Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.01.01. 19:29 dyrtyho

2009-2010 Szilveszter

Tegnap már délbe felkeltem,és egy kicsit még tvztem egyet az ágyból,majd olyan 14:00óra után bekapcsoltam a gépet,és felnéztem a netre.Csak msn-eztem meg twittereztem,valahogy semmi máshoz nem volt kedvem.

19:00 óra körül már úgy gondoltam,hogy ideje lenne felkészülnöm az esti szilveszteri bulira (fürdés,borotválkozás,öltözködés a lazább,parti képesebb ruhámba).

Olyan 21:00 óráig volt idöm bele nézni a szilveszteri tv müsorokba,hát mit ne mondjak,nem volt túl szines a paletta.Aztán olyan 21:15 nagy nehezen eltudtam indulni a busz megállóba,amikor a buszra felszálltam akkor néztem csak igazán nagyot,mert akár merre néztem a buszon,csak fiatalokat láttam ahogy iszogattak a buszon,még mondtam is magamba,hogy a buszsoför helyébe én nagyba ráirtam volna a 276E tábla másik oldalára,hogy SZILVESZTERI Party járat,Felszálás Csak Saját Idegrendszeri Felelöségre.

"Nagy" pechemre úgy hozta a sors,hogy az egyik legididobább csoportal kell tovább utaznom a metron,akikkel már a buszon is találkoztam.Gondoltam egyet,és csináltam csinálok róluk egy videót,amit majd feldobok a youtubra

Olyan 22:00 óra fele sikerült a Keletibe találkoztam a barátnömmel,akivel egyböl mentünk is le Pomázra (mivel hogy ott volt az esti Szilveszteri buli).

Az igazat megvalva sajnos nem úgy alakult az este ahogyan azt terveztem,bár maga a buli az eszméletlenül jó volt,mert tényleg meg volt az az igazi retro szilveszteri party hangulat csak hát.....bár inkább nem részletezem.Viszont sikerült egy csomó új arcot megismernem a buliba,bár ez még nem javit az este hangulatán.

A buli olyan 05:00 óráig tartott,utána még egy kicsikét ott maradtunk takaritgatni,meg rendet rakni,és utána elindultunk hazafelé,én olyan 08:30 fele értem haza,amikor megjöttem akkor lezuhanyoztam,és lefeküdtem aludni,hogy kipihenjem az este fáradalmait.

Személy szerint én az idei évet úgy tervezem,hogy szeretnék tiszta lappal indulni a csajszimmal,és megteszek mindent annak érdekében,hogy minél többet lehessek vele,meg januárba le is szeretném tenni azt a Kresz vizsgát,és a jogositványt is egyben,bár az elöbbit decemberbe már megpróbáltam egyszer,de az akkor nem sikerült,úgy hogy megpróbálom másodjára is,most viszont bele adok apait,anyait.

Jelenleg most igy ennyit az idei-tavai szilveszterröl,ha még eszembe jut róla valami,akkor mindenkép irok még.

2 komment

Címkék: video tv youtube bkv metro ünnep busz buli party tömegközlekedés szilveszter készülődés ébredés tv műsor 2010 év vége


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr341637768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KriszRebel 2010.02.10. 19:46:02

Ami a fogadalmaidot ileti,tartok)Ami először nem sikerült az fog másodcora.Márt mind a viszga,és a jogosítvány)Üdv!

dyrtyho · http://dyrtyho.blog.hu 2010.03.03. 14:43:20

@KriszRebel: Köszi szépen a jó kívánságokat,és úgy legyen.
süti beállítások módosítása