Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2011.06.26. 04:06 dyrtyho

15. T-Mobile Kapcsolat Koncert - Live With Kesha

Nagyon régen voltam már Kapcsolat koncerten,utoljára azt hiszem,hogy még 2008' ba voltam,amikor Santana lépett fel a Kapcsolat Koncerten (igaz,azt annyira nem élveztem.... ) De amint megtudtam az egyik óriás plakátról,hogy idén Ke$ha fog fellépni a 15. Kapcsolat Koncerten,azonnal tudtam,hogy idén egyáltalán nem fogom kihagyni a Kapcsolat Koncertet.

Először olyan háromnegyed5 fele mentem el itthonról,de akkor még csak edzeni mentem el,már vagy 2hete nem voltam edzeni,és hát már hiányzott az edzés...aztán olyan háromnegyed7 fele értem haza az edzésről,még gyorsan megkajáltam,meg lezuhanyoztam,meg persze át is öltöztem,és végül olyan 19.30 fele mentem el itthonról,a buszra egy kicsit kellet várni,de nem sokat,mert hamar jött egy 276E jelzésű busz.

Az Őrs Vezér Terén egy kicsit gondolkodnom kellet,mert nem tudtam,hogy melyik tömegközlekedéssel érek oda hamarabb a hősök terére,de aztán a metró mellet döntöttem,mert villamost egyáltalán nem láttam jönni,a metró meg szerencsére pont indult,úgy hogy jól döntöttem tömegközlekedési eszköz terén.A Deák Téren még átkellet szállnom a kisföldalattira,amire hát kivételesen elég sokan felszálltak,a Hősök tere előtti 2-3 megállóba nem is igen fért már rá fel több ember,annyira megvolt telve a kisföldalatti

A hősök terénél alig lehetett kijutni a kisföldalatti megállójából,rengetegen leszálltak ott,de amit kijutottam a felszínre,egyből rohanásba kezdtem,hogy a koncert kezdésre legalább valami jó helyem legyen...konkrétan az első kivetítő jutottam,tovább menni meg már nem akartam,mert mi van akkor ha a legközelebbi helyről meg már nem fogom annyira jól látni Ke$hát.

Dyrtyho: 15. Kapcsolat Koncert - Live With Ke$ha

Amúgy szerencsére Ke$ha vagy késett 30' percet,mert ha nem késett volna,akkor csak a koncert közepére érek oda,mert olyan 20:30 környékén értem oda a Hősök Terére. Az az igazság,hogy a mai napig nem igazán ismertem Ke$ha számait

Dyrtyho: 15. Kapcsolat Koncert - Live With Ke$ha

Egyszerűen élveztem a koncertet,a jó hűvös időt,és a koncerttel járó feelinget.Sose éreztem még ilyen jól magamat Kapcsolat Koncerten,de komolyan....Valahogy Ke$ha zenéje és hangja olyan jó hatással volt rám......

Dyrtyho: 15. Kapcsolat Koncert - Live With Ke$ha

Amúgy Ke$ha budapest koncertje alatt rengeteget fotóztam (na jó,nem annyit mint egy hazai koncerten,de azért meg kell hagyni,hogy fotóztam rendesen) Plusz még 2 videót is csináltam.Remélem jövőre is valami hasonló híres,és fiatal pop zenészt hívnak meg,és nem olyan öreg embereket mint tavaly,vagy mint tavaly előtt (2009 : Simply Red ; 2010 : Rod Stewart)

Ke$ha - We R Who We Are [HD] (Live At 15. T-Mobile Kapcsolat Koncert - Budapest)

Ke$ha - Tik Tok [HD] (Live At 15. T-Mobile Kapcsolat Koncert - Budapest)

Mellesleg a koncert után még ott maradtam egy kicsit,megnéztem a felújított városligeti csónakázó tavat,amin valószínűleg már soha többet nem lehet majd csónakázni,mivel olyan szépen megcsinálták,hogy kár lenne bele rondítani a rozsdás csónakokkal.

 

Szólj hozzá!

Címkék: budapest video hétvége pop youtube bkv koncert nyár tömegközlekedés show élménybeszámoló pihenés 2011 hősök tere kapcsolat koncert kesha


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr113015141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása