahol egy jó egy órát töltöttünk el a chilleléssel és a kajálással, majd fél2 után nem sokkal jöttünk el, én viszonylag elég hamar haza értem, mert már háromnegyed2kor itthon voltam :)  

Szólj hozzá!

Címkék: budapest tavasz hétvége bkv ballagás ünnep busz reggel hév élménybeszámoló 2012 ébredés


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr84490190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása