Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2011.07.09. 19:15 dyrtyho

Borsodi Friss : Almás Sör

Tegnap este,vagyis inkább ma hajnalba az Anna & The Barbies-os Gödör koncert után a Deák Térről inkább elgyalogoltam a Blaha Lujza Térig,és útközben az egyik éjjel nappali boltba betértem,hogy vegyek valami sör féleséget.A koncert előtt még úgy voltam vele,hogy na majd a Gödörbe a koncert előtt veszek sört,csak hát kissé későn értem oda,ezért inkább annál az opciónál maradtam,hogy majd inkább a koncert után veszek,csak hát a koncert után annyian voltak a bárpultnál,hogy inkább hagytam a dolgot,de aztán a Blaha Lujza tér felé útközben aztán betértem az egyik éjjel nappali boltba,hogy azért mégis csak vegyek magamnak söröcskét.Először az új citromos Gösser sört akartam kipróbálni,de ahogy láttam nem volt készleten az éjjel nappaliba,így inkább Borsodi Friss Almás Sört vettem,amit a Blaha Lujza térig elkezdtem iszogatni

Az az igazság,hogy a tavalyi évbe kezdtem felfigyelni ezekre a sör különlegességekre (ha jól emlékszem,akkor előtte nem is igazán voltak ilyen márkásabb ízesített sörök a piacon,és csak a tavalyi évbe kezdték el a márkásabb ízesített söröket gyártani) Tavaly először a Gösser with NaturZitrone-s sört kóstoltam meg,amit azóta favorizálok (az idei új 0% alkoholos citromos Gösser sört még nem kóstoltam meg..) a tavalyi évbe még a Borsodi Friss Citromos sört is megkóstoltam,és azóta egyértelműen a citromos Gösser sör nálam a befutó,de ma hajnalba kellemesen csalódtam a Borsodi Friss gyárba,mert nem hittem volna,hogy a tavalyi évhez képest ennyire feltud jönni a Gösser with NaturZitrone elleni képzeletbeli vereségből,és ilyen ínyencségeket kezd el gyártani mint az almás,a citromos,a mangós,és a narancsos sör

Bár az új Borsodi Friss családból még csak az almás sört kóstoltam meg,és szó mi szó olyan az íze mintha valami márkás alma levet innék szódával,de ez még annál is jobb.A Borsodi Frissből már csak a citromosat,a mangósat,és a narancsosat kell kipróbálnom,és persze az új 0% alkoholos citromos Gösser sört,de az már nem Borsodi Friss termék,hanem Gösser :))

Dyrtyho: DSC01317

Szólj hozzá!

Címkék: budapest vélemény sör rock koncert nyár pihenés 2011 hétköznap gödör klub borsodi sör borsodi friss borsodi almás


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr833053437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása