Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.03.20. 22:25 dyrtyho

Carstyling Tuning Show 2010

Na sikeresen haza értem az idei Carstyling Tuning Showról.Az ide Carstyling Tuning Show már 5.alkalommal került megrendezésre a Hungexpo vásárcsarnok területén.


Ma végre elérkezett az a nap,amire 1éve már annyira vártam.A szombati naphoz képest elég jól fel tudtam kelni reggel,na jó beismerem,ha ilyen laza dologról van szó,akkor sokkalta jobban feltudok kelni,mint hétközbe,amikor suli van.

Szóval reggel amikor felkeltem,gyorsan meg reggeliztem (furcsa,de ma tényleg reggeliztem,mert reggel reggeliztem :D) megmosakodtam,megborotválkoztam,és szépen elegánsan,lazán,hip-hoposan felöltöztem abba a ruhába,amit még a múlhéten vettem a Pestszenlörinci Hip-Hop ruhaboltomba.Olyan fél 10 fele sikerült is elindulnom itthonról,elöször úgy voltam vele,hogy busszal megyek,de aztán meggondoltam magam,mert általában hétvégénkén a 44 busz járat volvo busszal érkezik,de amikor megláttam a busz megállotól nem messze lévő régebbi Ikarus busz-t,akkor inkább úgy döntöttem hogy hével megyek ki az Örs Vezér Térig,onnan meg úgy sem tudok mással elmenni a hungexpohoz mint az általában oda közlekedö 100as busz (hogy miért lett pont 100 busz a régi hungexpo járatból nem tudom)

Amikor oda értem akkor döbbentem le csak igazán,mert nem elég az,hogy a Hungexpo másik részén pont ugyan ebben az idöpontban rendezik meg a Motor Expo-t,de a jegypénztárig még hosszú-hosszú sorokat is kell állni (mint késöbb kiderült,ez most csak azért volt,mert tegnap bomba riadó volt a hungexpo területén,igy most a fémderektoros belépő rendszert is igénybe kelett vennie a látógatóknak).Szóval ahozz képest,hogy milyen hosszú sort kellett végig állnom,ahozz képest elég hamar bejutottam.Szerencsére nem volt drágább a helyszini belépöjegy,mint az elövételi.

Ezek után már végre átléphetem a Hungexpo területére vezető bejárati ajtót,és amint megpillantottam az első olyan nyitott ajtót ami Carstyling Tuning Show rendezvényi területére vezetett,egyből oda szaladtam,és be is mentem rajta.

Hát a látvány világ valami lenyügözö volt,a tavalyi Carstyling Tuning Showhoz képest most jóval több igényes tuning verda volt szét szórva az egész pavilon területén.Egyből el is kezdtem fotózni vadul,hogy aztán nehogy kimaradjon valamelyik tuning gyönyörüség.

Igaz,hogy a mai első három Fuel szinpados showról le maradtam,de az utánuk következökröl már nem maradtam le,egy részt azért is,mert úgy időzítettem a rohangálást a kocsik közt,hogy ha elkezdödik valamelyik program,akkor azon azért ott legyek.

Igy kezdödött a 12:30as kezdésű Demény Team Streetfighter Show-al is,és az azt követő nemzetközi Drift Show-al,ami valahogy furcsának tünt nekem,mert nem igazán adtak bele apait anyait a délelött során,sajnos nagy veszteségemre,azért mégis csak lemaradtam a délutáni nemzetközi drift showról,amiről annyira nem is igazán maradtam le,csak már nem tudtam olyan kényelmesen,és nyugodtan végig nézni,mint ahogy délelőtt volt lehetőségem,és látni is alig láttam valamit,szinte csak azt láttam,amit a kivetitöre vetítettek ki.Habár a nemzetközi drift show szinte ugyan az volt mint ami tavaly,de azért mégis csak jó lett volna látni valamit a saját szemmel,és nem csak a kivetitöröl,na mindegy.

Viszont a The Fuel Girls Show-t volt szerencsém 2x is látni a nap folyamán.A nap elején,meg a nap végén,és valahogy jól is jött ki,mert ébredésnek sem volt utolsó,meg befejezésnek sem. Mellesleg Trabarna (Azaz Loránt Barnabás) élöben sokkal viccesebb mint a tévében,nem is tudom,hogy hogy van ez,de szerintem azért is volt jobb élöben,mert most csak kocsikról szoló poénokat dobált a közönség felé,és nem mindenféle vegyes-horgászos humor csomagokat.Na sebaj.

Mondtam már,hogy nagyon utálom,ha valakinek igaza van,de most anyámnak most volt igaza a teoriájával kapcsolatban,mert tényleg minden úgy sült el ahogy akartam.Például még a show legelején szerettem volna nyerni egy Playboyos energia italt,és woálá nyertem is,és ez az összes souvenir szerzésnél igy volt.

A show vége felé már nagyon úgy voltam mindennel,hogy "jó kész elegem van,leszarom,fáj a lábam is,haza akarok menni" de nem hagytam,hogy az agyam diktáljon,hanem elmentem a mosdóba,és egy maréknyi vizzel megmostam az arcomat,ami azért rögtön vissza rántott a jelenbe,viszont muszály volt vennem valami itokát,mert már majdnem a kiszáradás hátárán voltam,és eszembe jutott,hogy mennyi apró is van nállam,és rögtön vettem is magamnak egy Nestea-t,amit késöbb egy fanta követett,hogy honann volt annyi apróm nem tudom,de nem is érdekel,az a fő,hogy nem száradtam ki aztán.

Amilyen hamar elérkezett ez a csodálatos nap,olyan hamar a végéhez is közeledett,már nem igazán volt túl sok hátra.Viszont még az utolsó produkciók elött két srác oda ment a tavalyi nagy kedvencemhez,Butsyhoz és szerettek volna töle kérni egy képet,én meg erre megkértem öket,hogy nem csinálnának rólam és róla egy közös képet ? A válasz az volt,hogy persze nagyon szivesen,és amikor köszöntem neki (már mint Butsynak) egyből rá is vágta,hogy 


"I remember you,from the previously year" 
 

 Ami azt jelenti magyarul,hogy Én emlékszem rád a legutobbi évböl.
Szóval azért fura,hogy 1év után is emlékszik még rám (De azért jól esett).Amikor végeztünk a közös kép készitéssel,meg lement az a müsor szám,ami a The Fuel Girls show elött volt,akkor bejelentette a show házigazdája (aki tavaly is volt) hogy a Fuel Girls egy olyan müsor számmal készült a nap végére,amit biztos,hogy nem fogunk el felejteni,ahozz képest ugyan az volt,ami a nap elején is,de ettől eltekintve nagyon élveztem a benzines lányok show müsorát,söt a müsoruk után hármukkal még sikerült közös képet is készitenem.

Itt szeretném kiemelni azt,hogy idén ismét volt szerencsém két olyan jó szívü emberhez,akik segitettek közös képet késziteni,mint ahogy tavaly is volt szerencsém.Sajnos a rendezvény elérkezett a 2. nap végéhez,Igaz hogy a napközbeni nagy tömegből már csak páran mászkálták fényképezögéppel a kezünkben,és hogy a kiállitokból egy jópáran már haza is húztak,de azért én egy kicsikét még kolbászoltam egy picit,mert azért nem minden nap van Carstyling Tuning Show,és én ezzel úgy vagyok,ha már egyszer ott vagyok,akkor már a végéig vagyok.Furcsa mód,csak a rendezvény végére sikerült megtalálnom azt az autót amit annyira promoztak a rendezvény reklámjába

Aztán a show végén már kénytelen voltam elindulni a kijárat felé,mert már majdnem kidobtak a biztonsági örök a többi koszáló emberrel együtt.

Megjegyzés : Most várhatók újabb 365napot,hogy ismét kint lehessek a Tuning Shown :( 

Szólj hozzá!

Címkék: budapest video tavasz hétvége rendezvény drift show élménybeszámoló pihenés ébredés 2010 carstyling hungexpo tuning show carstyling tuning show fuel girls


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr271855553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása