Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2011.11.04. 05:13 dyrtyho

Rock TV Thursday's Official Opening Party

A tegnap esti első Rock Tv Thursday's buli előtt még elmentem edzeni olyan délután negyed4 felé,és furcsa mód az edzőterembe összefutottam VV Márkóval,aki VV Christofel ellenfele volt még a Skaplvadászok kategória beszavazó showján,Márkónak köszönhetően én is eléggé oda tettem magamat az edzésen,majd olyan háromnegyed5 fele aztán hazajöttem az edzőteremből,és olyan 17:15 fele már itthon is voltam,még szerencsére volt időm rendesen megkajálni meg felkészülni az esti rock bulira....

Durván olyan 19:45 után indultam el itthonról,és a buszmegállóba még jócskán kellet várakoznom arra az átkozott 276E buszra,ami csak olyan 20:15 körül jött,szóval várakozhattam a hidegbe arra az ócska,na jó nem ócska,mert végül is VOLVO busz jött...és végül is elég hamar leszaladt az Őrs Vezér Terére az a fránya busz,a Metrónál az volt a szerencsém,hogy hiába ment el az orrom előtt a metró,a másik oldalon pont állt bent egy,úgy hogy arra gyorsan fel is szálltam,szóval a Szilvupléhez csak olyan 20:45 - 21:00 körül értem oda,mondjuk az Operánál kicsit nehezen akadtam rá,de a gyors ész járásomnak köszönhetően leleményesen megtaláltam

Először,legalábbis a számomra elég lassan indult be a buli,mert az előzenekar a Vashenger "Light" (Unplugged) csak olyan 22:30 körül kezdett el zenélni,és a kezdésig bőven volt még egy teljes óra...és Dórin kívül nem igazán találkoztam ismerős arcokkal akiket úgy én is ismerek.A Vashenger nem játszott olyan hú de sok számot,de viszont a koncertjük alatt volt két kedvenc számom is,az egyik az a Depech Mode - Personal Jesus volt,ami kicsit furcsán hangzott így unpluggedba,a másik pedig a saját számuk volt,és az pedig a Sex Chat Operator címet viselte,úgy hogy az a szám különösen tetszett nekem (ja és itt teszem hozzá...még gyorsba,hogy amikor beléptem a Szilvupléba,és a pultnál kértem egy citromos sört,akkor kaptam egy WELCOME DRINK-et is,ami Vodkanarancsnak volt álcázva,de vodka az nem sok volt benne) Dyrtyho: DSC03436

Utánuk nem sokkal végre valahára Rock Dj istennő Dora Bucher következett a dj pultban,mondjuk még gyorsan elpakolták a felállított zenekari cuccokat,aztán Dóri végre komolyabban is elkezdhetett zenélni.
Az elején még úgy sokan is voltak,de aztán a party közepe felé aztán már elkezdetek lelépkedni az emberek,de ettől függetlenül ment tovább a buli.Nagyon sokan kértek olyan rock számokat,amik nem is nagyon minősülnek kőkemény rocknak,hanem csak inkább ilyen lazulós rock kategóriába lehetne azokat besorolni.RockDj Dora Butcherhez füzött reményeimet Dóri alaposan hozta,és megemelem a kalapomat előtte,még így is,hogy a buli nem volt olyan nagy zúzás,de még így is jól éreztem magamat,hogy végre valahára találkozhattam és beszélgethettem is párszót Dórival,már olyan régóta vártam már erre

Dyrtyho: DSC03504

A bulin bele botlottam a híres szakavatott riporterbe Körmendi Gáborba,aki most nem volt annyira berúgva mint az alábbi videón, (azért be volt rúgva rendesen,csak nem ennyire,ja élőben is egy hatalmas nagy f*sz...szóval unszimpatikus egy fazon)

A hivatalos flyeren a buli 4ig volt meghirdetve,de a kevés ember miatt akik fent voltak a tánc parketten,azok miatt már hajnali fél3 fele vége lett a bulinak,és Dóri közölte,hogy amíg nem iszik senki,addig ő nem fog újabb zenét berakni....szóval maga a buli az jó volt,és Dóri iszonyatosan sok jó számot berakott a lemez lejátszóba,de én valahogy nem igazán tudtam bulizni,mentségemre legyen szólva,ez többek köszönhető annak is,hogy a buli előtt túlságosan túl edzettem magamat,és az este folyamán nagyon le voltam fáradva,na majd legközelebb jobban oda teszem magamat :)

U.I.: Végre van közös képem Dórival :)

Szólj hozzá!

Címkék: budapest video bkv rock busz buli metró ősz élménybeszámoló pihenés 2011 hétköznap mészáros dóra szilvuplé varieté rockdj dora butcher rock tv rock tv thursdays opening party


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr433352091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása