Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.06.26. 15:58 dyrtyho

a-legeslegjobb-péntek-szombathajnal

A tegnapi napom is úgy kezdődőtt,hogy már fél1 fele felhivott a barátnőm,hogy nem lenne-e kedvem kimenni elé a Nyugatiba,mondtam is neki,hogy hát szivessen kimegyek elé 14:35re,igaz fél3 helyett háromnegyed háromra értem ki hozzá a Nyugatiba,picit mérges volt,de nem haragudott rám,ami végülis jó.Aztán a Nyugatiból elmentünk a Deák Tére a Kempinski fához,ahol az 1éves Michael Jackson megemlékezés volt.

Dyrtyho: Michael Jackson Megemlékezés

Én eredetileg úgy voltam vele,hogy találkozzok barátnőmmel,majd olyan délután öt-hat óra felé lelépek,és haza jövök,ehelyett csak olyan este hét után tudtam eljönni tölük,és durván háromnegyed 8 után értem haza,szóval volt 15percem hogy lezuhanyozzak,felöltözzek,és egyek is valami könnyü és gyors kaját.Viszont 20:00óra helyett csak 20:15kor tudtam elindulni a buszhoz,és a busz is csak 20:20kor jött.Elözöleg még biztam benne,hogy 21:00 elött oda érek a Morrison's IIhőz,de amikor már a 4 villamoson voltam és több percen keresztül állt a villamos,akkor már nagyon bepöccentem,hogy már tutti hogy nem fogok tudni oda érni este kilenc elött.

Amikor aztán már a villamos végre valahára oda ért a Jászai Mari térre,akkor hatalmas nagy futásba kezdtem,hogy valahogy még oda érjek kilenc elött,de mire oda értem a Morrison's II-hőz,akkor már belépőt kelett fizetnem,igy aznap estére már semmi pénzem nem maradt.Bent már várt M és az egyik ismeröse.Az unokatesom még meg is kinált abból a koktélból,amit még akkor vett,mielött oda értem volna.Mondjuk valahogy az a hely,már nem igazán adja nekem,és a buli se volt a legjobb,hála M ismerösének,aki olyan 23:30 fele közölte velünk,hogy neki másnap fontos dolga van,és amúgy sincs semmi kedve az egész bulihoz,igy inkább haza megy.Bár szerintem jobb is hogy lelépett,mert csak rontotta a hangulatott.

Miután lelépett,valahogy már nekünk se volt nagyon kedvünk bulizni,aztán olyan fél 2 után nem sokkal vettem észre,hogy hajnali 01:35-kor volt egy nem fogadott hivásom a barátnőmtöl,csodálkoztam is,hogy miért hivott.Aztán olyan három negyed kettő felé felhivott megint,és mondta,hogy tök unalmas úgy a buli,hogy egy ismerőse sincs az A38 álló hajon akivel tudna bulizni,meg is kérdezte,hogy nem volna-e kedvem lemenni hozzá,és együtt bulizni egy jót.Elöször gondolkodtam is egy kicsit,majd megkérdeztem M-t,hogy nem volna-e kedve eljönni velem az A38ra,a barátnömtöl pedig megkérdeztem,hogy eljöhetne-e velem M,mondha hogy hát nyugodtan vigyem el,legalább nem fogunk unatkozni,végül megbeszéltem a barátnőmmel,hogy fél óra ott leszünk a hajónál.Miután letettem a telefont,fogtuk magunkat M-el,és felültünk a 906-os éjszakai járatra,ami egyből oda is vitt a Petőfi Hídhoz.

Mire oda értünk a Petőfi Hídhoz,észre vettem,hogy kaptam egy smst a barinömtöl,azzal az üzenettel,ha már oda értünk a hídhoz,akkor csörögjek rá.Mivel nekem szinte semmi pénzem nem volt a kártyámon,igy kénytelen voltam M telefonjáról rácsörögni,rá 1-2 percre vissza is hivott a drágám.Mivel nem tudtam,hogy merre van a csajszim,igy megkértem,hogy jöjjön ki a Hajó hídra,ki is jött,és amikor meglátott a híd túlodalán,akkor elkezdett kifelé sétálni az utcára,aztán egy kis idő után megállt egy bizonyos ponton a járdán.

Mikor oda értem hozzá,akkor bemutattam neki M-t,és fordítva.Aztán amikor felmentünk a hajóra,akkor elöször le ültünk valahol egy kicsit beszélgetni.Igaz én a hinta ágyat javasoltam,de mire oda értünk,azt már elfoglalták,igy kénytelenek voltunk leülni a hinta ágytól nem messze lévő 3 székre.Ott egy olyan negyed órát beszélgettünk,majd a hüvös idő miatt lementünk a Hajó alsó szintjére,ahol amatör rock bandák versenye folyt éppen,igaz azokat annyira nem láttuk,inkább csak az utánuk következö Special guests fellépőket,akik nem voltak mások,mint a Betterfly nevezetü rock együttes.

Mikor aztán már vége lett a rock koncertnek,akkor egy kicsit még lent maradtunk,de az eredmény hirdetésnél felmentünk a hajó legfelső szintjére,igaz hogy nállam és M-nél semmi pénz nem volt,de a barátnőm olyan aranyos volt,hogy befizette nekünk a belépőt,ami úgye fejenként egy 500as,amit aztán persze bent le is lehet fogyasztani.Elöször fent egy picit leültünk,de amikor a csajszim meghalotta hogy Jackson számot játszik a dj,akkor egyből felpattant táncolni,és engem is magával vitt,addig M vigyázott a cirmosom dolgaira.Még az este folyamán lefogyasztottuk a belépő árát,és mind a hárman széttáncoltuk magunkat,és durván olyan negyed5ig roptuk a táncikát.Majd negyed5 után szépen lassan elkezdtük elhagyni a hajót.

Dyrtyho: Hajnali Látkép az A38 Állóhajón

Az első hajnali 04:35 4-6 villamost kényelmesen el is értük.A Blahára olyan háromnegyed5-5 fele értünk ki,M-t még feltettük az 5ös buszra,majd vissza mentünk a villamos megállóba,hogy tovább folytassuk utunkat a Nyugati pályaudvarig.Olyan negyed6 körül már a Nyugatiba is volt,de közbe a villamoson olyan édes volt az én házikosztos cirmosom,hogy folyton kérdezgette,hogy ugye nincsenek ellenörök a villamoson,én pedig nyugtatgattam,hogy a villamoson soha nincsenek ellenörök.A Nyugatiba elöször megvettük a drágámmal a drágám haza felé szoló vonat jegyét,majd lent az aluljáróba vettünk egy Hot Magazint (és csak azért mert benne van MJ) és egy kis itokát a számára a haza felé útra.

Majd fent a pálya udvarnál keringtünk egy kicsit,és csak azért keringtünk,hogy valahol találjunk valami jó meleg helyet,ahol le lehet ülni.Végül a választásunk a Vonatjegypénztár mögötti várakozóra esett,ahonnan nem rég 1-2 hajléktalan jött ki (gondolom ott töltötték az éjszakát) Mikor beültünk,akkor már csak 1-2 csöves volt ott,akiket később kisöpörtek.Pont azt beszéltük az életemmel,hogy milyen rossz lehet ezeknek az embereknek,hogy nincs másuk,csupán csak szatyruk,meg táskájuk.Aztán olyan hajlani 6ig próbáltunk egy kicsit pihenni a jó melegben.Olyan 05:58 perckor elindultunk a Meki felé,hogy a cicámmal vegyünk Mekis kaját az útra.

Mikor kijöttünk a Mekiből,a kis drágámmal elkezdtük keresni azt a vágányt,ahonnan majd indul a vonata,és addig-addig kerestük,amig majdnem lekéste a vonatot,csak olyan 2-3 percen múlt,hogy le ne késse,de aztán végre feltettem a vonatra,én meg elindultam haza felé.Durván olyan negyed 8-ra értem haza.

Úgy hogy mindent leszámitva,föleg a péntek este elejét,egész jó kis pénteki napom volt,na és szombat hajnalom,és ha drágám nincs,akkor M-el ott rohadunk az unalmas Morrison's II-be,és ezen felül igy több időt tudtam tölteni a kis szerelmemmel,sőt végre együtt is bulizhattam vele.Na meg persze M végre megismerhette azt a nőt,akiért én úgy oda vagyok :))) 

Szólj hozzá!

Címkék: budapest hétvége bkv koncert busz buli michael jackson party nyár szórakozóhely tömegközlekedés a38 hajó fanclub 2010 hétköznap king of pop mj morrisons 2 állóhajó


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr572111730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása