Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2012.02.22. 15:45 dyrtyho

Csak a tisztán látás végett....

Ma a tudomásomra jutott, hogy a blogomat a drágalátos unokatestvérem is,név szerint S. Tímea (még a Tímea névre is szégyent hoz...pffújj) is olvasgatja,és ahhoz képest hogy ezt a blogot én írom, és már rég nem érdekel hogy ő kivel, mikor, mit csinál, ő még mindig utánam szaglászik, hogy én mégis kiről miket írogatok le a blogba. Na jó, akkor tegyük tisztába a helyzetet.A drágalátos unokatestvérem azt hiszi magáról, hogy ő mennyire szent, és mennyire őszinte, tiszta lelkű,jó ember, pedig egyáltalán nem az, és most elmondom azt is, hogy miért nem az

Amikor annak idején állandóan együtt lógtam vele, akkor többször is megcsinálta velem azt, hogy közölte velem hogy én kihasználom őket, pl amikor annak idején lementem vele Nyíregyházára a pasija miatt, akkor ugye ő fizette a szállást, a kaját, meg még az egyéb dolgokat, de ha 1x nem saját önszántamból mentem le vele, hanem külön az ő kérésére, akkor mégis mit vár ? Hogy majd ingyen fogom őt pesztrálni ? Plusz még fizessek is érte ? 

Úgy nem kértem érte külön fizetséget, de azért ne hogy már még én fizessek azért, hogy ő mellette "testőrködjek", még Jézust sem őrizték ingyen.Még pofátlanul elvárta volna tőlem, hogy szakközépiskolás révén még én fizessek mindenért, pedig neki volt nem tudom mekkora összegű Diákhitele, és nem nekem, és ezt nem 1x megcsinálta velem,

Tavaly tavasszal is megcsinálta ezt velem, amikor volt a Paintballozás, előtte mondtam is hogy semmi kedvem a paintballhoz, meg pénzem sincs rá, de ő erőszakoskodott, mondjuk annyiban örülök annak, hogy akkor végül elmentem vele Paintballozni, hogy akkor megismertem Annát,Sophiet,és Lajost.

De anno azt is megtette velem, hogy facen vagy msn-en (ki emlékszik már pontosan rá) közölte velem, hogy most 1évig nem szól hozzám, mert ő átalakul (de mégis mivé ?) Viszont tavaly tavasszal telt be az a bizonyos pohár, mert amikor összejöttem egy csajjal, akkor azt elkezdte fikázni, hogy a csaj csak kihasznál, és csaj miatt nem foglalkozok vele eleget, és akkor vágta a fejemhez, hogy a paintballozásnál is kihasználtam őket. 

Egyszóval féltékeny volt arra hogy már nem csak vele foglalkozok, hanem valaki mással is, aki akkor egy kicsit sokkal többet jelentett nála, de mindent elkövetett azért hogy minden félét a fejemhez vágjon, és végül ő jöjjön ki jól a helyzetből, csakhogy ezt akkor erősen megszívta, mert mióta járok edzeni, azóta sokkal őszintébb, és sokkal több önbizalmam lett mint előtte volt, és azóta sok mindent tisztábban is látok, úgy hogy már csak ezért is jó, hogy sportolók.

Engemet mindig is egy lelki szemetes ládának használt, folyton arról pofázott hogy mi van vele, és a drágalátos nyíregyházi pasijával, és az a röhej az egészbe hogy ők tavaly szakítottak, de idén újra összejöttek, ahogy a csajom múltkor mondta, eddig kiélték magukat, és most rájöttek hogy szeretik egymást.Csak hogy már a felmelegített lángos nem az igazi, viszont a legundorítóbb dolog az az, hogy ő olyan dolgokat mondott el a pasijának, akinek azokhoz semmi köze, mert olyan családi dolgok, amiket általában az ember nem mond csak úgy akárkinek, és a drágalátos pasija még meg is fenyegetett, hogy ha valami atrocitásba keveredek az "ő kis szerelmével, és valahol össze találkozunk, akkor összepakol

Amikor tavaly mentem a Dürer Kertbe az Offline Music Fesztiválra, akkor ők pont jöttek ki a Dürerből (már mint a drágalátos uncsitesóm, és az anyja, aki állítólag az én keresztanyám) és ezek után még volt pofája és mert köszönni nekem, de mivel én nem felejtek, csak flegmán oda vágtam nekik egy csá-t, és mentem be a Dürerbe.

Csak azt még mindig nem értem, hogy mégis mire veri a nyálát az uncsitesóm. Arra hogy van 2 nyelvvizsgája ami Francia, és Olasz nyelv, és Fitness Rúdtánccol ? Most nem azért, de attól, mert valakinek van két nyelvvizsgája és még rúdtánccol is, attól még nem kell beképzeltnek lennie, és nem kell azt éreztetnie mindenkivel, hogy csak ő a kis tökéletes, a többiek pedig szar emberek, mert ez nem így van.Isten ments, nem a rúdtáncos csajokkal van bajom, hanem az olyan emberekkel mint amilyen az unokatestvérem is

Már nem egy embernél bebizonyosodott az, hogy akár mekkora végzettsége van valakinek, ő csak arra tudja magát verni, erre élő példa a volt magyartanárnőm, és a családom összes többi tagja, és ez elég undorító egy dolog, hogy csak erre veri a nyálát, szóval már csak ezért is letagadom őket, úgy nekem inkább vannak olyan barátaim, akikre nem csak hogy számíthatók, de még őszinték is velem, és még meg is hallgatnak, de majd pár év múlva meglátjuk hogy ki jut messzebbre, vagy én, vagy a drágalátos unokatestvérem.

Szólj hozzá!

Címkék: budapest család barátság tél emberiség rokonok 2012 őszinteség unokatestvér hétköznap munkanapok


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr834172635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása