Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.06.03. 23:36 dyrtyho

Dj Krush @ ZP 2010

Délután a suliból haza érve egy kicsit muszály volt ledölnöm az esti Zöld Pardonos Dj Krush koncert elött,hogy frissen & fitten tudjak tombolni a koncert alatt.Elméletileg úgye úgy volt,hogy 17:00kor fölkelek az délutáni szundikálásból,ehelyett lett fél6.Mondjuk azért is szerettem volna elöbb felkelni,hogy még a koncert elött rá tudjak rakni zenéket a zenelejátszóm,igy abból nem lett semmi.

Még indulás elött gyorsan bekaptam egy-két péksüteményt,amit még a mamám hozott a délután folyamán.A készülödéssel és az indulással is elcsúsztam egy kicsit,mert 7óra helyett csak negyed8 után tudtam elindulni.Az utobbinak és persze a BKV-nak köszönhetöen majdnem késtem egy csomót a koncertről,de szerencsére pont 20:00ra értem Zp-hez.

Dyrtyho: Dj Krush @ Zp 2010

A kapunál még gyorsan befizettem a belépőt és egyből rongyoltam is a második sorba.Elöttem lévő első sorba egy rasszta hajú forma állt,akik a koncert alatt végig dobált a haját.Amúgy majdnem azon voltam,hogy addig-addig fogja dobálni a rasszta haját,amig egyszer csak fel nem rugom

A koncert legelején még nem igazán voltunk valami túl sokan,de egy idő után már kezdett megtelni a tánctér emberkékel.A koncert első órájának a végére szinte már majdnem megtelt a tánctér.

Dyrtyho: Dj Krush @ Zp 2010

Viszont a második óra valahogy már sokaknak nem tetszett,mert Krush egy kicsit túlságosan is Dance stílusra vette a zenéjét,meg hogy mi ez.Egy páran még le is fújjogták csori Krush-t.

Dyrtyho: Dj Krush @ Zp 2010

Később aztán egy egész normálisnak tünö csaj is beszólt Krush-nak,hogy ök nem ezért jöttek ide,és ilyen zenéket is csak E-klubban játszanak.Valahogy aztán a koncert alatt egy kicsit beszélgetésbe elegyedtem vele,még meg is kérdezte töllem,hogy jól érzem-e magam,meg hogy tetszik-e a zene ? Hát mondtam neki,hogy hát nem igazán,de hát istennem néha kell egy újjitás

Dyrtyho: Dj Krush @ Zp 2010

Végül aztán a koncert 2. órájának a vége felé már végre vissza tért a jó öreg hardcore zenéhez,ennek persze jó páran még örültek is.Aztán a koncert vége felé elkezdett esni az eső,de ez persze senki se zavart,ez inkább csak adta alánk a lovat,hogy még jobban tomboljuk a zene hatására.

A koncertnek olyan 21:58-22:00 fele lett vége,a koncert végén még Krush oda jött a szinpad elejére,és fotozkodott egyet a közönséggel,na meg persze az első sorban állokal még kezet is fogott,igy nekem is jutott a kézfogásából,

Dyrtyho: Dj Krush @ Zp 2010

 A  melettem álló rasszta srác pedig ilyet szólt miután kezet tudott fogni a mesterrel :

-Kezet fogtam egy istennel bazd meg !

Dyrtyho: Dj Krush @ Zp 2010

A koncert után még egy páran oda mentünk a szinpad bejáratához,hogy idén hátha kijön a mester,és lehet vele fotózkodni,meg egy kicsit beszélgetni,de sajnos idén se jött ki,pedig még külön meg is kérdeztük az egyik biztonságit,hogy most akkor biztos kijön ? Akkor most biztos lehet beszélgetni,meg közös képet késziteni ? Erre ő csak azt felelte,hogy hát nem tudja.

Dyrtyho: Dj Krush @ Zp 2010

Az egyik rajongóval el is kezdtem beszélgetni,ő azt mondta,hogy ö 2hónapja jött haza Tokioból,ahol annak idején született.Egyszerüen annyira irigy voltam rá,de amúgy ő is egy egész jófej csaj volt.

Amúgy kicsit még vártunk a szakadó esőbe,aztán az egyik biztonsági azt mondta,hogy már biztosan nem fog ott kijönni ahol várunk rá,mert már másik kijáraton eltávozott.Amikor ezt meghallotuk,akkor csomoan elindultak a kijáratfelé,egyrészt azért is,mert már nagyon elkezdett zuhogni az eső,másrészt meg igy már nem volt értelme várni a Senseire.

Dyrtyho: Dj Krush @ Zp 2010

Én egy kicsit még sétálgattam a vizes zöld pardonba,de már én se sokáig,olyan 22:45 felé fogtam magam,és én is elindultam haza felé.Meg kell hagyni a szakadő esőhöz képest egész jól haza értem.....

Szólj hozzá!

Címkék: budapest video tavasz youtube koncert metro tömegközlekedés élménybeszámoló zp zöld pardon dj krush 2010 hétköznap munkanapok


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr812054944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása