Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2012.08.30. 09:00 dyrtyho

Compact Disco @ Zp

Tegnap este végre valahára eljutottam életem első Compact Disco koncertjére, mivel hogy már a Viva Comet 2012 Gálán is nagyon megtetszett a zenéjük, ami természetesen élőben nagyon más volt mint ahogy a zenecsatornákon, és a videómegosztókon hallatni lehet, jó igaz hogy előtte meg a Euroviziós Dalfesztivál alatt is nagyon sokat fikáztam az együttest, de amióta élőben hallottam őket az idei Viva Comet gálán, azóta valahogy teljesen más véleménnyel vagyok róluk mint előtte, amikor még csak 1 számukat ismertem, és azt is fikázta, de azóta a számukat is megszerettem, na mind1.

Szóval már az idei Viva Comet Gála után úgy határoztam, hogy na ennek az együttesnek 1x mindenképp el akarok jutni az egyik koncertjére, és mivel majdnem egész júliusba és augusztusba dolgoztam, hogy augusztus végén egy pár napig nyaralhassak, ezért valahogy a nyár elején nem igazán tudtam eljutni egy koncertre se, vagy azért mert amikor haza jöttem a melóból, akkor szinte hulla fáradt voltam, és nem volt erőm már koncertre menni, vagy azért mert éppen az idő alatt amikor a koncert volt éppen akkor pont dolgoztam, és mivel hogy már nem is dolgozok, és már a nyaralásból is rég haza jöttem, így hát már a múlthéten eldöntöttem, hogy ezen a koncerten mindenképp ott leszek.

Eredetileg ma úgy terveztem, hogy először kinézek a Michael Jackson születésnapjára rendezett Flashmobra, de akkor még úgy tudtam, hogy olyan kora délután lesz a Hősök terén, mivel eddig mindig ott volt, de amikor megláttam a hivatalos facebookos eseménynél, hogy az első flashmobos fellépés 17:00kor a Váci utca - Pintér saroknál lesz, akkor még gondolkoztam rajta, hogy kimenjek-e rá vagy sem, és akkor onnan menni a Zpben.

n De aztán úgy alakultak a dolgok itthon, hogy inkább itthon maradtam, és innen mentem a Zpbe, és igaz hogy kicsit késve indultam el itthonról, de ez mondjuk többek közt köszönhető nekem is, mert a mamám 81. születésnapja miatt ma rokonok jöttek hozzánk, és azokkal is picit elbeszélgettem, mert annak betudható hogy késve kezdtem el készülődne, és csak olyan háromnegyed8 fele értem ki a buszmegállóba, mondjuk igy csak fél órát késtem volna a koncertről, ha nem történik az, hogy a Puskás Ferenc Stadion 1 villamos megállója előtt nem történik karambol, és így várhattam hogy mikor jön már az a k*rv* villamos, ha 1x karambol történt előtte.

Szóval kénytelen voltam egy megállót legyalogolni és valami busz megállót keresni, de amikor megláttam, hogy a Hős utca villamos megállóba mindjárt megérkezik a villamos, akkor gyorsan átmentem, és felszálltam a 1 villamosra, de ennek az egésznek köszönhetően vesztettem vagy 15-20percet, és amikor oda értem a Közvágóhídi villamos végállomásra, akkor csak a Park nevű szabadtéri szórakozóhelyen tudtam meg, hogy a Compact Disco koncert nem is a Parkban, hanem a Zöld Pardonban van, és a Zöld Pardonhoz átkell menni a hídon, úgy hogy még ezzel is vesztettem vagy 10percet, mert amíg el mentem a Parkig, majd vissza a hídhoz, át az se 2perc volt, és így már csak 20:50re értem oda a Zöld Pardonhoz, és csak 21:00körül jutottam be, mert még a lépcsőkon is le kellet mennem, plusz még fel kellet váltanom azt az 500ftost 2db 200ft-osra hogy betudjak menni, de még így is majdnem 1órán keresztül tudtam élvezni a koncertet, ami egyszerűen hatalmas volt.

ESPE2N9FOupP3IUAQoKbDje7ul7M6STyFxHK2lLxtZ4.jpg

A koncert végén még találkoztam az egyik ismerősömmel, akit még a Michael Jackson Fan klubban ismertem meg vagy 2éve. A koncert után viszont egyből jöttem haza, szóval még 1x átkellet sétálnom azon a fránya Rákoczi Hídon, egészen a villamos megállóig...

Amikor jöttem hazafelé, akkor az Őrs Vezér Terén az Árkád mellet miközben vártam a buszt megláttam egy síró csajt aki éppen telefonált, biztos a pasijával beszélt, és az siratta meg ennyire, amikor felszálltam vele együtt a 276E buszra, akkor is még úgy sírdogált, néha abba hagyta, de néha meg újra elkezdett sírni. A buszon azon gondolkoztam, hogy oda menjek-e hozzá hogy megvigasztaljam vagy ne, de aztán nem volt bátorságom oda menni hozzá, és picit beszélgetni. De csak miatta a Repülőtéren szálltam le, és nem ott ahol szoktam, még direkt ugyan abban az utcában mentem le ahol ő is, persze már csak utána, de ő egy picit tovább ment az utcában...

Szólj hozzá!

Címkék: budapest video pop youtube bkv koncert villamos élménybeszámoló 2012 dubstep electro zp zöld pardon együttes népstadion compact disco


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr524740891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása