Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2011.05.10. 20:38 dyrtyho

"BoldogSzületésNapot"

A mai napom születésnapomhoz hűen telt,de komolyan.Reggel amikor felébredtem,akkor úgy voltam vele,hogy az első órára úgy nincs kedvem be menni,és csak 2. órára fogok bemenni,a hévmegállóba találkoztam Cinkével,aki szintén ma ünnepli a a születésnapját.Meg is kérdezte tőlem,hogy nem lenne-e kedvem bemenni vele az Őrsre,mert be ott be akar menni a McDonaldsba,hogy Nagyravágyó menüt szeretne venni,és a Rákosfalvai Mekibe nincs Nagyravágyó menü,én meg mondtam neki,hogy csak azzal az egy feltétellel kísérem el az Őrsre,hogy ha nekem is van benne valami üzletem.Ő azt válaszolta,hogy akkor nekem adja a Nagyravágyó menüs fagyiját,meg ő amúgy se ehet fagylaltot

Az Árkád Bevásárló központ kora reggel 9 óra előtt totál ki van halva,de komolyan,csak 1-2 gyors kajálda működik.Bent gyorsan megvettük a nagyravágyó menüt,majd irány a 81 trolibusz,amivel 9:10re lazán be is értünk a suliba.A második óra után két Matek óra következett,és furcsa mód most egész jól tudtam felelni a táblánál,úgy hogy elég nagy rá az esély arra,hogy idén év végén is átmegyek matekból.A két matek óra a felelésemnek köszönhetően egész hamar eltelt.Az utolsó két órám Történelem óra volt,az első órába csak osztályfőnöki órát tartottunk,a második órába pedig az idei évi Történelem irásbeli érettségi feladatokat néztünk az Oktatási Minisztérium Honlapján.
A suliból olyan negyed4 fele értem haza,és amikor felnéztem Facebookra,akkor egyszerűen elállt a lélegzetem,mert olyan sok kedves köszöntést kaptam az üzenőfalamon,hogy életembe nem kaptam még ennyi kedves szót,de komolyan :)
 

 

Szólj hozzá!

Címkék: budapest születésnap tavasz bkv ünnep busz facebook fáradtság reggel ébredés 2011 hétköznap munkanapok


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr342894030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása