Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.07.18. 21:49 dyrtyho

A Régóta Várt Nagy Morrison's II-zés

A tegnap estét már csütörtök hajnal óta isszonyúan vártam,mert hát péntek éjfélkor K azzal a hirrel fogadott minket M-el Msn,hogy szombaton végre feljön Budapestre és hogy 1év után újra együtt fogunk majd bulizni,ez a hír annyira de annyire feldobott péntek hajnalba,hogy utána alig tudtam aludni.

Tegnap végre elérkezett az este,és elkezdhettem felkészülni a szombat esti partyzásra.Eredetileg negyed8kor találkoztunk volna mind a 3an az Örs Vezér Téri trollibusz megállóba,olyan hét óra elött néhány percel felhivott M,hogy K még a Moszkva Téren van,és a megbeszélt időpont helyett inkább találkozzunk negyed kilenckor a megbeszélt helyen (ha ezt tudom,akkor nem kezdek neki már fél7 készülödni,meg zuhanyozni,sebaj :D)

Na aztán fél8 felé elkezdtem felöltözni az elegáns party ruhámba,és olyan 20 óra után néhány percel már el is indultam az Örsre,durván fél9re már a megbeszélt helyen is voltam (és ez is a bkv buszoknak köszönhető,mert már egyre ritkábban vannak járatva),még csak M-volt ott,és közölte,hogy K-re még egy kicsit várni kell.Nem is kelett sokat várni,egy olyan 3-4perc múlva már észre is vettük,hogy épp akkor szállt le a trolli buszáról,amivel jött.

Végre elindulhattunk a M2 metro felé,elöször még abban a hitben voltunk,hogy még 21:00 elött oda érünk a Morrison's IIhöz,de aztán amikor közölték a Metrónál,hogy a jobb oldalon álló szerelvény kocsiszinbe megy,akkor már inkább letettünk arról,hogy még oda érünk kilencig a Morrihoz.

A Blahán még bementünk a McDonal's-ba fagyizni,meg egy kicsit dumálgatni,rengeteg mesélni valónk volt egymásnak,hisszen már 1éve nem láttuk egymást,mindig csak iwiwen tudunk egymásal kommunikálni,vagy msn-en,de azért az még se ugyan az,mint élőben.

Olyan 22:00óra elött néhány percel aztán szépen lassan elkezdtük a Morrison's II felé venni az irányt,mire kiértünk a Mekiből,pont jött a 4-6 villamos,amivel aztán egész hamar oda értünk a Jászai Mari térhez,onnan egy kicsit még kelett sétálni a Morri-ig,de az végülis szinte semmi.A Morrisons bejárata elött még átnézték a biztonságiak K táskáját,aztán már mehettünk is a bejárathoz,ott még persze elkérték a személyimet,meg M-t is,plusz még be kelett fizetnünk a beugrót,és már mehettünk is befelé a Morriba pörögni,furcsa mód K-nak most nem kelett beugrót fizetnie,csak a személyijét kelett megmutatnia (később kiderült,hogy azért nem kelett beugrót fizetnie mert a Morriba minden szombaton Szőke Nő buli van,ami azt jelenti,hogy a szőke nőknek nem kell beugrót fizetni)

A Morriba még elkelett mennünk a ruhatárba be tenni 1-2 dolgot,furcsa mód,a ruhatár már nem ott van,ahol régen volt,hanem már fent van az emeleten.Amikor már azzal is végeztünk,már végre mehettünk be a tánctérre,elöször a House részre szerettünk volna menni dancelni,de amikor láttuk,hogy a rész zárva van,inkább vissza fordultunk a vegyes részre,ahol 1-2 szám után inkább már house zenék szóltak (szóval ezekszerint tegnap a nagyterembe tették át a house zene termet).

Amikor már úgy elfáradtunk,meg megszomjaztunk a nagy táncikálásba úgy döntöttünk,hogy elmegyünk valamit inni.K meghivo minket valamilyen italra,én K-val megkostoltam ezt az új Gösser with Naturzitrone nevezetü sört,amit party alkoholként reklámoznak,és meg kell hagyni,hogy egész jóféle citromos sör,közbe azért dumálgattunk is jócskán.

Mikor befejeztük a felfrissitö üditözést,akkor vissza mentünk táncolni,egy kicsit még táncikáltunk a house zene terembe,aztán átmentünk az újonann megépült tánctérre,elöször fent leültünk Gallériába,hogy egy kicsit megpihenjünk,aztán még csináltunk ott néhány pár képet.A fotózás után már inkább az újabb tánctéren kezdtünk el táncikálni.Egy nagy adag zenével később ismételten megszomjaztunk,ami nem csoda,hissz nagyon meleg volt azon a tánctéren,és gondolom annak is nagy köze volt a meleghez a tánctéren,hogy olyan sokan voltak ott

Szóval K másodjára is meghivott minket valamilyen frissitő üditöre (amugy mi mondtuk M-el K-nak hogy nem kell,de hát istennem túl jó szivü egy csaj),de most inkább maradtunk a könnyedebb italoknál,K & M 2dl barackos Cappy-t ittak,én meg egy 2dl citromos Nesteat ittam jéggel,és ivás közben úgy döntöttünk,hogy inkább fent az emeleten a friss hüsitő levegő mellett isszuk meg az üditöinket.Mikor már megittuk a jeges italainkat elmentünk a mosdóba hogy kicsit rendbe tegyük magunkat,majd vissza tértünk arra a tánctér részre,ahol már egy jó ideje voltunk (ahol nem mellesleg egy nagyon dögös fehér ruhás,bögyös,alacsony,szöke hajú csaj is volt :])

Még a buli vége felé vissza néztünk a house zene részlegbe,hogy mi a helyzet azon a részen,egy pár számot még végig is táncoltunk ott,majd mikor már olyan szám következett ami egyikünknek sem tetszett úgy döntöttünk,hogy a parti végéig inkább a vegyes zenei tánc részen maradunk.Amúgy még a party vége elött nem sokkal M-t és K-t még meghivtam egy 3dl szódára,amit persze ketten ittak meg,már amennyit megittak belőle.

Amikor már észre vettük,hogy mennyi az idő akkor addig amig K elment a mosdóba,addig M-el felmentünk a ruhatárhoz,hogy kivegyük a cuccainkat,ezek után mentünk K után.Hajnali fél5kor már úgy kelett minket kidobni,hogy bent már javában pakolták el az italos hordokat.Mikor kijöttünk a Morrisonból,akkor elhatároztuk hogy inkább legyalogunk egy megállót a Nyugatiig,hissz a villamos még úgy se jár (vagyis hát tévedtünk,mert közben,pont egy villamos ment el melletünk).

Viszont mire leértünk a Nyugati-ig pont nem sokára jött egy másik villamos is,amivel elég könnyedén a Blahán termettünk.M-t még felraktok az 5 buszra,és már mentünk is le a metró aluljáróba,ahol a véletlen folytán össze futtotunk egy igazi party arc párral,meg is kérdeztem töllük hogy merre felé voltak partyzni,mire közölték,hogy a Rió-ban voltak az Armin Van Buuren fellépésen,és állitolag isszonyat jó volt az egész,még a Warm Up is jó volt,és durván olyan 5Ezer forint volt a beugró nekik (gondolom elövételbe vették,mert a helyszinen 6Ezer volt,állitolag)

K-t még meg akartam hivni egy péksüteményre az Örsön,de amikor megmondtam neki az időt,akkor mondta,hogy inkább forduljunk visssza a Pillangó utcáig és inkább menjünk be a tescoba.Szegény K elöször azt hitte,hogy csak 6kor nyit ki a Tesco,de amikor észre vettem,hogy kibe mászkálnak ott az emberek,akkor szóltam neki is,hogy ha 6kor nyit ki a Tesco,akkor miért mászkálnak ki-be a Tescoból az emberkék,igy nem kelett kint várakoznunk a hüvös reggeli időben,hanem betudtunk menni jó klimás tescoba.
Dyrtyho: Morrison's II utáni hajnali Tescozás Durván reggel 7ig ott voltunk a tescoba,majd ott vettem neki egy sajtos pogácsát,magamnak meg egy almás levelet.Aztán a pillangó megállónál megvártam amig jött neki egy metró a Déli Pályaudvar felé,még felraktam rá,aztán már én is elindultam haza felé.Olyan fél 8 körül értem haza.Amint haza értem még lezuhanyoztam,és lefeküdtem egy kicsit aludni.

 

Szólj hozzá!

Címkék: budapest video hétvége bkv metro busz buli party reggel nyár szórakozóhely pihenés 2010 morrisons 2


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr692159694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása