Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.02.22. 15:05 dyrtyho

A leglightosabb Hétfö

Le vagyok maradva a bejegyzésekkel ezt beismerem,de nem mindig jön csak úgy az ihlet. Már mint a nap elején még nem is igazán tudom,hogy fogok-e irni valamiröl,vagy nem,aztán haza felé jövet már meg van a téma,csak amikor meg gép elé kerülök,akkor meg lusta vagyok.De most kivételesen erött vettem magamon :).

Valahogy mintha ez lenne az eddigi legjobb hétföm mióta élek,de komolyan.Igaz,hogy nem tudtam olyan jól felkelni,meg hasonlok,de reggel nem hittem volna,hogy ilyen lightosra sikeredik ez a nap.Induláskor észre vettem,hogy szinte elolvadt az eddigi hó mennyiség az utcákról és szinte már-már tavasz van.

Az elsö órát helyetesitették,mert nem volt az a tanár,akivel hétfönként az elsö órám volt,meg amúgy is ez a helyesitö tanár egy kissé túlságosan is alá becsült minket,bár az info tanárom nem volt,attól még megirtuk azt az info dolgozatot,amit még a múlthéten igért az infos tanárom,de most legalább szabadabban tudtunk kkhmmm..puskázni...nem mintha máskor nem puskáznánk dolgozat közben,csak igy lazábban tudtunk,mint ahogy máskor.

Állitolag ma 14:50ig kelett volna bent lennem a suliba,ehelyett már 13:30kor elszabadult a társaság,mert az utolsó két (projectes) órát tarto tanár be jelentette,hogy a másik osztály egy kicsit csúszik ezzel a 4hetes project cuccal,meg a tanár sem érezte túl jól magát,igy a jövö hétfön tartjuk meg,a mai két elmaradt órát.

Ez még mind semmi.Amikor fél uton jöttem haza egyik haverommal akkor egy olyan  kopasz,nyurga csávot láttunk,aki még nagyba Sieg Heil-jezett is.Mondtunk is egymást közt haverommal,hogy nyugodtan le mehetne az aluljároba ezzel a szöveggel,ott legalább már rendörök is várják,és nem gyengén kapná a dolgokat.Söt lehet hogy még be is vinnék öt az Örsre.

Haza felé jövet kivételesen az Örs Vezér Téri busz parkoloban száltam fel a 276E-re.Szerencsémre hátul száltam fel,és egy olyan lány fel szállt,akit lehet hogy már láttam valahol,nem tudom,hogy hol,de már biztos láttam valahol.A leszállásnál már kiderült,hogy az a csaj is rajta volt a buszon,aki még a régi sulimba járt,egészen megcsajosodott,régebben még nagyba bandázott az Erzsébet ligetbe,most meg igy.....hmm..egész jóféle suna lett belöle :) 

A twitteren a filmklub belinkelt egy Antal Nimrodos cikket,most a filmklubnak köszönhetöen már muszály megnézem ezt a : A Szállitmány c. filmet.Ha már ilyen jó elözetese van,akkor milyen lehet a film ? 

Szólj hozzá!

Címkék: internet bkv busz ébredés 2010 hétköznap munkanapok


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr661781035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása