Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.10.16. 23:15 dyrtyho

"A Bolond Lány"

Már 1 hete tudtam róla,hogy ma lesz az Erzsébetligeti színházba a Bolond Lány c. színdarab,de először még nem igazán akartam elmenni rá,meg elvileg találkoztam volna az egyik ismerősömmel,de végül ma délután úgy döntöttem,hogy mégis csak elmegyek a mamámmal,meg még 3 rokonommal megnézni a színdarabot.

A mamámmal olyan 18:15 fele indultunk el itthonról a színházba,és fél7re már a színházba is voltunk,még meg kellett várni 3 rokonunkat,akik utánunk nem sokkal jöttek.Az előadás olyan 19:00 óra után pár perccel el is kezdődött,ami nagy nagy leengedett vászonra vetített slideshowval indult.Majd a képek vetítése végén felhúzták a nagy fehér vetítő vásznat és Kautzky Armand a díszleti ajtón keresztül belépett a színpadra,és a közönség egyből elkezdett tapsolni,bezzeg amikor Pikali Gerda lépett a színpadra,akkor őt bezzeg senki se tapsolta meg.

Amúgy a darab első része egész humoros volt (végre nem egy musical-es darab volt,mint amilyen a múltkor a Charley nénje volt)Amúgy már az első rész vége felé sejtettem,hogy Konz Gábor (Benjamin Beaurevers) színpadbeli hitvese volt a színdarabban a gyilkos.Az első felvonás olyan 20:30ig tartott,a szünetbe kimentünk a folyósora egy kicsit beszélgetni,meg enni egy kis csokoládét.A darab olyan 20:50kor folytatódott tovább,és mindenki oda ült vissza,ahol az első felvonásba ült,bár most az eddig a jobb oldalon ülö öreg csóka,most elém ült,és az ősz haja bele lógott a képbe (olyan szívesen bele nyírtam volna 0-s géppel :D

A második felvonásban aztán minden kezdett szépen összeállni,és a darab legvégén be is bizonyosodott az igazam,csak egy kicsit másképp derült ki az igazság öreg nőről,mint sejtettem (de legalább annyiban igazam volt,hogy az öreg k*rva volt a tettes). Az előadás legvégén amikor a színészek meghajoltak akkor egy iszonyat hosszú vastapsot kaptak,még a rendező is felment a színpadra,és még egy nagy virágot is vittek fel nekik a színpadra.A színház teremből kifelé menet láttam,hogy vagy 10db pezsgővel teli poharat is vittek be nekik az öltözőjükbe.

A ruhatár előtt én egy kicsit még vártam a 3 fő színészre,hogy hátha megint a főbejáraton távoznak,mint ahogy a múltkor is,addig a többiek felöltöztek,meg miegymás,majd eljöttünk a színházból.Most kivételesen vissza felé nem busszal jöttünk,hanem legyalogoltunk a Jókai utcáig.Olyan háromnegyed tízen-egy körül értünk haza.

Mellesleg így utólag aztán nem bántam meg,hogy mégis csak elmentem a színházba,és ezt a darabot akár többször megtudnám nézni egymás után,annyira tetszett,és olyan jól szórakoztam rajta :) 

Dyrtyho: Körúti Szinházjegy : A Bolond Lány - 2010.10.16

Szólj hozzá!

Címkék: budapest hétvége színész színház ősz pihenés 2010 mátyásföld


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr972376912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása