Paneli Placcos Arc Blog

Kategorizálhatatlan napló, vélemény-énblog, és minden ami Paneli Placcos Arcos email : dyrtyho@citromail.hu

Find us on Facebook

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Címkék

Online Hirdetés

Carstyling.hu Bannercsere

Twitter

Deezer

Fotós Munkáim

Indavideó

Blogtag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.08.01. 23:37 dyrtyho

Vasárnap Este Flesss

Huhh....Ez a mai este igazán fless kis vasárnap este volt.

Elöször is úgy kezdödött a vasárnapom,hogy ma kivételesen 10.30kor ébredtem fel.A nagyim még meg is kérdezte tölem,hogy jól vagyok-e,és hogy ne hivjon-e orvos.Mondtam is neki,hogy köszönöm szépen jól vagyok,csupán csak ma valahogy igy ébredtem fel...és szokásos modon első utam egyből a géphez vezetett (mert eredetileg úgy volt,hogy 8kor skypon beszélek az egyik ismerösömmel,de aztán sajnos egy csöppet elaludtam)

Aztán mire felértem skypera elöször még nem volt senki fent,de egy kis idő után aztán az ismerösöm is feljött,és igy tudtunk beszélgetni.Pár percel késöbb aztán megbeszéltük,hogy délután 16:40kor találkozunk a Népstadionnál,és hogy elötte felhiv.Már rég a megbeszélt helyen votlam,és hát vártam-vártam,hogy mikor hiv már,és nem hivott.Durván egy olyan 1 teljes órát vártam rá,majd úgy döntöttem,hogy elindulok haza felé.Amint haza értem egyből fel is léptem skypera,kicsit vártam,aztán már ö is elérhető volt.Elöször azt hitte,hogy átvertem,meg hogy direkt nem mentem el.De aztán elmondtam neki azt a sztorit,hogy ha rejtett számon hivott,akkor én azt miért nem halottam,és miért nem tudtam felvenni.Teljes kivolt szegény,és végül abba maradtunk,hogy jövöhét csütörtökén találkozunk.

Már majdnem elkezdtem ebédelni,amikor M felhivott,hogy nem lenne-e kedvem találkozni a Deák Téren,hogy élőben is megnézzük a Gödörnél lévő Facebook falat,hát mondom de.Legelöször fél8ba maradtunk,majd miután leraktam utána egy olyan negyed órával később felhivott,hogy inkább találkozzunk 8kor a Deákon a sütisnél,mert még csak most lát neki a 2. fogásnak.

Igy aztán végül böven ráértem megebédelni,meg szépen lassan kényelmesen elindulni a találkozó helyre.Olyan 20:00 óra után 6percel már a Deákon is voltam,persze M még sehol nem volt,aztán gondoltam egyet és felmentem a kisföldalatti Vörösmarty Tér felé irányába menő oldalra,és leültem és vártam,hát hogyha pont a következő kisföldalattival jön M,és igazam is lett,mert pont azzal jött,amire számitottam,vagyis inkább jöttek,mert G.K. is vele volt (abba inkább nem mennék bele,hogy miért jött M-el) Na aztán végre elindultunk a Gödör irányába,ahol a Facebook fal is van.Amint megláttam egyszerűen elöntött az öröm,de valami orbitálisan,és ez annak köszönhető,hogy kint volt a megrajzolt igazolvány képem és a nevem a like-olok között,igy igaz hogy egy kis időre is,de SZTÁR lettem :-)

Dyrtyho: Facebookozz az utcán - 2010.Augusztus.2

Aztán G.K elment valakivel találkozni,addig én M-el leültünk a Gödör melett videókat nézni,amik a digitális fényképezőjébe voltak benne.Aztán egy ugri bugri rühes...büdös....buzeráns csöves valamit oda szólt nekünk,még vissza is kérdeztem,hogy Whats Speak Man ? Erre elkezdett megint valami f*szs*g*t beszélni,bár nem igazán értettem,hogy mit.Vissza is válaszoltam,hogy Sorry Man,I Dont Speak Hungarian.Erre meg a képembe vágta,hogy

- Ne Hazudj,Halottak Az Elöbb Magyarul Beszélni !!!!

M-el kezdtük ezt már egy kicsit unni,és úgy határoztunk,hogy elmegyünk arról a részről,ezt a nyomoronc meg még utánunk orditott,hogy mit akartok itt ti betyárok,és szajhák,ezt már M se hagyhatta szó nélkül,és vissza válaszolta neki,hogy elöbb nézzem magára,aztán ugasson.

Még szerettem volna megmutatni neki az Mj emlék fát,de elöször inkább a Mekibe akart be menni,venni egy 150Ft-os csokoládés fagylaltot,mire azzal végeztünk,és már menni akartunk megnézni a fát,ott termet G.K és barátja M.B.Aztán valahogy annyira belefeledkeztünk a beszélgetésbe (amúgy közbe ismét neki álltunk fagylaltozni :D) hogy szinte elrepült a fejünk fölött az idő,hogy a tervezett Duna partos sétálás valahogy elmaradt.

Olyan fél10 körül már tényleg mindennel végeztünk,és elindultunk vissza felé,de valahogy a vissza úton nem hagyhattuk ki a facebook falat,mert ha kihagyjuk,akkor valószinüleg nem tudnánk majd aludni az éjszaka folyamán.Útközben még egy Pink szinü terepjáró limuzint is láttunk,amibe persze ment rendesen a bulizás,megpróbáltam lefotozni,de a kép végül bemozdult,mire újra leszerettem volna fotozni már zöld lámpát kapott,az eddig piros lámpánál álló limo,és már mentek tovább a bulizás folytatásának irányába.

Durván olyan negyed11 felé köszöntünk el M.B-től,és ahogy ő is,igy mi is elindultunk haza felé.Én 23:00 után nem sokkal már itthon is voltam,és meg kell hagyni,hogy ezen a nyáron ez a vasárnap este volt a legeslegflessebb,remélem lesz még ilyen napban részem :))

Szólj hozzá!

Címkék: budapest hétvége facebook nyár pihenés ébredés 2010 közösségi oldal gödör klub népstadion


A bejegyzés trackback címe:

https://panelarc.blog.hu/api/trackback/id/tr112192253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása