Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2011.01.06. 23:56 dyrtyho

RiseFm Vs OneMusicRadio

Most nem rég értesültem róla,hogy megszünt a Rise Fm a Budapesti 88.1 Frekvencián.Ezt persze már délután is sejthettem volna,amikor az egyik csaj ismerösöm facebookon a profilképét lecserélte a RiseFm rajongoi oldalának a képére,de nem foglalkoztam túlságosan vele,viszont amikor ma gyúrni voltam,akkor már valahogy gyanús is volt,hogy ma teljesen más zenék szóltak edzés közbe,mint ahogy azt eddig megszoktam.

Miután haza értem  edzésről egyből felnéztem facebook-ra,hogy van-e valami újdonság a facebook-n,és ott Mc Ducky állapotánál láttam meg,hogy most az ő rádiója (OneMusicRadio) került a 88.1 frekvenciára.

Az az igazság,hogy a RiseFm-t nem igazán hallgatam valami túl sokat,meg nem is igazán voltam úgy odaérte,talán akkor égtem RiseFm lázba,amikor elkezdték ezt az egészt,de ahogy egyre jobban és jobban híressé váltak,úgy váltak néhány ember számára divattá,viszont a OneMusicRadio-nak most még csak a teszt adása fut,és eddig úgy tünnik,egész jó zenéket pörgetnek Ducky-ék.Kiváncsi leszek,hogy mi lesz ebből az egész RiseFm kontra OneMusicRadio 88.1 frekvencia harcból.Állitolag a RiseFm azért tünt el a budapesti frekvenciáról mert nem fizette az adóságait,plusz december utolsó heteiben is csomoszr leált a RiseFm adása,aztán meg újra indult.

Viszont már nem ez az első eset,hogy a RiseFm eltünt a budapesti éterből,mert ha jól emlékszem,akkor már 2009 nyarán is eltüntek 1x,de akkor a rendőrség kapcsoltatta le,viszont rá 1 hónapra ismét visszatértek a 88.1 fm frekvenciára.Most viszont úgy tünik,hogy egy kicsit hosszab időre tünnek el,mint 2009be.Mellesleg viszont hatalmas nagy tisztelet a OneMusicRadio-nak,hogy kiharcolták azt,hogy ők is be kerülhessenek a Budapesti rádiók listájába.

Szólj hozzá!

Címkék: budapest zene rádió facebook tél frekvencia 2011 hétköznap risefm munkanapok mc ducky onemusicradio


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr832566405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása