Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.04.30. 17:42 dyrtyho

kétigazánkellemeslightosnap

Valahogy hihetetlen,de a tegnapi csütörtöki napot ez a mai pénteki nap simán überelte,és ez azért is ritka,mert köztudott,hogy a csütörtöki napom az úgy egész lightos,a pénteki meg kissé szivosabb.Tegnap olyan 12:39 körül végeztem,ma viszont már 12:05kor kint voltam a suliból.

Esküszöm ilyenre sem volt még példa ebben az évben.Eredetileg úgy lett volna tegnap,hogy csak azok végeztek volna korábban akik mennek szinházba (én elöször nem is igazán tudtam,hogy menjek-e vagy ne,de aztán inkább úgy döntöttem,hogy inkább nem megyek) de a tanárnő volt annyira jó fej és könyörületes,hogy az órája közepén inkább mindenkit elegendett az osztályból.Amúgy az a fura az egészben,hogy a hét elején nem számitottam erre a két igazán nyugodt napra,csupán csak arra,hogy a héten egyedül a pénteki nap lesz az,amikor úgy igazán tényleg lehet lazulni a semmibe.

Bár rossz szokásomhoz hiven ma se tudtam úgy igazán felkelni,ahogy elözö este elterveztem,de végülis valahogy beértem,igaz,hogy 15' perces késéssel,de legalább beértem az első órára,ami rendszer info gyakorlat volt,és mi fogadott ? A mi csoportunk nagyba internetezik,meg játszik,a másik csoportból meg néhány dolgozatott irnak.Nekem se kelett több,fogtam magam és vadul elkezdtem internetezni,még a maffiozok.hu-ra és a trabinevelde.hu-ra is be regisztráltam,az utobbi oldalon egyszer már fent voltam,csak aztán nem igazán foglalkoztam vele,igy akkor törlödött az accountom,de most úgy határoztam,hogy újra megpróbálom,na jó nem csak unatkoztam az órán,és nem volt mivel elütnöm az idött.

Az első 7óra (ma a ballagás miatt 30' perces órák voltak 5perces szünetekkel) egész hamar elsuhant (csak fizikán kelett egy kicsit figyelni,a többi órán szinte csak lazultunk),aztán kiderült,hogy a mai a szokásos 10-11.óra ami amúgy angol óra pótlás szokott lenni,az ma elmarad,és igy mi is 12:05kor végzünk a többiekhez hasonloan.

A suliból kilépve úgy döntöttünk pár osztálytársammal együtt,hogy egy mellék utcán keresztül megyünk a busz megállohoz és igy lesz idejük elszivni egy füves cigit.Osztálytársam megpróbálta körbe kinálni a füves cigit,de most csak egy másik osztálytársam kért belöle (én majd inkább az osztály kiránduláson probálom ki,viszont az illata már tetszik).

Végülis elég hamar elszivták a füves cigit,és igy végre mehetünk a busz megállohóz,és pont jött is a trollibusz,amire aztán felszáltunk,majd az Örs Vezér Terén külön váltunk,mert ök mentek a metrohoz,én meg mentem a buszhoz.Amikor az Árkád meletti busz megállóba értem,akkor valahogy nem értettem,hogy miért állnak annyian a busz megállóba,állitolag ha jól halottam,akkor azért mert az egyik busz lerobbant és igy kimaradt egy busz,aztán amikor végre jött a busz,akkor meg kiderült,hogy 12:10hez képest már kezd kialakulni egy dugó,ami szerencsére még nem volt olyan nagy,mint amilyen 15:00órára szokott kialakulni igy 12:30 már itthon is voltam :)))

 

Szólj hozzá!

Címkék: budapest tavasz bkv busz reggel tömegközlekedés pihenés ébredés 2010 hétköznap munkanapok


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr161964787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása