Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2011.07.15. 19:30 dyrtyho

Háromnaposgárdonyikempingezés...

A kempingezés előtt 1-2 nappal a drágalátos barátnőm kidobott,mondván 2-3 találkozás alatt nem alakult ki semmi ő benne amit irántam kéne éreznie,és hogy soha többet ne hívogassam és nem is akar velem többet találkozni,max csak akkor ha valamelyik buliba összetalálkozunk,de állitolag semmi baja sincs velem,és mind a mai napig szimpatikus vagyok neki (habi,lerázós duma...) Mondjuk már amúgy is kezdett picit idegesíteni,hogy amikor hívom az "állitolagos" volt barátnőmet,akkor egyszerűen képtelenség volt elérni őt,amikor telefonon hívtam,meg amikor volt a névnapja akkor sms-t is küldtem neki és még videót is linkeltem be neki a facebookra,és csak annyit írt vissza,hogy köszi.Ez is mi ? 

Meg szerintem az egyik rossz indulatú barátnője rossz hatással van rá,aki direkt ellenem fordította,mert biztos nem voltam annak a barátnőjének szimpatikus,meg szerintem az egyik haverjával is kavart,akivel majdnem mindennap együtt alszik (én szerintem mást is csinálnak az alváson kívül,de pont leszarom) azt már meg sem merem említeni,hogy ha valami megvan például beszélve,akkor is miért nem veszi fel a telefont,hogy pontosítva legyenek a dolgok.

Nem mintha nem lenne normális a csaj,csak hát tényleg nagyot csalódtam benne,mert amikor megismertem a márciusi Dirty Dance koncerten,akkor azt hittem,hogy na végre egy rendes és normális lány,aki képes viszont szeretni,meg hasonlók.De amikor a koncert után olyan pár héttel megismertem akkor folyton meghívtam mindenre.Például az első randin is én vettem két sört a sétálásunkhoz,mert akkor állitolag nem volt pénz,se munkája,aztán másnap következett az,hogy a Disco Express búcsú koncertre is én hívtam meg,mert még akkor se volt pénze,meg az utána csak május legelején valamikor találkoztunk..akkor is ki vett neki rózsát meg ki hívta meg két sörre ? Hát persze,hogy én,de amikor az én születésnapom volt,akkor fel se köszöntött semmi,meg folyton én hívogattam,ő egyszer se hívott fel,bezzeg azt a rossz indulatú biszexuális barátnőjét bezzeg feltudja hívni más számról is,meg eltudja intézni,hogy tudjon vele beszélni.

Na mindegy,engem már nem érdekel,én próbáltam életben tartani ezt a kapcsolatot,de ilyen hozzá állással ahogy a drágalátos "állitolagos" barátnőm állt hozzá,hát így képtelenség.

Szóval még a kempingezés előtti nap (vasárnap) még elmentem a tescoba venni egy kétszemélyes CAMPTOWN márkájú sátrat ami épp akcióba volt 4ezer forintért (ami csak a kempingezéskor derült ki,hogy egy nagy rakás sz*r) mert ugye a nagynéném sátra túlságosan is nagynak bizonyult (azt még a kempingezés előtti reggel megpróbáltuk felállítani a játszótér előtt),az osztálytársamtól meg nem mertem elkérni az ő másik két személyes sátrát (inkább kértem volna el azt,sokkal jobban jártam volna) Én butus meg azt hittem,hogy na ez a TESCOS sátor milyen überf*sz* király lesz,és sokkal könnyebb mint a nagynéném 1970' viharálló sátra,és talán felállítani is könnyebb lesz (hogy én mekkorát tévedtem az utóbbival kapcsolatban) Még aznap este gyorsan összeszedtem azokat a dolgokat,amiket a kempingezés reggelén még itthon bepakolok a táskámba (váltóruha,fogkefe,tusfürdő,törölköző,stb...csak a kempingezéshez szükséges legfontosabbakat)

1.Nap
Már 6.15kor fent voltam,még be kellet pakolnom,meg átnézni a listát,hogy mindent bent van-e a táskába,majd olyan 7.10 felé elindultam a hévmegállóba,a reggeli negyed8as hévet simán elértem,az egyik osztálytársammal és spanommal még előző este megbeszéltük,hogy az Örs Vezér Terén a hévmegállóba olyan 7.25kor találkozunk.Fél8 előtt 5 perccel még sehol nem volt,akkor hívott amikor én a hévvel elhagytam a Rákosfalvai hévmegállót,hogy még csak akkor járt a Mátyásföld Repülőtéren (picit késett,de nem para) még gyorsan be szaladtunk a Sugárba található Match üzletbe,hogy vegyen valami kaját,meg valami ásványvizet,és már indultunk is metróhoz.Akkor már rég háromnegyed8 volt amikor a Metrón utaztunk,úgy hogy kénytelenek voltunk felhívni azt a két osztálytársnőnket akikkel együtt mentünk kempingezni le Gárdonyba.Kiderült,hogy csak fél9kor indul a vonat a Déliből Gárdonyba,de szerencsére már megvették nekünk az utazáshoz a return jegyet.

A vonat a 9. vágányról indult,szerencsére légkondis vonat volt,és indulás előtt abba reménykedtünk,hogy amikor elindul a vonat,akkor bekapcsolják a légkondit,arra bizony várhatunk.Olyan fél10-10 felé értünk oda a Sport Beach kempinghez,és amikor ott megtudtuk,hogy mennyit is kell fizetnünk a szállásért,a sátorhelyért akkor majdnem ledöbbentünk,mert nem gondoltuk volna,hogy 17ezer valahány forintot kell majd fizetnünk a 2 éjszakáért és a 3 sátorért.Ennyi pénzből már faházat is tudtunk volna bérelni a 2 éjszakára,és több pénzünk is maradt volna.Miután kifizettük a 2 éjszakát,be mentünk és felállítottuk a sátrakat,a többiek a sátraikat egész könnyen felállították,én viszont nem mondhattam el az én sátramról,nehezebb volt felállítani mint a többiekét.Délre már minden sátor állt,még az enyém is (nagy nehezen sikerült valahogy felállítani)

A sátrak felállítása után egy kicsit kiültünk az egyik árnyékos fa alatti padra.A délután folyamán ketten elmentünk a közeli Penny marketbe venni valami hideg,behűtött sört.Olyan 5 óra felé pedig elkezdtünk készülődni,hogy be megyünk majd a vízbe,a leégés ellen bekentünk magunkat naptejjel,majd mire a sátramba átöltöztem fürdőnadrágra addigra a két osztálytársnőm be ment a vízbe,csak akkora volt a strand,hogy egyszerűen nem találtam őket sehol,úgy hogy vissza mentem a sátrakhoz.Addigra már az osztálytársam is átöltözött fürdőnacira,majd bementünk megkeresni a két osztálytársnőnket,hogy mégis merre lehetnek,nem találtuk őket,szóval inkább picit be mentünk a vízbe,ami meg kell hagyni,hogy egész jó volt,csak labda nélkül picit uncsi volt a vízbe lenni,így hát kimentünk a vízből,addig már a két osztálytársnőnk is ott voltak a sátraknál.Este 7óra környékén aztán már mind a négyen vissza mentünk a vízbe picit labdázni.18-14re nyertünk az osztálytársammal az osztálytársnőink ellen.Este 8 körül jöttünk ki a vízből,még elmentünk a kempingen belül található halház büféhez mind annyian vettünk ízesített söröket (2 citromos,és 2 narancsos sört) a strandolás és a sör vásárlás után elmentünk lezuhanyozni majd este csapattunk egy rommá eséses hard estét (a részletekbe inkább ne menjünk bele)

2.Nap
Éjfél-Fél1 fele feküdtünk le,én majdnem minden órába felkeltem 1x.Reggel 8-9 felé keltünk fel,én személy szerint arra ébredtem,hogy rám dőlt a sátor.Mivel,hogy alig volt kajánk,és piánk,kénytelenek voltunk mind a 4-en elmenni a Penny marketbe,vettünk 1-2 dolgot,majd vissza mentünk a kempingbe (vissza felé a járdán találtam kemény 400ftot).Déli tíz óra környékén elszívtunk egy vicces cigit,majd picit ledőltünk pihenni.Délután 1 óra felé ébredtünk,a sátrakba nagyon meleg volt,alig lehetett ott megmaradni,a melegnek köszönhetően kénytelen voltunk árnyékba vonulni a délutáni órákra,majd olyan este 7óra felé bementünk egy picit a vízbe,de nem voltunk bent túl sokáig,inkább ismét elmentünk a Penny marketbe venni alkoholt,meg 1-2 falatot,miután visszaértünk a vásárlásból már valahogy nem is volt kedvünk vissza menni a vízbe,inkább elkezdtünk kajálni (hogy azért még se üres gyomorra alkoholizáljunk) és ráadás képen még lángost is vettünk a büfébe.

A kajcsizás után még vártunk egy picit a piálással,és addig dumálgattunk,meg zenét hallgatunk,és olyan 22:00 - 23:00 felé aztán elkezdtünk kőkeményen piálgatni és közbe dumálgattunk minden féléről,végül is utolsó esténket töltöttük a kempingbe,úgy hogy megadtuk a módját a méltó kempingezésünk befejezésének.Hajnali három-fél4 fele dőltünk ki.

3.Nap
Már 8kor fent voltunk,vagyis engemet az osztálytársnőm ébresztett fel azzal,hogy átjött az én sátramba picit dumálni,amikor kinéztünk a sátorból,akkor az az asztal,ahol az éjszaka folyamán dekkoltunk,az teljesen üres volt,és a pezsgős üveg meg az osztálytársunknak a sátra mellet volt...(később kiderült,hogy az osztálytársam hajnali5kor kiment még iszogatni a pezsgőből,és ha már ott volt,akkor rendet is rakott az asztalon). Háromnegyed10 körül már mindenki fent volt,és valahogy nem volt kedvünk vissza feküdni.

Az egyik osztálytársnőmnek a telefonja még az előző este lemerült,és ő abban a hitben élt,hogyha a telefonját felrakja a közös mosdóban lévő elektromos dugaszra tölteni,akkor majd nem lopják fel,pedig az osztálytársam mondta,hogy ne rakja fel oda,mert elfogják lopni,de nem hallgatott rá,majd 1-2óra múlva amikor vissza ment megnézni a telefonját,akkor már sírva jött vissza,hogy a telefonját ellopták,rögtön után megpróbálta felhívni,de már csak az az automata szöveg fogadta,hogy a szám jelenleg nem elérhető,többször is próbálkozott a délelőtt-délután folyamán,de akkor is elérhetetlen volt a telefonja (mellesleg egy LG KP500 telefont lopták el tőle)

A délután folyamán össze pakoltunk a sátrakat,és a cuccainkat,és olyan délután 4óra fele aztán még utoljára bementünk a vízbe,és meg kell hagyni,hogy kivételesen a labda nélkül is tök jól elhülyéskedtünk,azzal szórakoztunk,hogy egymást mocsárral dobáltuk,úgy hogy egész jól elvoltunk.17:00 fele aztán kijöttünk a vízből,és elmentünk lezuhanyozni,hogy azért a hazaút előtt mégis csak tiszták legyünk,mert hát előző este amúgy is kimaradt az esti zuhany,úgy hogy volt mit bepótolni.Miután kijöttem a zuhany alól olyan jó érzés volt tisztának lenni.

6óra környékén aztán elindultunk a vonatállomásra,és olyan fél7 fele már jött is a vonatunk,amivel durván fél8ra már bent is voltunk a Délibe.Ott elbúcsúztunk az egyik osztálytársnőnktől,a másik pedig csak a Keletiig jött velem és az osztálytársammal.Az Őrsön az osztálytársammal még beugrottunk a Spárba venni Ice Teát,aztán már indultunk is haza felé.Én személy szerint negyed9re értem haza :))

Szólj hozzá!

Címkék: budapest máv facebook nyár párkapcsolat élménybeszámoló strand pihenés déli pályaudvar velencei tó kemping gárdony 2011 hétköznap sport beach


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr713064823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása