Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.08.29. 16:13 dyrtyho

ArénaPlázás3D-Mozizás-Az-OSG-Után

Az OSG-ről hazaérve még gyorsan bekaptam pár falatott,hogy ne éhes gyomorral vágjak neki az éjszakának,kajálás után még le kelett zuhanyoznom,hogy egy kicsit azért felfrissüljek az egésznapi rohangálás után,és azért a tiszta ruhát se vehetem fel úgy,hogy nem zuhanyoztam le elötte....miután már megkajáltam,és lezuhanyoztam felvettem a lazább utca ruhámat,egy picit még vártam az indulással egy jó pár percet,és elindultam,de még a lépcsőházban felhivtam M-t hogy hol vannak,és ők még csak akkor kezdtek el kajálni és hogy 21:00 helyett inkább találkozzunk háromnegyedtízkor az Aréna Plázába (ők sokkal elöbb értek haza,mint én,és én sokkal elöbb megtudtam kajálni ?) igy fordulhattam vissza,elöször nem értette,hogy miért fordultam vissza,de miután elmondtam neki,hogy még ráérek elindulni akkor megnyugodott (de még szerencse,hogy nem az Örs Vezér Terén hivtam fel őket,mert akkor már nem tudtam volna visszafordulni)

Végül aztán olyan 21:15kor indultam el itthonról,mire kiértem a buszmegállóba már nem kelett sokat várni hogy jöjjön egy 276E busz (szinte csak 3an voltunk rajta utasok) durván fél10 elött 5percel már az Örsön Vezér Terén voltam,viszont a metro csak olyan 35 után indult el nem sokkal.Még M-éket még felhivtam a metroból hogy hol vannak,és azt mondták,hogy épp az 5buszra várnak (amikor elméletileg háromnegyedkor már az Aréna Plázába kellett volna találkoznunk) 22:00óra elött olyan 3-4 percel értem oda az Aréna Plázához,bent a plázába gyorsan is fel is hivtam M-éket hogy merre vannak,ők már rég a Keleti Pályaudvar várakozójába ültek,igy aztán vissza kelett sétálnom a Keleti Pályaudvarhoz,már a kinti ablakból láttam,hogy M-ék ott ülnek bent a várakozóba.Viszont azt a poént nem hagyhattam ki hogy ne ilyesszek rájuk,fel is húztam a kapucnim zipzárját,hogy csak egy fejetlen embert lássanak,de sajnos nem ilyedtek meg (igy már csak G.K & Á-ra kelett várni). A Keletibe még vettem magamnak egy Cherry Coke-ot 220 Ftért,de az sz*jb* g*c*z*tt automata 30ft helyett csak 10ft adott vissza....hogy robbana le..

Este negyedtizenegyre már végre teljes volt a kis csapat,gyorsan felszálltunk az induló 80A Trolibuszra amivel egészen az Aréna Plázáig mentünk,és még felkelett menni a mozihoz,de oda már hamar felértünk.Már csak 1 jegypénztár müködött,ahol aztán megvettük a Step Up 3D c.filmre a jegyeket.A mozi bejárata elött kaptunk ilyen fain 3D szürke szemüvegeket amivel a filmet lehetett élvezni.Mondjuk én annyira a film történetére nem igazán figyeltem,a hip-hop tánckoreogfráfia sokkal jobban érdekel egy ilyen filmnél mint amilyen a Step Up 3D.

A film egészen olyan éjfélig tartott,utána még egy sétálgattunk meg bohockodtunk a már szinte holt üres Aréna Plázába,szerintem ilyenkor lehetne a legjobban vásárolni.Olyan háromnegyed 1ig voltunk ott az Aréna Plázába,viszont mivel már semmiféle trolibusz nem járt arra felé igy kénytelenek voltunk lesétálni a Keleti-ig,ahol a véletlen folytán Á talált egy 2ezer forintott,nem sokkal utána pedig talált egy fél üveges szemüveget (azt már viszont nem vette fel a földröl :D) P mindezek után ilyet szólt :

- Na,akkor elkezdhetjük végig járni a várost,hátha találunk még valamit :D :D !

A Keleti Pályaudvartól viszont már csak éjszakai busszal tudtunk haza menni,M-k a 972 éjszakaival mentek haza,én is velük mentem egy darabig,de aztán a Hungária körütnál leszálltam,és átszálltam a 907es buszra,amivel egészen a 907es végállomásáig mentem (Örs Vezért Tere) ott pedig átszálltam a 908as buszra (ami hajnali 2óra 5perc helyett 2óra 10-15perckor jött) Hajnali fél 3ra már itthon is voltam

Szólj hozzá!

Címkék: budapest video film hétvége mozi bkv metro busz nyár tömegközlekedés pihenés keleti pályaudvar 2010 aréna pláza


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr952256623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása