Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2011.06.02. 02:12 dyrtyho

Alexandra Diamond vacsoraestje

Életem egyik álma teljesült be azzal,hogy még a múlthét közepén Alexandra D. a facebookon meghívót az Alexandra Diamond az erotika királynője főz a vendégnek vacsoráznak c. eseményre aminek a helyszínéül a Regale Étterem szolgált,és tegnap este ez az álom végre valahára beteljesedett.A kora esti,pontos elindulásomnak hála pontban 19.00re (este 7 órára) értem oda a Regale Étterembe,de amikor beléptem ebbe az otthonos,barátságos kis étterembe,akkor szerencsére még csak páran voltunk az étterembe,és így legalább egy picit tudtam beszélgetni Alexával,meg persze csomó közös kép is készült vele.

Amúgy kellemesen csalódtam Alexába,mert amikor még életemben először pillantottam meg a 2008' Erotika Kiállításon,majd rá egy évvel később a 2009' Erotika Kiállítás & Expon akkor nem hittem volna,hogy ennyire,de tényleg ennyire közvetlen mint amilyennek tegnap este ismertem,és bár igaz,hogy nem ettem a finom főztjéből,de nekem az is elég volt,hogy mellette ülhetek,hogy megölelhetem,és hogy megismerhetem ezt a csodálatos csajt.Kár,hogy kevés és ritka az olyan nő amilyen amilyen ő is....Remélem,hogy hamarosan megint lesz ilyen vacsora est,mint amilyen tegnap este is volt,és hogy hamarosan majd megint találkozhatok majd ezzel a káprázatos elragadó nővel :)

Még 1x köszönöm neked a tegnap estét,hálával tartozom érte,örülök,hogy megismerhettelek...Remélem hamarosan megint talizunk majd :) 

 

Szólj hozzá!

Címkék: budapest tavasz bkv metro busz facebook fáradtság 2011 hétköznap alexandra diamond munkanapok vacsoraest regale étterem


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr212950486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása