Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.01.15. 20:06 dyrtyho

Túl sok gondolat van most bennem....

Igaz nem ma volt a legutobbi bejegyzés,de a hét háromnegyed felében nem igazán történt semmi (A BKV SZTRÁJKON KIVÜL) igy nem igazán tudtam miröl irni,de most már kénytelen leszek,mert nem birom tovább magamban tartani a gondolatokat,de most kiadom magamból.

Ma reggel kissé fáradtabban ébredtem mint ahogy szoktam,mert két nap alatt nem igazán volt értelme,hogy felkeljek,mert úgye ugyse járnak azok a tömegközlekedési járatok amikel én nap mint nap járok.Csütörtökön viszont már kénytelen voltam valahogy bejutni a iskolába,mert egyszerüen már untam magam itthon,félre értés ne essék,nem mintha nem tudnék itthon mit csinálni,de 5napos itthon lét után már hiányzott az utca reggeli illata,bár az igazat megvalva nem vagyok oda a tömegközlekedésért de annyi elönye legalább van az egésznek,hogy amikor az ember reggel elindul otthonról,akkor az utcán egy kicsit átjárja az a hideg,és ez egy igazán kellemes érzés,szerintem szavakkal ezt le se lehet irni (de hát ki tudja,lehet hogy ezért is csak én vagyok oda.)
 

Mellesleg tegnap este pedig megtudtam,hogy a BKV sztrájknak köszönhetöen a mai napra tervezett osztálytalálkozó átkerült jövöhét péntekre,mert csomoan nem tudtak volna eljönni.De mi lesz akkor ha még jövöhét pénteken is tartani fog a sztrájk ? Jó-jó tudom azért is van ez az egész herce hurca a részvény társasággal mert a busz soföröktöl csomó pénz el akarnak venni a fejesek,pedig mégis csak a busz vezetök azok akik nap mint nap milliók életéért felelnek,de akkor könyörgöm oldják meg valahogy,hogy mindenki eljuthasson oda ahová szeretne,mert igy képtelenség A-B pontba eljutni.Igaz,egy pár kötött pályás jármü azért még jár,de ki tudja hogy meddig,mert ha jól emlékszem akkor valahol azt olvastam,hogy az egész BKV-t be akarják vonni a tüntetésbe.Na akkor aztán az egész város megbénül,igaz asszem tavaly,vagy tavaly elött már volt rá példa,hogy egy napig nem közlekedett az egész társaság,de akkor mi volt ? Én inkább hanyagolom is ezt a témát,mert tele van már vele a tököm is.

Holnap lehet,hogy elmegyek a mozikba és megnézem ezt a magyar gyártású HALÁLKERINGÖ c. filmet.

Szólj hozzá!

Címkék: bkv busz tél reggel tömegközlekedés ébredés 2010 hétköznap munkanapok


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr981675396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása