Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.10.20. 19:03 dyrtyho

Event Expo 2010

A suliból haza érve, nem törődve a fáradtságommal még bekaptam 1-2 falatot,majd átöltöztem a lazábbik utcai ruhámba és negyed5 előtt 5 percel el is indultam az idei, és életem első Event Expo kiállítására. A buszmegállóba érve láttam,hogy egy 276E busz hajt ki a megállóból,na gondoltam magamba, a mögötte lévő busz úgy is egy 44-es,azt még simán elérem,hát tévedtem,mert az is 276E busz volt,csak az épp egy csuklós Volvo busz volt. De szerencsémre a busz sofőr volt annyira rendes, és a megállótól számítva 2-3 lépésre még megállt nekem külön,és felvett,ezt természetesen meg is köszöntem neki,így viszonylag elég hamar leértem az Örsre. Szerencsére még pont elértem azt a 100 busz, ami felszállásom után egy 4-5 perc múlva indult.

Olyan háromnegyed 5 előtt 5 perccel már a Hungexpo főbejáratnál is voltam,amikor egyből be akartam menni,akkor mondta az őr,hogy hova-hova,mondom neki a rendezvény ingyenes nem ? Azt felelte,hogy hát nem,na akkor vissza mentem a bejárattól nem messze lévő regisztrációs pulthoz,onnan meg átirányitottak a pénztárhoz.A Pénztárba lévő csaj pedig átirányitott a vele szemben lévő másik regisztrációs pulthoz,ahol 4-5 igen kedves és csinos regisztrációt intéző csaj volt.Még elkérték a nevemet,az email cimemet,majd kaptam egy ilyen saját nevemre kiállított Event Expo-s kitűzős pass-t,amivel már tényleg ingyen mehettem be a rendezvény területére

Először az A pavilonba (mint később kiderült az A pavilonba szálloda,vendéglátó-ipari és gasztrotechnikai szakkiállítás, és a Business Travel Show volt) kezdtem a bóklászást,de sajnos idő hiányába,azt csak futva tudtam végig járni,majd átnéztem a G pavilonba,ahol már sokkal inkább rendezvényszervezési és technikai kiállítok voltak. A G & F pavilont már rendesen végig tudtam járni,és majdnem minden kiállítói standról szereztem szórólapokat,meg névjegykártyákat.A F pavilonba végébe fel volt állítva a Black Magic Band színpada,ami meg kell hagyni egész jól nézett ki,de nem volt annyira lenyűgöző,mint a G pavilonba lévő Drylight & Prolaser stand,ott annyira jó volt a lézer show,hogy muszáj voltam végig nézni.

 

Dyrtyho: Event Expo 2010A lézershow második felébe, még egy robotnak beöltözött ember is játszott a lézerfényekkel, vagyis inkább úgy fogalmaznék,hogy úgy volt a robot ruhája megtervezve,hogy a ruháján csomó tükör volt elhelyezve.

A lézershow végén, még jó párszor végig jártam a pavilont,plusz még csomó képet is lőttem a mobiltelefonommal. Amikor már úgy mindent láttam a G pavilonba,akkor egy kicsit még ki mentem levegőzni egyet,utána még  visszamentem az F pavilonba körülnézni,hogy hátha még nem láttam valamit.

 

Dyrtyho: Event Expo 2010

Majd olyan háromnegyed 6 után 5percel elindultam a kijárat felé,meg amúgy is már csak 5-10’perc volt hátra a zárásig.Szerencsémre olyan 6óra után pár perccel aztán jött a 100 hungexpo busz,amin egyből leültem,viszont a főbejáratnál felszállóknak egyáltalán nem volt ülőhely,én ezért szeretek mindig a főbejárat előtti megállóba felszállni a hungexpo járatra.

Az Örsön aztán néhány percvárakozás után nagy nehezen jött egy 176E busz,pont sikerült egy öreg nő előtt felszállnom a buszra,amikor leültem, láttam,hogy olyan tüzes volt a tekintette,biztos dühös volt,hogy nem hagytam leülni. Amikor leszálltam a buszról Jókain akkor még bementem a CBA venni egy sajtós kifli féleséget,meg egy Sió italt vettem. 19:00órára már itthon is voltam

Szólj hozzá!

Címkék: budapest bkv busz fáradtság ősz rendezvény tömegközlekedés élménybeszámoló 2010 hétköznap hungexpo event expo rendezvény szervezés munkanapok


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr742386768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása