Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2011.08.04. 23:56 dyrtyho

Starzone X Faktor Klubkoncert At Symbol - Janicsák Veca

SPAR Magyarország és a Sony Music Hungary közösen elindítottak egy Starzone nevezetű akciót,és ennek az akciónak köszönhetően nyertem egy páros belépő jegyet a Starzone X Faktor Klubkoncertre ami a Symbolba szól,és ráadásul Janicsák Veca klubkoncertjére nyertem páros belépő jegyet.

Az igazat megvallva nem is igazán tudtam,hogy kit hívjak el magammal a koncertre,először egy jó pár ismerősömet megkérdeztem a facebookon,de volt aki azt mondta,hogy azért nem tud eljönni mert vidéken lesz,volt aki azt mondta,hogy elutazik,és volt aki pedig azt a választ adta,hogy augusztus elején elutazik,úgy hogy úgy határoztam,hogy az egyik újdonsült ismerősömet akit már jó pár éve ismerek,csak hát időközbe bizonyos okok miatt megszakadt a kapcsolat kettőnk között,de már egy jó 1 hónapja újra felvettem vele a kontaktot,és azóta egész jól el dumálgatunk facebookon.

Szóval ma őt vittem magammal a Symbolos Veca koncertre.Igaz,elég nehezen találtuk meg a Symbol-t,először azt hittük,hogy ott lesz valahol az 1 Villamos Bécsi úti végállomásától nem messze,erre megkérdeztünk valakit,és az meg szó szerint ezt válaszolta "Ráb*szt*tok,mert az nem itt van,az még beljebb van,és oda a 17 villamossal jutok el" azt persze elfelejtette megmondani,hogy mégis hány megállót kell odáig villamosozni.

Minek után oda mentünk a villamos megállóba nem kis kevés időt kellet várni a villamosra,és persze csak néhány perc múlva tudtuk meg az egyik fiatal hölgytől aki oda jött a villamos megállóba,hogy egyáltalán nem jár a villamos,és pótló busz jár helyette,és hogy a Symbolhoz a Kolosy Téren kell leszállni.Na gyorsan át is rohantunk a túlsó oldalon lévő busz megállóba ahol szerencsére már bent állt a villamos pótló busz,és nem is kellet sokat várakozni,hogy elinduljon.

Elég hamar oda értünk a Kolosy térhez,ott még 1-2 embertől útba igazítást kellet kérni,de ezt leszámítva viszonylag elég könnyen oda találtunk a Symbolhoz,ott a hostess csajoknak felmutattam a koncertre szóló jegyemet amit még múlthéten vettem át a Spárba,és ott a jegyemért cserébe kaptam ilyen rózsaszín-pirosas symbolos karszalagot,és a hostess lányok közölték velem,hogy a koncert a klubhelyiségbe lesz,ami még nincs nyitva,így hát hiába értünk oda negyed8 - fél8ra a Symbolba,még várakoznunk kellet egy jó fél órát,hogy le engedjenek minket a klubhelyiségbe.

Dyrtyho: Starzone X Faktor Klubkoncert At Symbol - Janicsák Veca - 2011.0

Amint be engedtek minket majdnem mindenki elkezdet sietni lefelé,hogy az első sorba kapjon helyet.Szerencsére én a második sorral is tökéletesen megvoltam elégedve (itt megjegyezném azt,hogy a tv-n keresztül a Symbol klubterme sokkal nagyobbnak néz ki,amúgy a valóságban egy picivel kisebb,de ettől függetlenül nagyon hangulatos kis helyiség) Itt már azért könnyebb volt Vecára várni,mint fent a mosdóknál,ahol már-már egyre jobban kezdett párásodni a levegő a felgyülemlő emberek miatt.

Veca olyan 20:30 után nem sokkal lépett a színpadra.A koncertet Ha Én Rózsavolnék c. számmal kezdte,és az egész koncert alatt 14 számot adott elő (ezt onnan tudom,hogy az első sorba álló lánytól tudtam meg),és meg kell hagyni nagyon közvetlen és nagyon kommunikatív a közönséggel,és ezért hatalmasat nőt a szemembe,azt ugyanis tudni kell,hogy sajnos a legtöbb pop előadó nem ilyen közvetlen a közönséggel.A koncerten elég sok olyan számot adott elé,amire úgy lehet pörögni,táncikálni,és bólogatni és a koncert vége előtt még a két kedvenc számomat is előadta,az egyik az Empire State Of Mind volt,a másik pedig a Labirintus,és a labirintus c. száma élőben sokkal,de sokkal lehengerlőbb,még a stúdió felvételt is elég erősen kenterbe veri.
Dyrtyho: Starzone X Faktor Klubkoncert At Symbol - Janicsák Veca - 2011.0

A koncert végén még előadta a Most Múlik Pontosan c. számot és sajnos ezzel a számmal lett vége a Symbolos klubkoncertjének,szerencsére még 1x sikerült annyira vissza tapsolnunk őt és zenekarát,hogy még egy kijőjenek és meghajoljanak a közönségnek.Csak sajnos azt sajnálom,hogy a koncert után már nem jött ki se dedikálni,se fotózkodni,de ettől függetlenül nagyon tetszett a koncert,és persze élveztem is.A Symbolba egy kicsit még vártunk A-val,hogy még hátha kijön Veca,de aztán miután láttuk,hogy nem jön ki,úgy hogy inkább eljöttünk.

Miután eljöttünk a Symbolból egyből a villamos megállóba mentünk,mert azt hittük,hogy ott fog megállni a pótlóbusz,de mi után megkérdeztük,hogy mégis honnan indul a pótló busz,azt mondták,hogy egy kicsit le kell sétálni hozzá,és ott lesz nem messze,és így szó szerint futni kellett a busz után mert én már a piros lámpánál észre vettem,hogy a piros lámpa előtt ott a pótlóbusz,de a gyors futásuknak hála szerencsére még pont elértük a buszt,és a pótlóbusz végállomásától nem messze pont bent állt az 1 villamos,ami szerencsére csak egy jó néhány perc múlva indult.

Még elkisértem A-t a Népligeti metróhoz,hogy addig se essen semmi baja,majd átmentem a Deák Tér irányába lévő metróhoz,és elindultam haza felé.Háromnegyed12re már lazán itthon is voltam :-)

Szólj hozzá!

Címkék: budapest pop bkv rock koncert metro busz facebook villamos pihenés 2011 hétköznap pótlóbusz symbol budapest x faktor janicsák veca klubkoncert


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr993127063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása