Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2011.05.29. 23:48 dyrtyho

Hiányzoooool.....

Már vagy 3. hete nem találkoztam az én drága életemmel,és egyáltalán nem tudom,hogy mi van vele,utoljára még múlthét szombaton beszéltem vele telefonon,és megígértem neki,hogy a héten majd hétfőn vagy kedden felhívóm,és akkor megbeszéljük,hogy szerdán mikor találkozzunk,de mivel a suli eléggé leszív főleg most hogy itt van az év vége,nekem meg tanulnom kell,hogy év végén meg ne bukjak,így se hétfőn,se kedden nem hívtam fel a drágámat,meg ugye annak idején azt mondta,hogy neki általában azért nem jó a szerda,mert akkor Dr. House estet tart,és akkor csak a Dr. House érdekli őt.

Péntek este amikor végre felakartam hívni,hogy a hétvégén mégis hogy ér rá,akkor harmadjára vagy negyedjére nagy nehezen felvette,és csak annyit szólt bele dühösen,hogy "nem tudom kivagy,de most dolgozom" majd lerakta.Rögtön utána írtam is neki smst,hogy én hívtam,és hogy ne haragudjon,mert nem tudtam,hogy melózik.

A drágalátos barátnője szerint a Zita nem úgy érezz irántam ahogy én érzek ő iránta,mert a Zita csak barátként tekint rám meg tudom én,meg ha eddig nem keresett,akkor ezután se fog,de én mondtam a barátnőjének,hogy engem eddig azért nem tudott az életem engem felhívni,meg keresni mert nincs a kártyáján pénz,ő meg elkezdte nekem,hogy ő nála bezzeg megtudta oldani a keresést,mert már párszor kereste őt másnak a telefonjáról.

Ma is vagy 11x próbáltam felhívni a drágámat,először olyan 21:30 fele hívtam 5x egymás után,majd rá 1 óra múlva meg 6x próbáltam őt elérni,de 1x sem vette fel.Nem tudom,hogy mi van vele,miért nem veszi fel,meg hogy most akkor mégis mi van vele,és a kettőnk közti kapcsolattal,de azért jó lenne minél előbb megtudni,hogy azért még se fölöslegesen túráztassam magam szét érte.

Az egyik ismerősömet meg is kérdeztem a helyzetről,meg persze elmondtam neki,hogy a drágám milyen volt velem legutóbb,és ő erre azt mondta,hogy a lány (már mint a Zita) valószínűleg nem tudja eldönteni hogy mit is akar tőlem,és ez gázzz.

Na mindegy...nagyon remélem,hogy a jövőhéten,vagy az azutánin kifognak derülni a dolgok,mert én azért még szeretnék találkozni,és beszélni a drágámmal,mert ez szerintem nem megoldás,hogy ha valaki nem akar valamit a másiktól,akkor csak úgy eltűnik a másik elől.

Jó lenne minél előbb beszélni drága,mert iszonyatosan hiányzol,és a tudattól,hogy mégis mi lehet veled,egyszerűen nem tudok aludni :(

 

Szólj hozzá!

Címkék: budapest tavasz hétvége ismerkedés párkapcsolat pihenés 2011


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr612942149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása